Mediocre Skrevet 6. november 2021 #201 Del Skrevet 6. november 2021 Heftig Grimstad-dialekt på grisen ja.. Og så snakket han om seg selv i flertall: "vi er...". Tipper også Espen Esther. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 6. november 2021 #202 Del Skrevet 6. november 2021 Når snømonsteret snakket var det ikke også litt blanding av trønder dialekt inni der? Og jeg tenkte på kokk og når jeg så den italienske isen så søkte jeg på norske kokker og da kom det opp Sven Erik Renaa som er fra Trondheim og er halvt italiensk. Han har også vunnet mange kokke priser Kanskje? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. november 2021 #203 Del Skrevet 6. november 2021 Skalperud skrev (1 minutt siden): Jeg tror nøkken er Alexandra Joner Jaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KoopaTroopa Skrevet 6. november 2021 #204 Del Skrevet 6. november 2021 Er ikke sangstemmen veldig lav på deltakerne?🤔 vanskelig å høre gjennom instrumentetne og koristene 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. november 2021 #205 Del Skrevet 6. november 2021 Leser detektivene på KG? De foreslår jo alle som dere også foreslår. 😜 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. november 2021 #206 Del Skrevet 6. november 2021 Amatariel skrev (Akkurat nå): Petter Stordalen er jo veeldig liten/lav. Klarer de å lure veldig på høyden sånn i kostymene? La merke til at det var bilder av endel lave mennesker i den videoen, både Ibsen og Napoleon var lave. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2021 #207 Del Skrevet 6. november 2021 Flisespikker skrev (1 minutt siden): Hva snakker dere om? Grisen hadde jo grimstad-dialekt. Charter-Svein er forresten også cancelled. Jada, for ingen kan prøve å lure seg til en dialekt de vanligvis ikke snakker 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. november 2021 #208 Del Skrevet 6. november 2021 Charter Svein er vel uønsket i de fleste kanaler 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 6. november 2021 #209 Del Skrevet 6. november 2021 Grisen er helt sikkert espen esther pirelli. Han sa "vi" hele tiden istedenfor jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. november 2021 #210 Del Skrevet 6. november 2021 Flisespikker skrev (1 minutt siden): Grisen er helt sikkert espen esther pirelli. Han sa "vi" hele tiden istedenfor jeg Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. november 2021 #211 Del Skrevet 6. november 2021 Flisespikker skrev (2 minutter siden): Grisen er helt sikkert espen esther pirelli. Han sa "vi" hele tiden istedenfor jeg Det la jeg og merke til, men så bruker jeg også vi ofte istedenfor jeg men jeg er fra Stord, så kan vær feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2021 #212 Del Skrevet 6. november 2021 Dragen, er det en kvinne eller mann? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2021 #213 Del Skrevet 6. november 2021 Centimeteren skrev (2 minutter siden): Grisen Mort Harket?? Hvem er Mort Harket? Den tonedøve og umusikalske broren til Morten? Tror grisen er Dag Otto Lauritzen eller Petter Stordalen. Tenkte på charter-Svein og, men han er vel uønsket i alle TV-kanaler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. november 2021 #214 Del Skrevet 6. november 2021 Dragen er Tix med fake stemme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. november 2021 #215 Del Skrevet 6. november 2021 Magnus Carlsen på dragen? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. november 2021 #216 Del Skrevet 6. november 2021 Dragen = komiker Jonis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. november 2021 #217 Del Skrevet 6. november 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Dragen, er det en kvinne eller mann? Satt veldig og lurte det samme selv! Vanskelig å høre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2021 #218 Del Skrevet 6. november 2021 Dragen er Magnus Karlsen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 6. november 2021 #219 Del Skrevet 6. november 2021 Erik solbakken! Dragen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 6. november 2021 #220 Del Skrevet 6. november 2021 Tror dragen ikke er fra Østlandet, men faker dialekten. Hørte på enkelte ord at det ikke er en østlending, både på ordbøying og tonefall. (F.eks. Solen og ikke sola) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå