Gjest Thuner Skrevet 31. oktober 2021 #41 Skrevet 31. oktober 2021 Hvor vanskelig er det å forstå forskjellen mellom sugarbabe og prostituert?
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2021 #42 Skrevet 31. oktober 2021 Sugar Babe A woman who chooses a to have an ongoing relationship with an affluent man rather than a broke one. Like any other relationship, sexual encounters occur; however a sugardaddy has the means to provide a better lifestyle for his significant other.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #43 Skrevet 31. oktober 2021 Thuner skrev (2 minutter siden): Eh, som sugarbabe ligger man ikke med personene. Les deg opp før du uttaler deg. At sex er involvert er såpass vanlig at jeg vil gå ut fra at nærmest samtlige «sugardaddies» vil forvente det etterhvert. Les deg opp selv: https://www.studvest.no/to-sugarbabes-forteller/ https://universitas.no/sak/62734/tre-unge-kvinner-forteller-derfor-er-vi-sugarbabie/ https://woman.dk/kaerlighed/sex/sofie-er-sugarbabe-pa-11-maneder-har-jeg-haft-30-forskellige-sugardaddies Anonymkode: 9dbb0...981
Gjest Thuner Skrevet 31. oktober 2021 #44 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At sex er involvert er såpass vanlig at jeg vil gå ut fra at nærmest samtlige «sugardaddies» vil forvente det etterhvert. Les deg opp selv: https://www.studvest.no/to-sugarbabes-forteller/ https://universitas.no/sak/62734/tre-unge-kvinner-forteller-derfor-er-vi-sugarbabie/ https://woman.dk/kaerlighed/sex/sofie-er-sugarbabe-pa-11-maneder-har-jeg-haft-30-forskellige-sugardaddies Anonymkode: 9dbb0...981 Ja, så du vet selvfølgelig best når du tross alt har lest deg opp om det, enn meg som faktisk har gjort det? Handler om å sette grenser. Som sagt, ikke gidd å uttal deg om noe du ikke har peiling om.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #45 Skrevet 31. oktober 2021 Thuner skrev (8 minutter siden): Hvor vanskelig er det å forstå forskjellen mellom sugarbabe og prostituert? Neida, sugarbabes tilbyr nok i hovedsak dype, intellektuelle samtaler. Anonymkode: 9dbb0...981
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #46 Skrevet 31. oktober 2021 48 minutter siden, Thuner said: Ehh, sugarbabe er ikke det samme som å være prostituert. Ikke gidd å snakk om ting dere tydeligvis ikke vet en dritt om? Ehh, dårlig kvalitet på trollingen her. Terningkast 2 Anonymkode: 94e75...463
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #47 Skrevet 31. oktober 2021 Thuner skrev (Akkurat nå): Ja, så du vet selvfølgelig best når du tross alt har lest deg opp om det, enn meg som faktisk har gjort det? Handler om å sette grenser. Som sagt, ikke gidd å uttal deg om noe du ikke har peiling om. Tenker du at du skal være en slags støttekontakt? Anonymkode: 9dbb0...981 1
Gjest Thuner Skrevet 31. oktober 2021 #48 Skrevet 31. oktober 2021 Eneste folkene på dette forumet er triste, ensomme og desperate kvinner som utfyller sitt lille behov ved å sitte på kvinneguiden 20 av 24 timer i døgnet. Gjerne for å uttale seg om noe de sjeldent har peiling på.
Gjest Thuner Skrevet 31. oktober 2021 #49 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du at du skal være en slags støttekontakt? Anonymkode: 9dbb0...981 Ja, jeg har faktisk fått utbetalt 2000 kr per møte ved å kun bli med på en restaurantmiddag. Mange søker noen å snakke med.
SlemUlv Skrevet 31. oktober 2021 #50 Skrevet 31. oktober 2021 Thuner skrev (4 minutter siden): Eneste folkene på dette forumet er triste, ensomme og desperate kvinner som utfyller sitt lille behov ved å sitte på kvinneguiden 20 av 24 timer i døgnet. Gjerne for å uttale seg om noe de sjeldent har peiling på. Du skriver om dette på SEKSUALITETS forumet, og forventer at folk skal tro at det ikke dreier seg om sex? Da skrev du på feil underforum.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #51 Skrevet 31. oktober 2021 Thuner skrev (3 minutter siden): Eneste folkene på dette forumet er triste, ensomme og desperate kvinner som utfyller sitt lille behov ved å sitte på kvinneguiden 20 av 24 timer i døgnet. Gjerne for å uttale seg om noe de sjeldent har peiling på. Hvis det ikke har noe med sex å gjøre, hvorfor i all verden poster du det under «seksualitet» og ikke «karriere, arbeidsliv og utdanning»? Anonymkode: 9dbb0...981 1
kar90 Skrevet 31. oktober 2021 #52 Skrevet 31. oktober 2021 Thuner skrev (6 minutter siden): Ja, jeg har faktisk fått utbetalt 2000 kr per møte ved å kun bli med på en restaurantmiddag. Mange søker noen å snakke med. Men er det ikke mye lettere å bare selge bilder og videoer på onlyfans? Eller har du null nudes policy?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #53 Skrevet 31. oktober 2021 Thuner skrev (8 minutter siden): Ja, jeg har faktisk fått utbetalt 2000 kr per møte ved å kun bli med på en restaurantmiddag. Mange søker noen å snakke med. Siden du sier det er så lite «fart» i businessen din, kan det jo være at du ikke tilbyr interessante nok samtaler, da. Anonymkode: 9dbb0...981
Gjest laPistola Skrevet 31. oktober 2021 #54 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så foreldre skal bare oppmuntre neste generasjon til å selge seg for livets opphold. Jeg ville aldri solgt kroppen min og jeg så måtte dø av sult. Mennesker har verdighet og det å selge seg som et kjøttstykke er det siste et menneske vil gjøre. Tenk over det. Hva ville du rådet ditt eget barn til å gjøre? Ville du virkelig at ditt eget barn selger seg? Problemet er at å prostituere seg enten det er only fans eller fysisk sexsalg er blitt så normalt, at mange ikke reagerer på det lengre nesten. Det er da man virkelig skjønner at samfunnet er totalt fucked. Anonymkode: b3ebe...0f5 Du hadde faktisk valgt og dø av sult framfor og gjøre det du kunne for og overleve. Greit nok. Ditt valg. For mange ville det være et dumt valg. Vanskelig og forstå verdigheten ved det. Hva skal du med verdighet når du er død egentlig? Du snakker om hva en ønsker for sitt eget barn.. ville du også hatt verdighet nok til og la ditt eget barn sulte, framfor og finne en sugardaddy? jeg tror ikke så mange ville ha rådet sitt barn til og finne en sugardaddy nei.. ikke i utgangspunktet i hvert fall. En selger ikke kroppen sin, en selger tiden sin og en tjeneste, slik alle som går på jobb gjør hver eneste dag. De fleste ville nok foretrukket at barna sine solgte sin tid og sine tjenester som leger eller advokater, men så blir det ikke alltid sånn. Prostitusjon er verdens eldste yrke, ikke noe nytt som har blitt normalt i et samfunn som er helt fucked.
Gjest laPistola Skrevet 31. oktober 2021 #55 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ingen menn lever av å selge kroppen sin og ingen av de dør av sult. Enkelte kvinner har en finurlig måte å forsvare prostitusjon på. Er trist at folk blir ufør men det finnes andre måter å tjene penger på å enn å selge seg. Hvorfor tror du folk blir lykkeligere av å selge sex? Får de det bedre med seg selv tror du helt ærlig? Dette vil jo ikke fungere i lengden uansett, så kanskje bedre å finne på noe som ikke er ydmykene bare for lettjente penger der og da i stedet for å se det i et langsiktig perspektiv. Anonymkode: b3ebe...0f5 Jo, mange menn lever av prostitusjon. Ingen menn dør av sult? jeg tror ikke folk blir lykkeligere av og selge sex, men jeg tror at noen blir lykkeligere av og ha penger til og betale regningene sine og å ha en mer luksuriøs livsstil. Det er mange studenter feks som finansierer studiene sine slik så det kan være og se det i et langsiktig perspektiv jo. Det finnes også de som investerer pengene sine, så de har inntekt på lang sikt. Det finnes selvsagt de som ikke tenker lenger enn og leve greit til neste måned . Om det er ydmykende er jo individuelt. Noen vil tenke det er mer ydmykende og skrubbe doen din for 200 kr i timen, enn og drikke champagne og kline med mannen din for 5000 kr i timen.
Gjest laPistola Skrevet 31. oktober 2021 #56 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mulig jeg bare begynner å bli gammel, men hvis en jente holder på med dette fra 18 år og oppover så vil hun kanskje slite hvis hun må få seg en jobb senere. Selge nakenbilder på internett er ikke det som de fleste arbeidsgivere ser etter på en CV. Anonymkode: 0e6f4...6f2 Det går vel an og gå på skole ( 18 år) eller studere eller jobbe ( over 18) selvom en selger nakenbilder på nett. Hvem har sagt de skal skrive det på CV-en ?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #57 Skrevet 31. oktober 2021 laPistola skrev (14 minutter siden): Jo, mange menn lever av prostitusjon. Ingen menn dør av sult? jeg tror ikke folk blir lykkeligere av og selge sex, men jeg tror at noen blir lykkeligere av og ha penger til og betale regningene sine og å ha en mer luksuriøs livsstil. Det er mange studenter feks som finansierer studiene sine slik så det kan være og se det i et langsiktig perspektiv jo. Det finnes også de som investerer pengene sine, så de har inntekt på lang sikt. Det finnes selvsagt de som ikke tenker lenger enn og leve greit til neste måned . Om det er ydmykende er jo individuelt. Noen vil tenke det er mer ydmykende og skrubbe doen din for 200 kr i timen, enn og drikke champagne og kline med mannen din for 5000 kr i timen. At det er mange studenter som driver med prostitusjon, har jeg ingen tro på. Men du har kanskje kilder (og da mener jeg ikke anekdoter fra Dagladet eller Nettavisen)? Anonymkode: 330b4...13c
Gjest laPistola Skrevet 31. oktober 2021 #58 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At det er mange studenter som driver med prostitusjon, har jeg ingen tro på. Men du har kanskje kilder (og da mener jeg ikke anekdoter fra Dagladet eller Nettavisen)? Anonymkode: 330b4...13c Omformulerer.. mange av de som har sugardaddys eller er luksusprostituerte gjør det for og finansiere studier. Bedre betalt og mindre tidskrevende deltidsjobb, de slipper og ta studielån, de kommer inn på boligmarkedet. De tenker altså i langt perspektiv.
Gjest Skrevet 31. oktober 2021 #59 Skrevet 31. oktober 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg