AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #21 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg kjenner en fyr som selger sex til andre, eldre menn. Han likte ikke å stable paller på et lager på forrige jobben og han liker ikke sex med eldre menn, men sexen er enklere, det går raskere og han tjener bedre så han har tatt et valg. Så lenge det er frivillig så bør det være OK. Anonymkode: 0e6f4...6f2 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #22 Skrevet 31. oktober 2021 Herregud det ble voldsomt høy strikkende tantefaktor her. Det er nå faktisk sånn at i 2021 er det ekstremt enkelt å tjene veldig gode penger på å selge alt fra bilder til sex på timesbasis. Så at unge jenter som ser bra nok ut til det velger nettopp dette istedet for å stå i butikk til 1/10 av lønna er ikke akkurat oppsiktsvekkende. Man trenger hverken være tidligere voldtekstoffer eller ha voldelige foreldre for å velge 100k i måneden over 20k. Anonymkode: de14f...e23 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #23 Skrevet 31. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud det ble voldsomt høy strikkende tantefaktor her. Det er nå faktisk sånn at i 2021 er det ekstremt enkelt å tjene veldig gode penger på å selge alt fra bilder til sex på timesbasis. Så at unge jenter som ser bra nok ut til det velger nettopp dette istedet for å stå i butikk til 1/10 av lønna er ikke akkurat oppsiktsvekkende. Man trenger hverken være tidligere voldtekstoffer eller ha voldelige foreldre for å velge 100k i måneden over 20k. Anonymkode: de14f...e23 Mulig jeg bare begynner å bli gammel, men hvis en jente holder på med dette fra 18 år og oppover så vil hun kanskje slite hvis hun må få seg en jobb senere. Selge nakenbilder på internett er ikke det som de fleste arbeidsgivere ser etter på en CV. Anonymkode: 0e6f4...6f2 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #24 Skrevet 31. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette er et godt poeng Anonymkode: 94e75...463 Det er omtrent like mange mannlige som kvinnelige prostituerte i Norge. De mannlige prostituerte er dessverre lite synlige i mediebildet, og deres utfordringer blir dermed ikke gitt så mye oppmerksomhet Anonymkode: d833b...cdb 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #25 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kjenner en fyr som selger sex til andre, eldre menn. Han likte ikke å stable paller på et lager på forrige jobben og han liker ikke sex med eldre menn, men sexen er enklere, det går raskere og han tjener bedre så han har tatt et valg. Så lenge det er frivillig så bør det være OK. Anonymkode: 0e6f4...6f2 Han liker det ikke, men velger å gjøre det likevel. Fortell meg hva godt kommer ut av det i det lange løp? Mulig det gir han lettjente penger men det kommer til å spise han opp innvendig til slutt. Anonymkode: b3ebe...0f5
got2go Skrevet 31. oktober 2021 #26 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg er også interessert i noe sånt. Hvilke nettsider bruker man?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #27 Skrevet 31. oktober 2021 Her var det mange Karen. Anonymkode: 0a1d0...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #28 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så fordømmende dere er. Hvorfor er det negativt om noen vil tjene seg lettjente penger? Istedet for å ha en eller annen dårlig betalt drittjobb hvor du jobber mange timer så kan en sugardaddy gjøre livet mye mer behagelig. Anonymkode: 0a1d0...2ed Det er vel generelt sett på som negativt å være lat. Anonymkode: 9dbb0...981 1
kar90 Skrevet 31. oktober 2021 #29 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva faen? Eier du ikke moral i livet? Hvor er foreldrene dine? Sorry at jeg er krass, men du bor i Norge, verdens beste land å bo i. Jeg blir faktigst opprinngelig trist over at norske damer vurderer sånne ting når de har muligheter andre kvinner i verden bare kan DRØMME om. Vær så snill å snakk med fagfolk før du i hele tatt vurderer noe sånt. Anonymkode: b3ebe...0f5 Hvorfor jobbe når du kan tjene penger på Onlyfans? De aller fleste oppegående er klar over at mye av jobblivet er nedverdigende, hardt og meningsløst, selv om du har høy utdanning og høy kompetanse. Å slippe å være en del av dette er jo noe alle burde se på som en positiv ting. Hadde jeg vært en deilig dame hadde jeg mye heller solgt noen bilder på onlyfans enn å bruke tid på å reise til og fra kontoret, jatte med folk jeg ikke liker og fokusere på å løse problemer jeg egentlig driter fullstendig i. Snakk om å se på frihet og muligheter som fanden leser bibelen.
kar90 Skrevet 31. oktober 2021 #30 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mulig jeg bare begynner å bli gammel, men hvis en jente holder på med dette fra 18 år og oppover så vil hun kanskje slite hvis hun må få seg en jobb senere. Selge nakenbilder på internett er ikke det som de fleste arbeidsgivere ser etter på en CV. Anonymkode: 0e6f4...6f2 Hvis du fortsatt bruker hodet ditt og invester pengene eller bruker fritiden på noe annet enn å drikke og feste hele tiden, så lærer du deg gjerne noen ting som gjør at du kan selge deg selv i flere sammenhenger enn seksuelle. Du har nok faktisk større sannsynlighet for å få en større stilling om du bruker fritiden og pengene til å skape deg et attraktivt liv, enn det noen som jobber i butikk noen gang vil ha muligheten til. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #31 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva innebærer det å være sugarbaby? Må dere ha sex? Eller må dere bare tilbringe tid med personen? Finnes det flere "nivåer" som blir avklart på forhånd? Eller varierer alt avhengig av hvem som betaler? Anonymkode: 0e6f4...6f2 Hvis dere ikke skal ha sex, så leter du etter en pengeslave. Anonymkode: 3ab6e...775 1
kar90 Skrevet 31. oktober 2021 #32 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ingen menn lever av å selge kroppen sin og ingen av de dør av sult. Enkelte kvinner har en finurlig måte å forsvare prostitusjon på. Nei, ingen menn har noen gang solgt seg, og ingen menn dør av sult 🙄 Menn trenger ikke mat, de har tross alt penis. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #33 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva faen? Eier du ikke moral i livet? Hvor er foreldrene dine? Sorry at jeg er krass, men du bor i Norge, verdens beste land å bo i. Jeg blir faktigst opprinngelig trist over at norske damer vurderer sånne ting når de har muligheter andre kvinner i verden bare kan DRØMME om. Vær så snill å snakk med fagfolk før du i hele tatt vurderer noe sånt. Anonymkode: b3ebe...0f5 Snakk med fagfolk?? Horer ER faktisk fagfolk! Anonymkode: 79a1f...acf
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #34 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakk med fagfolk?? Horer ER faktisk fagfolk! Anonymkode: 79a1f...acf Hvilken formell og dokumentert utdanning har de på «fagfeltet» sitt? Anonymkode: 9dbb0...981
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #35 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken formell og dokumentert utdanning har de på «fagfeltet» sitt? Anonymkode: 9dbb0...981 10 årganger med cupido? Anonymkode: 0a1d0...2ed
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #36 Skrevet 31. oktober 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Igjen, det er forskjell på "mange" og "noen". Bare det at det finnes mennesker som føler de må, I Norge, er ille. Vel, det finnes mennesker som føler de må, fordi de «må» ha en ny veske eller den nyeste iPhonen. Subjektive følelser reflekterer ikke nødvendigvis et reelt behov sett objektivt. Anonymkode: 9dbb0...981
Gjest Thuner Skrevet 31. oktober 2021 #37 Skrevet 31. oktober 2021 Ehh, sugarbabe er ikke det samme som å være prostituert. Ikke gidd å snakk om ting dere tydeligvis ikke vet en dritt om?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #38 Skrevet 31. oktober 2021 Thuner skrev (24 minutter siden): Ehh, sugarbabe er ikke det samme som å være prostituert. Ikke gidd å snakk om ting dere tydeligvis ikke vet en dritt om? Joda, det er det samme. Sex i bytte mot penger eller gaver. Anonymkode: 9dbb0...981 2
Gjest Thuner Skrevet 31. oktober 2021 #39 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Joda, det er det samme. Sex i bytte mot penger eller gaver. Anonymkode: 9dbb0...981 Eh, som sugarbabe ligger man ikke med personene. Les deg opp før du uttaler deg.
TheHairyToothfairy Skrevet 31. oktober 2021 #40 Skrevet 31. oktober 2021 kan du ikke heller prøve forsvaret.no ? det er litt det samme, du selger kroppen din, men slipper all sexen. om sexen er greia, er puletorsdagene hos politiet alltid en god motvekt.
Fremhevede innlegg