AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Del Skrevet 1. november 2021 På grunn av stress eller lignende? Usikker på om det skjedde denne syklus hos meg. Hvor forsinket ble mens da? Anonymkode: bcd7c...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Del Skrevet 1. november 2021 Har opplevd forsinket eggløsning et par ganger mens jeg har hatt kontroll over syklusen min. Det meste var vel 6 dager forsinket, vet ikke om det var noen spesiell årsak. Mensen blir ca. tilsvarende forsinket som eggløsningen var Si at eggløsning var en uke forsinket, så vil også mensen være en uke forsinket (ettersom tiden mellom eggløsning og mens pleier å være omtrentlig like lang). Anonymkode: 05a5a...b0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 1. november 2021 #3 Del Skrevet 1. november 2021 Ja ca hver syklus, dvs har aldri hatt eggløsning på samme dag omtrent. Og ca annenhver syklus er den ofte senere. Helt merkelig. Uansett, mensen kommer alltid ca 2 uker etter el. Dvs har du eggløsning 1 uke senere vil du også få mens en uke senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Del Skrevet 1. november 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: På grunn av stress eller lignende? Usikker på om det skjedde denne syklus hos meg. Hvor forsinket ble mens da? Anonymkode: bcd7c...60b Hvor sent i syklusen man får eggløsning kan variere en hel masse, for mange. Det som, som regel, holder seg nokså stabilt er lutealfasen (altså perioden mellom eggløsning og påfølgende menstruasjon) - der varierer det sjelden mer enn én dag. Jeg, f.eks., får "alltid" mensen 10-11 dager etter eggløsning. De fleste har en lutealfase på 12-16 dager. Den kan være både kortere og lengre, men en kortere lutealfase enn 10 dager betyr som regel at den er "defekt" - det vil ikke være nok tid til at et befruktet egg får festet seg. Anonymkode: 8b756...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå