Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mille89 skrev (15 minutter siden):

Kan dragen være Joakim Kleven?

Han var på finalen i skal vi danse samtidig som maskorama

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det være finale neste helg 😩😢 Kan ikke de bare få inn nye deltakere igjen med en gang og fortsette moroa haha

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

toothfairy skrev (13 minutter siden):

Nøkken har både oppfylt drømmer og knust drømmer. Fikk inntrykk av at hun snakket på vegne av andre. Kanskje vært dommer i et talentprogram?

Jeg hører Mona Berntsen igjen i dag

Hun var på Amulet konsert forrige lørdag, stod bak hun i køen, da var klokka rundt 21.00. Så da har hun vært sabla rask isåfall 

Endret av Enellerannenfigur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Kan vi utelukke Sandra Lyng som Bamsen når Bamsen kommer som nr 2 i duettrekken? 🤔

Sikkert ikke, men det er ikke samme stemmen? Tror ikke bamsen er Sandra…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi utelukke Sandra Lyng som Bamsen når Bamsen kommer som nr 2 i duettrekken? 🤔

Trollet var vell rett etter vikingen i fjor. Ulrikke rakk det.  Så alt er mulig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dikteren skrev (6 minutter siden):

Hvis dere har lest tråden, så vet dere at Alexandra Joner er på Juleshow i Bergen i kveld. Hun er utelukket for lengst.

Det var i går. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A5514E95-3167-43A1-BD60-A6204723BF00.thumb.png.0f2308cbcfdfd4c2f4a58d9b67991173.png

Marion ravn har kommentert bildet til Victor, rart hun ikke nevner han🤔 kanskje hun vet det er han, men må late som hun tror det kan være noen andre for spenningens skyld.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg skal gjette, så gjør de dette for å finte oss litt ut fordi Nøkken skal synge duett med Didrik.

Endret av Variert skydekke
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer meg selv - kom på at Sandra hadde vel covid for noen uker siden, etter at maskorama hadde startet? 

Jeg syns Bamsen synger mye bedre i duetten enn den første sangen! Jeg blir ikke klok! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HelloMindy skrev (14 minutter siden):

Jeg tror Nøkken er Alexandra Joner. Hintet var at hun liker og kle seg og skille seg ut, selv på en vanlig hverdag, og bytter antrekk flere ganger om dagen. 

Eller er det en referanse til Chameleon albumet til Margaret?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Jeg syns ikke det høres ut som Sandra. Så jeg ville utelukket henne pga det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Tja, hun har hatt tid til å skifte 🤷‍♀️ Men har aldri tenkt at Sandra er bamsen fram til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Apekatten skrev (Akkurat nå):

A5514E95-3167-43A1-BD60-A6204723BF00.thumb.png.0f2308cbcfdfd4c2f4a58d9b67991173.png

Marion ravn har kommentert bildet til Victor, rart hun ikke nevner han🤔 kanskje hun vet det er han, men må late som hun tror det kan være noen andre for spenningens skyld.

Ser at Sandra har kommentert også 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Cinderella castle i bakgrunnen på bamsen? Noen som har hatt noe med Disney å gjøre? I dub eller et eller annet? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (1 minutt siden):

Ser at Sandra har kommentert også 🤔

Jeg føler meg rimelig sikker på at det er Victor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...