Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

NordicViking skrev (3 timer siden):

Hos VGs Maskoramaprofeten tror 56% at Snømonsteret er Vegard Ylvisåker. Kun 18% tror det er Didrik Solli-Tangen. (VG)  😲

Etter Grace Kelly og Skyfall er det vel tvilsomt at dette er Ylvisåker? Det er så stabilt på de høye tonene at jeg går for Didrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carolini skrev (55 minutter siden):

Synes det er litt kjedelig hvis de tre siste er DST, Ingeborg og Victor Sotberg... Det har jo alle sagt siden første sending. Håper på en skikkelig overraskelse i dag!

Jeg er enig med deg, men er 99% sikker på at vi dessverre ikke får noen overraskelse. Jeg har mer lyst til å bli overrasket enn å ha rett, men for å være realistisk, så tenker jeg sjansen er minimal for at det ikke er dem. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (1 time siden):

så hvilken link har Didrik til Obama og fredspris i 2009?

Didrik var på en suksessfull Opera turne i USA i 2009. Blandt annet i Washington D.C. og i Chicago. Kan jo hinte greit til Obama det 🇺🇸🤠 https://www.tv2.no/a/12857769/

Endret av PinarelloSaCalobra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PinarelloSaCalobra skrev (1 time siden):

Didrik var på en suksessfull Opera turne i USA i 2009. Blandt annet i Washington D.C. og i Chicago. Kan jo hinte greit til Obama det 🇺🇸🤠 https://www.tv2.no/a/12857769/

leser ikke noe direkte link til obama. Heller ikke om Erna Solberg... i 2009. Det jeg nevnte handler om fredspris i 2009... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (Akkurat nå):

leser ikke noe direkte link til obama. Heller ikke om Erna Solberg... i 2009. Det jeg nevnte handler om fredspris i 2009... 

Er jo kun et bilde av Erna, Obama og kongeparet. Kan jo hinte til alt fra en som har en kobling til USA og Norge i sin karriere. Didrik var på operaturne i USA i 2009. Og vi har sett av vi ikke skal ta alle hintene bokstavelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alkasil skrev (4 timer siden):

Det tenkte jeg også på! Og når jeg tenker meg mer om, så peker det mer mot at det er begge to. Beat for Beat spilles vel inn i juni, og dersom Emil visste da at Didrik skulle være med, visste han nok iallefall ikke hvilke hint de skulle bruke, men det gjorde han vel hvis han selv også skulle være med?

Spilles Beat for Beat inn i juni? Da Alexandra Rotan var med i første episode snakket de jo om andreplassen i stjernekamp som hun nettopp hadde fått

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PinarelloSaCalobra skrev (1 minutt siden):

Er jo kun et bilde av Erna, Obama og kongeparet. Kan jo hinte til alt fra en som har en kobling til USA og Norge i sin karriere. Didrik var på operaturne i USA i 2009. Og vi har sett av vi ikke skal ta alle hintene bokstavelig. 

som sagt som jeg har sagt forut, det er ingen link til han når det gjelder fredspris i 2009 i NORGE. 

Det er faktisk en av hintene til snømonsteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (1 minutt siden):

som sagt som jeg har sagt forut, det er ingen link til han når det gjelder fredspris i 2009 i NORGE. 

Det er faktisk en av hintene til snømonsteret. 

Hintet kan være at Didrik var i USA på turne i 2009. Hvor USA sin president fikk fredpris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er interessant, se hvem som opptredde under utdeling av Kavliprisen: Hans Majestet Kong Harald delte ut Kavliprisen for fremragende forskning innen astrofysikk, nanovitenskap og nevrovitenskap i dag. Utdelingen fant sted under en festforestilling i Oslo Konserthus. Didrik opptredde. Her hintene til fysikk og kjemi kommer fra?  Og teleskop? https://www.kongehuset.no/nyhet.html?tid=87637&sek=26939

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Snømonsteret synger "Caruso" av Lucio Dalla i kveld. Må jo være Didrik?.

Interessant. En låt Didrik og Emil ofte synger sammen: " Her viser brødrene stemmeprakt og samstemthet, og samtidig innlevelse og ro." https://www.op.no/kultur/hostlig-andreomgang-fra-brodrene-solli-tangen/r/5-36-94702

Endret av PinarelloSaCalobra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden):

Snømonsteret synger "Caruso" av Lucio Dalla i kveld. Må jo være Didrik?.

Hvor står det hva de skal synge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PinarelloSaCalobra skrev (På 9.12.2021 den 14.24):

Hintene er jo veldig rettet mot to. To iskrem, to fyrstikkmenn, fusjon, kjemisk hint mot at masse og energi er utskiftbare, Kings of Leon (Brødre)... Begge har vært med i Stjernekamp. Sist hadde Snømonsteret to stjerner på seg. Hatt forskjellig sveis 🤔😎🤠

Det kan hinte til både Solli-Tangen og Ylvis egentlig. Jacob Schøyen Andersen har vel også ett søsken? Blir spennende å se :)

Carolini skrev (2 timer siden):

Synes det er litt kjedelig hvis de tre siste er DST, Ingeborg og Victor Sotberg... Det har jo alle sagt siden første sending. Håper på en skikkelig overraskelse i dag!

Heeeelt enig, jeg skulle til å skrive dette selv og så leste jeg kommentaren din. Da blir jeg ganske skuffa egentilg. Synes egentlig det er rart om NRK har gått for disse. Didrik er vel egentlig for enkel å kjenne igjen stemmen til? Rart å gå for han da. Victor og Ingeborg ble det spekulert myyyyye om på Makorama i fjor. De sitter med andre ord langt framme i pannebrasken til folk, og da er det egentlig helt idiotisk å ta de med i år. Det vil jo bli avslørt veldig raskt da?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge Norsk Tipping ligger Dragen dårligst an til å vinne. Tipper Dragen må ta av seg maska først, og at vi finner Victor Sotberg bak denne maska. Bamsen og Snømonsteret kniver om førsteplassen. Jeg tror Ingeborg Walther og Didrik Solli-Tangen gjemmer seg bak de to maskene.  😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (1 minutt siden):

Er vi sikre på at Bamsen ikke er Ulrikke? Jeg føler jeg hørte stemmen hennes nå i introen.  

Hørte enda mer tydelig Ingeborg Walter i introen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...