Gjest O.G. Skrevet 30. oktober 2021 #41 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): "You go girl" " Han fortjener deg ikke" " Du har fine former".. Men sannheten er at hun bør miste en del kg. Anonymkode: 360f0...d34 Enn hvis kvinnene ikke synes hun bør miste noen kilo da? AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når menn lister opp de to eneste egenskapene de foretrekker i en kvinne som er : Utsende og Feminine ( ikke-maskuline kvinner som gir han hodepine når han kommer hjem)--> Da har man dårlig kvinnesyn. Og når kvinner lister opp "passe høye og mørke, bra form tjener bra etc" --> Det er preferanser. Anonymkode: 360f0...d34 Ja, ja., dette er jo noe forferdelig noe som bare kvinner gjør.... AnonymBruker skrev (15 timer siden): Til menn inn her: Få ut meningene deres enige/uenige i det jeg sier. Det er også ingenting gærent i at f.eks eldre menn foretrekker yngre kvinner. Dette har vært tifellet helt siden menneskeheten har vart. Anonymkode: 360f0...d34 Du hadde syntes at det hadde vært artig hvis ei 30 år eldre kjerring ville pule deg, ble intens og overså ditt nei i sitt ønske om å komme i buksa di?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #42 Skrevet 30. oktober 2021 KjøttOPP skrev (39 minutter siden): Viktig å devaluere personer og sette fordomsfulle kjennetegn på dem. Fantastisk godt menneske som gjør dette!🙃 Det var et eksempel på et fiktivt menneske. Jeez... Hårsårheten når langt. Du er ikke krenkbar, eller? Du er forøvrig mye bedre som går direkte på person! Gratulerer. Noen som følte seg truffet. Anonymkode: c3271...cec
KjøttOPP Skrevet 30. oktober 2021 #43 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var et eksempel på et fiktivt menneske. Jeez... Hårsårheten når langt. Du er ikke krenkbar, eller? Du er forøvrig mye bedre som går direkte på person! Gratulerer. Noen som følte seg truffet. Anonymkode: c3271...cec Tok meg ikke bryet å lese dine kommentarer en gang, og jeg følte meg ikke truffet en eneste plass, da noen andre her satte fingeren på en viktig poeng. Men du skal ha lykke til med å prøve å krenke meg, for det kommer du til å trenge.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #44 Skrevet 30. oktober 2021 Miranda Bailey skrev (23 minutter siden): Det er helt greit at du personlig ikke finner en overvektig tobarnsmor vakre, og at du ikke kan forstå hvorfor venninner i sin villeste fantasi ville oppmuntret og trøstet disse kvinnene, men skal du ytre slike meninger så får du tåle å få høre det, Mr. Krenket. Vær nå litt original og finn dine egne comebacks i det minste. Det forøvrig forskjell på å oppmuntre og trøste en venninne, og selge henne inn på en uoppnåelig disneyfantasi og drøm. Anonymkode: c3271...cec
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #45 Skrevet 30. oktober 2021 KjøttOPP skrev (1 minutt siden): Tok meg ikke bryet å lese dine kommentarer en gang, og jeg følte meg ikke truffet en eneste plass, da noen andre her satte fingeren på en viktig poeng. Men du skal ha lykke til med å prøve å krenke meg, for det kommer du til å trenge. Du tok deg ikke bryderiet med å lese, men velger likevel å hoste opp et svar. Du er god. Den andre satte fingeren på et viktig poeng? Å trøste og selge inn en venninne på et falsk premiss. Skjønner. Anonymkode: c3271...cec
Gjest O.G. Skrevet 30. oktober 2021 #46 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du tok deg ikke bryderiet med å lese, men velger likevel å hoste opp et svar. Du er god. Den andre satte fingeren på et viktig poeng? Å trøste og selge inn en venninne på et falsk premiss. Skjønner. Anonymkode: c3271...cec Er dud totalt ærlig med en mannelig kamerat som sikler på kvinner over hans nivå og blir sur når de overser ham?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #47 Skrevet 30. oktober 2021 O.G. skrev (10 minutter siden): Er dud totalt ærlig med en mannelig kamerat som sikler på kvinner over hans nivå og blir sur når de overser ham? Det er jeg. Jeg sier ihvertfall ikke ting som at han kan få hvem han vil i et dårlig forsøk på og trøste han. Anonymkode: c3271...cec
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #48 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jeg. Jeg sier ihvertfall ikke ting som at han kan få hvem han vil i et dårlig forsøk på og trøste han. Anonymkode: c3271...cec Sier du "hei du er for stygg for henne, prøv deg heller på noen som er like stygg som degselv". For sier du det ofte, tror jeg ikke du sitter igjen med mange venner. Anonymkode: edf7c...e49
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #49 Skrevet 30. oktober 2021 Sykt overfladisk innlegg, som om alt som betyr noe for damer er å være pen nok til å få seg den peneste mannen. Det finnes masse forhold hvor den ene parten er penere enn den andre, men hvor folk trives ilag uansett. Det er og mange forhold hvor mannfolk er ilag med tjukke og maskuline kvinner (det motsatte av det du mener alle menn vil ha). Jeg vil heller være 10 kg for mye og sammen med en mann som er 10kg for mye, enn å spise kylling, brokkoli og proteinshake hver dag. Det er min mening, og finnes nok mange som mener det samme som meg. Noen er nok enige med deg også, men det viser jo bare hvor forskjellige vi er. En annen ting: veldig få kvinner sier "du er perfekt, du kan få hvem du vil!!" Til veninnen sine (hvis de er over 20 år). De prøver som regel heller å oppmuntre en veninnen som sliter med noe så hun får bedre selvtillit. Man lyger ikke nødvendigvis heller, men pynter litt på sannheten. Det er jo ikke sånn at om noen er tjukk eller stygg så ser eller merker dem det ikke selv. Men det er jo godt å ikke få det pakket på seg av alle vennene sine så man føler seg enda verre. Kanskje derfor det finnes så mange mannlige incels og ikke kvinnelige ? Kvinner løfter hverandre, mannfolk drar hverandre ned. En kvinne ville aldri hørt fra sine veninnen hun var en stygg taper som ikke var verdt noe hvis hun ikke fikk forhold, det kan en mann få høre. Anonymkode: edf7c...e49
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #50 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sier du "hei du er for stygg for henne, prøv deg heller på noen som er like stygg som degselv". For sier du det ofte, tror jeg ikke du sitter igjen med mange venner. Anonymkode: edf7c...e49 Nei, jeg har såpass med sosiale antenner at jeg klarer å formulere meg på en fornuftig måte. Og vi menn forstår som regel hvor vi ligger på markedet slik at vi ikke trenger å spørre om disse tingene. Om han hadde spurt hadde jeg nok sagt at han burde gå for noen andre med ulike kvaliteter. Anonymkode: c3271...cec
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #51 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har såpass med sosiale antenner at jeg klarer å formulere meg på en fornuftig måte. Og vi menn forstår som regel hvor vi ligger på markedet slik at vi ikke trenger å spørre om disse tingene. Om han hadde spurt hadde jeg nok sagt at han burde gå for noen andre med ulike kvaliteter. Anonymkode: c3271...cec Har vel blitt påvist gjentatte ganger at menn vurderer seg som bedre utseende enn de er, mens kvinner vurderer seg selv dårligere…. Anonymkode: be8ac...3b5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #52 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har vel blitt påvist gjentatte ganger at menn vurderer seg som bedre utseende enn de er, mens kvinner vurderer seg selv dårligere…. Anonymkode: be8ac...3b5 Men vær helt ærlig. Om du hadde gått opp til Ola Nordmann på gata og vist et bilde av Beyonce. Tror du virkelig han hadde trodd han hadde hatt en reell sjanse? 😅 Anonymkode: c3271...cec
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #53 Skrevet 30. oktober 2021 Min erfaring med kvinner er at de har et ektefølt ønske om å vise og gi støtte til sine medsøstre. Så lenge det ikke står i veien for deres egne ambisjoner. Min største utfordring med kvinner er deres manglende evne til å være selvstendige. Selvstendige nok til å si i fra når urett gjøres mot de, selvstendige til å gi beskjed til venninna at de ikke ønsker å høre mer dritt om den andre felles venninna. Anonymkode: 9b9cc...a51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå