Emma Marie Skrevet 29. oktober 2021 #1 Del Skrevet 29. oktober 2021 Jeg må gjøre denne historien kort. En tindermatch utløste et forhold med en mann som pågikk i 9 mnd. Han ble min beste venn, elsker, en jeg stolte 100% på. Jeg tror jeg elsket han. Vi definerte oss aldri som kjærester, men det var nok det vi var. Etter 9 mnd, ble jeg dumpa. Og det er fair, han tålte ikke avstanden mellom oss (40 mil). Han var også 13 år yngre enn meg. Han er den snilleste jeg vet av. Etter en stund begynte han igjen å sende meldinger. Han angra seg, men jeg var ikke klar for å slippe han inn igjen. Før nå, ca 5 mnd etter bruddet og angeren. Som tiden gikk, ble jeg mer og mer lykkelig av han igjen. Og til slutt, for ca 14 dager siden, åpnet jeg meg såpass opp til å kunne møte han på ny. For 3 dager siden pakka jeg kofferten for å treffe han. Dagen før jeg skulle dra, slapp han bomben. Han hadde funnet ei dame, bare tre dager tidligere. Var helt ferskt, men han kunne da ikke møte meg likevel. Livet skjer, og selv om han er snill og god, så hater jeg det han gjør mot meg. Så til saken: jeg har mistet all selvtillit, jeg hater at han har hatt sex med noen andre, jeg ser for meg hva de gjør under sex, stillinger, hvordan hun ser ut, om de koser mye, hva de snakker om, hva de sier under sex, om hun har pene pupper..ja dere skjønner, alt som har med intimitet å gjøre. Han sendte meg melding dagen etter bomben. At han aldri mente å såre meg og at han var glad i meg. Nå blir jeg kvalm og lei meg for at han har hatt tissen sin i en annen dame og den tanken slipper ikke. Jeg ønsker at han BARE ville ha sex med meg. Vi er veldig glade i hverandre, det er 100% sikkert, men nå har han ødelagt for all framtid. Og det er så sårt. Jeg gråter 24/7, knasker sobril og vet ikke opp ned på meg selv. Jeg vet også at han har det jævlig som har utsatt meg for dette, men det kan han bare ha. Tipper det igjen kommer en mld fra han, selv om jeg skrev til han at nå var dette over for godt. Hvordan kan jeg slippe de ekle tankene jeg har? Livet har falt litt i grus. Må legge til i historien at jeg holdt igjen litt for mye i vår første relasjon. Så den kan jeg ta litt på min kappe. Og med det mener jeg at jeg var redd for hva andre skulle tenke om blant annet aldersforskjell. Nå ble dette en lang historie ser jeg, men jeg trenger sårt noen råd. For dette er vondt som faen! Hvordan klare å godta/gå videre når noen du er så glad i, har hatt sex med en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Del Skrevet 29. oktober 2021 Han har sex med en annen, ja og han har ikke vært seriøs med deg. De som kommer tilbake etter en tid bruker det som regel som et tidsfordriv.Dessverre er dette en mann du ikke skal gråte over, høres tøft ut ja men det er sannheten. Skjønner du har det vondt, og det er vondt å bli behandlet dårlig. Prøv å legg vekk sobrilen og ta kontakt med venner eller familie. Dette kommer du overselge om du ikke tror det nå. Anonymkode: 491f8...05f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 29. oktober 2021 #3 Del Skrevet 29. oktober 2021 Emma Marie skrev (1 time siden): Må legge til i historien at jeg holdt igjen litt for mye i vår første relasjon. Så den kan jeg ta litt på min kappe. Og med det mener jeg at jeg var redd for hva andre skulle tenke om blant annet aldersforskjell. Nå ble dette en lang historie ser jeg, men jeg trenger sårt noen råd. For dette er vondt som faen! Hvordan klare å godta/gå videre når noen du er så glad i, har hatt sex med en annen? For det første det finnes ikke noen rask metode for å komme seg over slikt, alle brudd med kjæresten er slik som dette når man blir dumpet. Vondt som bare pokker, men det er bare noen få ting som fungerer og det må du gi litt tid. 1. Sørg, gråt og vær lei deg over noen dager. Få det hele ut. Komme over sjokket. 2. Gjør ting du liker og tving deg selv til det. Trene og få ut gørra! Jo det hjelper som bare det. Gå turer om du ikke liker å trene. Ikke bare sitte hjemme og utføre punkt 1. Etter noen dager må det avsluttes. Joda tristheten vil følge deg mye lenger men ikke så intenst. 3. Blokkere all kontakt, jeg mener da absolutt all kontakt. Han rotet dette til, og han satset mer på denne andre damen en deg, han store tabbe og det må han ta konsekvensene av. Det blir aldri det samme igjen noen gang uansett. Så blokkere og slette han. 4. Når tiden går og du har kommet deg litt over dette? Da er tiden inne til å komme seg på hesten igjen. Om du vil det da, det avgjør du. La ikke slikt hindre deg i å finne kjærligheten om det er dette du ønsker. Når man leter etter dette er sjansen stor for å få seg et par slike midt i trynet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Marie Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 29. oktober 2021 Antiviruset skrev (4 timer siden): For det første det finnes ikke noen rask metode for å komme seg over slikt, alle brudd med kjæresten er slik som dette når man blir dumpet. Vondt som bare pokker, men det er bare noen få ting som fungerer og det må du gi litt tid. 1. Sørg, gråt og vær lei deg over noen dager. Få det hele ut. Komme over sjokket. 2. Gjør ting du liker og tving deg selv til det. Trene og få ut gørra! Jo det hjelper som bare det. Gå turer om du ikke liker å trene. Ikke bare sitte hjemme og utføre punkt 1. Etter noen dager må det avsluttes. Joda tristheten vil følge deg mye lenger men ikke så intenst. 3. Blokkere all kontakt, jeg mener da absolutt all kontakt. Han rotet dette til, og han satset mer på denne andre damen en deg, han store tabbe og det må han ta konsekvensene av. Det blir aldri det samme igjen noen gang uansett. Så blokkere og slette han. 4. Når tiden går og du har kommet deg litt over dette? Da er tiden inne til å komme seg på hesten igjen. Om du vil det da, det avgjør du. La ikke slikt hindre deg i å finne kjærligheten om det er dette du ønsker. Når man leter etter dette er sjansen stor for å få seg et par slike midt i trynet. Han var en av mine beste venner.. Og da synes jeg alt er mye verre. Og jeg klarer ikke tenke på annet enn deres sex. Jeg trener mye, 5-6 dager i uken, så det er ikke et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Del Skrevet 29. oktober 2021 54 minutter siden, Emma Marie said: Han var en av mine beste venner.. Og da synes jeg alt er mye verre. Og jeg klarer ikke tenke på annet enn deres sex. Jeg trener mye, 5-6 dager i uken, så det er ikke et problem. Som det er blitt sagt; slik kjennes det å bli dumpet. Når det er sagt, skjønner absolutt hvordan du har det. Samtidig; man styrer kun seg selv, ingen andre. Jeg er forelsket i en mann som er livredd for relasjoner. Jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg er perfekt for ham, og han perfekt for meg. Men det er ikke min avgjørelse å ta, han må finne ut av det selv. Men jeg ville blitt enormt lei meg hvis han plutselig datet noen andre. Han er definitivt min bestevenn og mitt favorittmenneske. Anonymkode: 6d8de...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men jeg ville blitt enormt lei meg hvis han plutselig datet noen andre. Han er definitivt min bestevenn og mitt favorittmenneske. Men det er jo ofte dette som skjer, hxn som er livredd for relasjoner dater andre og gjør akkurat det samme i neste "forhold". Så angrer hxn og ser hva han gikk glipp av hos deg. Da er det ofte for sent. Alt sammen er da ødelagt. Da har han vist at du er plan B, og ingen som er seriøse vil være akkurat det. Det er noe dritt, men mennesker som har slike psykiske problemer vil neppe endre seg videre i livet. Anonymkode: 500cf...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå