Janzypants Skrevet 4. desember 2021 #3101 Del Skrevet 4. desember 2021 Blunkefjes skrev (2 minutter siden): Trollet var vell rett etter vikingen i fjor. Ulrikke rakk det. Så alt er mulig! Åja, mente at det tok lenger tid i fjor, altså at trollet kom som sistemann, men godt mulig jeg tar feil! Variert skydekke skrev (1 minutt siden): Hvis jeg skal gjette, så gjør de dette for å finte oss litt ut fordi Nøkken skal synge duett med Didrik. Ja, det kan tenkes! Vet vi enda hvem som er fjerdemann artist som skal synge duett? Jeg ligger noen minutter bak, men så vidt jeg vet, var det bare 3 stk som var offentliggjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadine Skrevet 4. desember 2021 #3102 Del Skrevet 4. desember 2021 Er det flere som la merke til at kostymet til bamsen ikke satt ordentlig i halsen nå? Kanskje Sandra som ikke fikk festet kostymet ordentlig på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 4. desember 2021 #3103 Del Skrevet 4. desember 2021 Bamsen puster dårlig (sangteknisk), det kan være fordi Sandra har hatt Covid..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 4. desember 2021 #3104 Del Skrevet 4. desember 2021 2 minutter siden, Apekatten said: Marion ravn har kommentert bildet til Victor, rart hun ikke nevner han🤔 kanskje hun vet det er han, men må late som hun tror det kan være noen andre for spenningens skyld. Jeg syns dommernes forslag ofte er helt ute på vidda... Så jeg tror de har som oppdrag å forvirre og at de ikke skal bli enige seg mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 4. desember 2021 #3105 Del Skrevet 4. desember 2021 Nøkken og Ulrikke, ja. Da tipper jeg Emil Solli-Tangen i duett med Snømonsteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 4. desember 2021 #3106 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg tror også dommerne tipper feil/dårlig med vilje innimellom 😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. desember 2021 #3107 Del Skrevet 4. desember 2021 Nå hører vel alle at dette er Margaret Berger? Ingen tvil! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 4. desember 2021 #3108 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg syns Nøkken høres forskjellig ut hver gang! 😛 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blunkefjes Skrevet 4. desember 2021 #3109 Del Skrevet 4. desember 2021 Da blir det kanskje Didrik som synger duett med snømonsteret? Jeg holder en knapp på at broren hans er i kostymet! Jeg er helt sikker på at det er en av de brødrene som er monsteret! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. desember 2021 #3110 Del Skrevet 4. desember 2021 Ulrikke, MGP. Carola, MGP. Margaret Berger, MGP. 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassinach Skrevet 4. desember 2021 #3111 Del Skrevet 4. desember 2021 Siste duett er vel hemmelig? Hva om det er Didrik som kommer ut på scena der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2021 #3112 Del Skrevet 4. desember 2021 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Nå hører vel alle at dette er Margaret Berger? Ingen tvil! Jeg tenkte det samme. men på forrige sang var jeg sikker på at det ikke var henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. desember 2021 #3113 Del Skrevet 4. desember 2021 Hvilken sang synger Ulrikke og nøkken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. desember 2021 #3114 Del Skrevet 4. desember 2021 Mynona skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte det samme. men på forrige sang var jeg sikker på at det ikke var henne Hun er blitt ekstra avslørt på svensk/norsk👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 4. desember 2021 #3115 Del Skrevet 4. desember 2021 Dikteren skrev (5 minutter siden): Det er i dag også. Helg 1: Fredag 26. + Lørdag 27. november 2021 Helg 2: Fredag 03. + Lørdag 04. desember 2021 Helg 3: Fredag 10. + Lørdag 11. desember 2021 https://www.julebordshow.no/bergen/ Fader også🤯🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 4. desember 2021 #3116 Del Skrevet 4. desember 2021 Auri skrev (Akkurat nå): Ulrikke, MGP. Carola, MGP. Margaret Berger, MGP. 😁 Ikke tilfeldig at Ulrikke har på seg mgp antrekket sitt heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eevee Skrevet 4. desember 2021 #3117 Del Skrevet 4. desember 2021 Haha, skulle akkurat spørre om hvordan Ulrikke klarer å være to steder på samme tid 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 4. desember 2021 #3118 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Ser vi Didrik på scenen med duett nå? Siden de har det som «hemmelig» hittil? skal sies jeg ikke hører Didrik i Snømonsteret, så jeg blir ikke overrasket. Endret 4. desember 2021 av delias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2021 #3119 Del Skrevet 4. desember 2021 Nå har jeg bytta på alle sammen på gjestelista 2 ganger hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 4. desember 2021 #3120 Del Skrevet 4. desember 2021 Var det ikke et hint om at Nøkkens mor var utenlandsk? Hverken Gabrielle eller Dagny har vel en utenlandsk forelder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå