Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Litt off topic, kanskje, men lurer på hvem som har steppet inn for Ulrikke på "Mamma Mia"!  Kjenner jeg hadde blitt dritskuffa hvis jeg hadde billett i kveld og det ikke var Ulrikke som spilte Sophie 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blunkefjes skrev (3 minutter siden):

Da blir det kanskje Didrik som synger duett med snømonsteret? Jeg holder en knapp på at broren hans er i kostymet! 

Jeg er helt sikker på at det er en av de brødrene som er monsteret! 

Emil var i Narvik forrige lørdag med julekonsert 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 minutt siden):

Var det ikke et hint om at Nøkkens mor var utenlandsk? Hverken Gabrielle eller Dagny har vel en utenlandsk forelder? 

Far

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Litt off topic, kanskje, men lurer på hvem som har steppet inn for Ulrikke på "Mamma Mia"!  Kjenner jeg hadde blitt dritskuffa hvis jeg hadde billett i kveld og det ikke var Ulrikke som spilte Sophie 😛

Samme her, ble skuffa når jeg var der og det var "vikar" for Thomas Numme liksom🙈 Hvis det ikke var Ulrikke ville jeg visst det på forhånd!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (2 minutter siden):

Ikke tilfeldig at Ulrikke har på seg mgp antrekket sitt heller

Oooh!

Cookiesandcream skrev (2 minutter siden):

Var det ikke et hint om at Nøkkens mor var utenlandsk? Hverken Gabrielle eller Dagny har vel en utenlandsk forelder? 

Nei, bare at farsmålet er norsk eller østlandsk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når Ulrikke og Nøkken sang, ble det tydelig at Nøkken ikke er proff sanger. Ulrikke sin stemme utkonkurrerte Nøkken.

Både Nøkk og Ulrikke hadde den kjente Paradise logoen, monarch sommerfugl. Veldig konkret mønster, som er samme mønster og farge som på Paradise sommerfuglen.

Nøkken har vunnet noe. Og det med å knuse drømmer, i Paradise skal man slippe en kule (knuse).

Så er sikker, Nøkken må være en tidligere PH vinner. Caller igjen, Vida Lill eller Aurora. Har sagt Aurora siden uke 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Ei som heter Gina Bjerkan er Ulrikkes understudy. Var på forestillingen 6.november med henne når Ulrikke dessverre var syk! 

Hun var veldig flink altså :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (1 minutt siden):

Far

Nei, farsmålet var jo norsk (eller østlandsk). Det betyr jo at morsmålet er noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (4 minutter siden):

Hvilken sang synger Ulrikke og nøkken? 

Carola Se dig omkring🙌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearl2.0 skrev (7 minutter siden):

Jeg tror også dommerne tipper feil/dårlig med vilje innimellom 😅

Det tror jeg også! Altså, Marion sitt forslag sist på nissen som Freddy Dos Santos var jo helt på jordet, og man merket at hun "vegret" seg for å si det på nytt da det var klart at det var Nissen som måtte ta av seg masken 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (2 minutter siden):

Pearl2.0 skrev (Akkurat nå):

Samme her, ble skuffa når jeg var der og det var "vikar" for Thomas Numme liksom🙈 Hvis det ikke var Ulrikke ville jeg visst det på forhånd!!

Men det kan altså skje i teater, plutselig har noen en dag de er dårlig i magen eller det er en familiebursdag osv. Hovedroller har alltid en understudy klar til å steppe inn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cookiesandcream skrev (Akkurat nå):

Nei, farsmålet var jo norsk (eller østlandsk). Det betyr jo at morsmålet er noe annet.

Å jeg tenkte "creme de la creme" men det er jo en norsk låt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (Akkurat nå):

Men det kan altså skje i teater, plutselig har noen en dag de er dårlig i magen eller det er en familiebursdag osv. Hovedroller har alltid en understudy klar til å steppe inn. 

Joda, men dette var jo tydeligvis planlagt😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (Akkurat nå):

Såååå skuffet over at den store duett-overraskelsen var Marion!

Jeg syns det var fantastisk! 🤩

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...