Egenskap Skrevet 11. desember 2021 #3481 Del Skrevet 11. desember 2021 hvis man er snø monster, og har blitt kalt det av andre at man er snø monster, da betyr det som selvfølge at personen er fra et sted der det er mye snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 11. desember 2021 #3482 Del Skrevet 11. desember 2021 ingen tvil om at bamsen er gravid, og venter barn... så hvem er gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 11. desember 2021 #3483 Del Skrevet 11. desember 2021 Egenskap skrev (Akkurat nå): ingen tvil om at bamsen er gravid, og venter barn... så hvem er gravide? Cess! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 11. desember 2021 #3484 Del Skrevet 11. desember 2021 i notatblokka til snø monsteret står det: "C6 x 12» og «E = me2". Hvilken vei skal vi da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 11. desember 2021 #3485 Del Skrevet 11. desember 2021 Mrs Kaizer skrev (1 minutt siden): Cess! cecilie steinmann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 11. desember 2021 #3486 Del Skrevet 11. desember 2021 ok, nå skjønner jeg hvem som er snø monsteret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 11. desember 2021 #3487 Del Skrevet 11. desember 2021 Egenskap skrev (1 time siden): ingen tvil om at bamsen er gravid, og venter barn... så hvem er gravide? Jo, det er ganske tvilsomt, siden det sannsynligvis er Ingeborg Walther som er Bamsen. Om ikke det bare er kostymet som har stor mage, kan det være en mageprotese, en slik som de bruker i film og serier når noen spiller gravid. NRK har jo selvfølgelig ønsket at noen skulle spekulere i om Bamsen var gravid. Jeg holder fortsatt sterkt på at det er Ingeborg, Didrik og Victor som er de tre gjenværende. Jeg håper jo på en skikkelig overraskelse, ingenting hadde vært bedre enn det, men jeg tviler sterkt. P.S: De vil jo egentlig bli avslørt, jmf podkastepisoden med Margaret. Hun sa at hun måtte begynne å synge med sin egen stemme etterhvert, fordi ingen skjønte at hun var Nøkken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. desember 2021 #3488 Del Skrevet 11. desember 2021 Supra skrev (På 10.12.2021 den 9.46): Snømonsteret er helt sikkert Åge Sten Nilsen. Et av hintene er utvetydige: Snømonsteret har seks fortenner. Det er ganske uvanlig, så hvem har / hadde det? Freddie Mercury i Queen! Og Åge Sten Nilsen har spilt og sunget Freddie Mercury på scenen, med stor suksess. Åge Steen Nilsen har konsert lørdag 11. desember klokken 19:00 på Sundvolden Hotel. (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. desember 2021 #3489 Del Skrevet 11. desember 2021 Hos VGs Maskoramaprofeten tror 56% at Snømonsteret er Vegard Ylvisåker. Kun 18% tror det er Didrik Solli-Tangen. (VG) 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 11. desember 2021 #3490 Del Skrevet 11. desember 2021 NordicViking skrev (3 minutter siden): Hos VGs Maskoramaprofeten tror 56% at Snømonsteret er Vegard Ylvisåker. Kun 18% tror det er Didrik Solli-Tangen. (VG) 😲 Det er vel ham. Jeg synes DST er mye bedre til å synge enn snømonsteret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alkasil Skrevet 11. desember 2021 #3491 Del Skrevet 11. desember 2021 Lykketrollet82 skrev (15 timer siden): Hm, tilfeldig at Emil snakket så mye om naturfag og realfag på vgs i Beat for Beat? Han nevnte det i Maskorama-podcasten også Det tenkte jeg også på! Og når jeg tenker meg mer om, så peker det mer mot at det er begge to. Beat for Beat spilles vel inn i juni, og dersom Emil visste da at Didrik skulle være med, visste han nok iallefall ikke hvilke hint de skulle bruke, men det gjorde han vel hvis han selv også skulle være med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. desember 2021 #3492 Del Skrevet 11. desember 2021 Telemarksavisa skriver at Norsk Tipping har suspendert oddsen for at Snømonsteret er Didrik Solli-Tangen. (Link - scroll ned på siden). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhs Skrevet 11. desember 2021 #3493 Del Skrevet 11. desember 2021 NordicViking skrev (44 minutter siden): Telemarksavisa skriver at Norsk Tipping har suspendert oddsen for at Snømonsteret er Didrik Solli-Tangen. (Link - scroll ned på siden). Noen som har tilgang og ser hva som står der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 11. desember 2021 #3494 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) NordicViking skrev (1 time siden): Hos VGs Maskoramaprofeten tror 56% at Snømonsteret er Vegard Ylvisåker. Kun 18% tror det er Didrik Solli-Tangen. (VG) 😲 Det var motsatt før forrige program. Årsaken er selvsagt det Marion sa sist. Som nok var bevisst lureri, men siden hun har rett på mye annet er det nok mange som tok hennes ord for det også om Vegard. Endret 11. desember 2021 av Djækklåsst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 11. desember 2021 #3495 Del Skrevet 11. desember 2021 NordicViking skrev (1 time siden): Hos VGs Maskoramaprofeten tror 56% at Snømonsteret er Vegard Ylvisåker. Kun 18% tror det er Didrik Solli-Tangen. (VG) 😲 Vegard skal visstnok være i USA og New York. Og hintene er mer inn mot broren Bård eventuelt. Men jeg er ganske sikker på at Didrik er Snømonsteret ❄️👺😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 11. desember 2021 #3496 Del Skrevet 11. desember 2021 Egenskap skrev (5 timer siden): ingen tvil om at bamsen er gravid, og venter barn... så hvem er gravide? Hvorfor er det en selvfølge at Bamsen er gravid? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 11. desember 2021 #3497 Del Skrevet 11. desember 2021 NordicViking skrev (2 timer siden): Hos VGs Maskoramaprofeten tror 56% at Snømonsteret er Vegard Ylvisåker. Kun 18% tror det er Didrik Solli-Tangen. (VG) 😲 anonMrX skrev (2 timer siden): Det er vel ham. Jeg synes DST er mye bedre til å synge enn snømonsteret Tenker at dere ikke kjenner stemmen til Vegard Ylvisåker hvis dere tror det er han. Han er flink til å synge, det er ikke det det står på, men han høres ikke slik ut. Jeg syns også det er så merkelig argument at det ikke kan være Didrik fordi han er flinkere til å synge. 1. Han traff da ikke alle noter i alle sjangere da han var med i Stjernekamp, så han synger ikke alltid feilfritt. 2. Det er vanskelig å synge i kostymet. 3. Det er sannsynlig at han gjør seg dårligere enn han er for å fjerne mistanken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 11. desember 2021 #3498 Del Skrevet 11. desember 2021 Synes det er litt kjedelig hvis de tre siste er DST, Ingeborg og Victor Sotberg... Det har jo alle sagt siden første sending. Håper på en skikkelig overraskelse i dag! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 11. desember 2021 #3499 Del Skrevet 11. desember 2021 PinarelloSaCalobra skrev (54 minutter siden): Vegard skal visstnok være i USA og New York. Og hintene er mer inn mot broren Bård eventuelt. Men jeg er ganske sikker på at Didrik er Snømonsteret ❄️👺😎 så hvilken link har Didrik til Obama og fredspris i 2009? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 11. desember 2021 #3500 Del Skrevet 11. desember 2021 Djækklåsst skrev (22 minutter siden): Hvorfor er det en selvfølge at Bamsen er gravid? hun ga jo en liten bamse til programlederen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå