Gå til innhold

Selge meg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg prøver å bli en sugarbaby, men jævlig tamt på de sidene. Finnes det andre sider?

Endret av Thuner
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor pen er du? Om du er en 8+ trenger du ikke de nettsidene til å finne deg en sugardaddy. Det holder å dra ut på byen hvor det vanker eldre menn 40+. 

Om du ikke er spesielt pen blir det nok vanskelig å finne noen som vil betale for å ligge med deg all den tid det i 2021 står ekstremt pene damer i kø for å selge seg til menn med penger.

Anonymkode: de14f...e23

• Liker 4
Skrevet

Er du lat? Gidder du ikke å jobbe? Skjerp deg. Ikke ødelegg livet ditt med å bli seksuelt utnyttet og brukt. Er det verdt å få livmorhalskreft for??? 

Anonymkode: e6ff2...60d

• Liker 8
Skrevet

Prøvd Onlyfans?

Anonymkode: 55d3d...5f7

Skrevet
Thuner skrev (52 minutter siden):

Jeg prøver å bli en sugarbaby, men jævlig tamt på de sidene. Finnes det andre sider?

Hva faen? Eier du ikke moral i livet? Hvor er foreldrene dine? Sorry at jeg er krass, men du bor i Norge, verdens beste land å bo i. Jeg blir faktigst opprinngelig trist over at norske damer vurderer sånne ting når de har muligheter andre kvinner i verden bare kan DRØMME om. Vær så snill å snakk med fagfolk før du i hele tatt vurderer noe sånt. 

Anonymkode: b3ebe...0f5

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva faen? Eier du ikke moral i livet? Hvor er foreldrene dine? Sorry at jeg er krass, men du bor i Norge, verdens beste land å bo i. Jeg blir faktigst opprinngelig trist over at norske damer vurderer sånne ting når de har muligheter andre kvinner i verden bare kan DRØMME om. Vær så snill å snakk med fagfolk før du i hele tatt vurderer noe sånt. 

Og likevel, lever mange under fattigdomsgrensen.. Norge er et fantastisk land, om du er frisk og har penger nok. 

• Liker 11
Skrevet

Hvor mye tenker du ta betalt da?

Anonymkode: 94e75...463

Skrevet

Så fordømmende dere er. Hvorfor er det negativt om noen vil tjene seg lettjente penger? Istedet for å ha en eller annen dårlig betalt drittjobb hvor du jobber mange timer så kan en sugardaddy gjøre livet mye mer behagelig. 

Anonymkode: 0a1d0...2ed

• Liker 9
Skrevet

Hvis du regner på hva du taper av opptjente pensjonspenger, at du går glipp av ansiennitet i ditt neste yrke, at du ikke tjener opp rettigheter til sykepenger og trygd dersom du skulle være uheldig og trenge det - så vil du se at sexarbeid er dårlig betalt og svært lite lukrativt. 

Hilsen ei som har gjort det selv.

Anonymkode: ae585...284

• Liker 5
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Kunne jo alltids starte med å sjekke skattelistene og ta det der i fra😬😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hæææærregud... Håper du troller :fnise: 

Noen har foreldre som er døde, noen har foreldre de ikke liker/hater. Noen har ikke samme forhold til sex som du har osvosvosv... wtf...  🤪 Du klare vel å tenke litt lengre enn egen nasetipp, vel?

Ja, vi har det UTROLIG bra i Norge, men det er fordi vi står så fritt til å velge ting selv. Vær VELDIG, VELDIG glad og takknemlig  for nettopp det, du. Om alle hadde vært som deg, så hadde ikke ting vær så bra, serrU... 

• Liker 8
Skrevet

Hva innebærer det å være sugarbaby? Må dere ha sex? Eller må dere bare tilbringe tid med personen? Finnes det flere "nivåer" som blir avklart på forhånd? Eller varierer alt avhengig av hvem som betaler?

Anonymkode: 0e6f4...6f2

Skrevet
Beeblebrox skrev (1 time siden):

Hæææærregud... Håper du troller :fnise: 

Noen har foreldre som er døde, noen har foreldre de ikke liker/hater. Noen har ikke samme forhold til sex som du har osvosvosv... wtf...  🤪 Du klare vel å tenke litt lengre enn egen nasetipp, vel?

Ja, vi har det UTROLIG bra i Norge, men det er fordi vi står så fritt til å velge ting selv. Vær VELDIG, VELDIG glad og takknemlig  for nettopp det, du. Om alle hadde vært som deg, så hadde ikke ting vær så bra, serrU... 

Så foreldre skal bare oppmuntre neste generasjon til å selge seg for livets opphold. Jeg ville aldri solgt kroppen min og jeg så måtte dø av sult. Mennesker har verdighet og det å selge seg som et kjøttstykke er det siste et menneske vil gjøre. Tenk over det. Hva ville du rådet ditt eget barn til å gjøre? Ville du virkelig at ditt eget barn selger seg? Problemet er at å prostituere seg enten det er only fans eller fysisk sexsalg er blitt så normalt, at mange ikke reagerer på det lengre nesten. Det er da man virkelig skjønner at samfunnet er totalt fucked.

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så foreldre skal bare oppmuntre neste generasjon til å selge seg for livets opphold. Jeg ville aldri solgt kroppen min og jeg så måtte dø av sult. Mennesker har verdighet og det å selge seg som et kjøttstykke er det siste et menneske vil gjøre. Tenk over det. Hva ville du rådet ditt eget barn til å gjøre? Ville du virkelig at ditt eget barn selger seg? Problemet er at å prostituere seg enten det er only fans eller fysisk sexsalg er blitt så normalt, at mange ikke reagerer på det lengre nesten. Det er da man virkelig skjønner at samfunnet er totalt fucked.

Sååååå........  - Du trenger ikke spille dum bare fordi du selv stilte et teit spørsmål, vettu...   

Helt greit at du ikke vil  "selge kroppen din" ("om du så måtte dø av sult"), men det betyr at noen andre hadde foretrukket å "selge seg" framfor å jobbe som noe helt annet "random", og spesielt dø av sult... 

Ja, mennesker har "verdighet", men heldigvis er det ikke du eller andre bestemmer hva deres "verdighet" er... La folk gjøre som de vil om de ikke skader andre. Dette er ikke komplisert... 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 6
Skrevet
Beeblebrox skrev (50 minutter siden):

Sååååå........  - Du trenger ikke spille dum bare fordi du selv stilte et teit spørsmål, vettu...   

Helt greit at du ikke vil  "selge kroppen din" ("om du så måtte dø av sult"), men det betyr at noen andre hadde foretrukket å "selge seg" framfor å jobbe som noe helt annet "random", og spesielt dø av sult... 

Ja, mennesker har "verdighet", men heldigvis er det ikke du eller andre bestemmer hva deres "verdighet" er... La folk gjøre som de vil om de ikke skader andre. Dette er ikke komplisert... 

Ingen menn lever av å selge kroppen sin og ingen av de dør av sult. Enkelte kvinner har en finurlig måte å forsvare prostitusjon på. Er trist at folk blir ufør men det finnes andre måter å tjene penger på å enn å selge seg. 

Hvorfor tror du folk blir lykkeligere av å selge sex? Får de det bedre med seg selv tror du helt ærlig? Dette vil jo ikke fungere i lengden uansett, så kanskje bedre å finne på noe som ikke er ydmykene bare for lettjente penger der og da i stedet for å se det i et langsiktig perspektiv.

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Beeblebrox said:

Godt skrevet 🤗

Jeg er en av dem som har solgt sex tidligere, fordi jeg ønsket lettjente penger, spenning og var nysgjerrig rett og slett. Jeg endte opp med å like det såpass godt at jeg gjorde det flere ganger enn først planlagt. Jeg kommer fra et møblert hjem med to kjærlige og gode foreldre som har oppdratt meg til å ta valg utifra hva som er riktig for meg selv og mitt liv, så lenge jeg har respekt og omsorg for alle mennesker og dyr. 

Verdigheten min har faktisk ingen sammenheng med dette valget jeg tok da jeg var 25 år. Uansett om jeg selger sex eller tar andre "dumme" valg, så er verdigheten min like sterk og stødig. Mentalt er jeg også sterk og stødig, både da og nå :) (men selvsagt sterkere nå, slik blir det jo med årene uansett hvilke valg man tar!) 

Anonymkode: 91b36...71f

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen menn lever av å selge kroppen sin og ingen av de dør av sult

Dette er et godt poeng

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er et godt poeng

Egentlig ikke, siden det faktisk finner menn som selger sex 😉 Eller kroppen sin, via onlyfans osv. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ingen menn lever av å selge kroppen sin og ingen av de dør av sult. Enkelte kvinner har en finurlig måte å forsvare prostitusjon på. Er trist at folk blir ufør men det finnes andre måter å tjene penger på å enn å selge seg. 

Hvorfor tror du folk blir lykkeligere av å selge sex? Får de det bedre med seg selv tror du helt ærlig? Dette vil jo ikke fungere i lengden uansett, så kanskje bedre å finne på noe som ikke er ydmykene bare for lettjente penger der og da i stedet for å se det i et langsiktig perspektiv.

Det finnes masse menn som Selger sex. Det kan jeg love deg! Og lever av det. Og kan man virkelie bare bli ufør av ingen grunn? 

Anonymkode: 3827b...f64

Skrevet

Den lykkelige hore er bare en myte.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...