chouette Skrevet 4. desember 2021 #3061 Del Skrevet 4. desember 2021 Nøkken har både oppfylt drømmer og knust drømmer. Fikk inntrykk av at hun snakket på vegne av andre. Kanskje vært dommer i et talentprogram? Jeg hører Mona Berntsen igjen i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. desember 2021 #3062 Del Skrevet 4. desember 2021 sportsidiot skrev (Akkurat nå): Nøkken må være Gabrielle? Synes jeg kjenner igjen stemmen Nope, det er Margaret Berger😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. desember 2021 #3063 Del Skrevet 4. desember 2021 Nøkken er lavere enn kostymet ser ut til, hun har platåsko, og overdrevne falske skuldre. Ansiktet er i den åpne «munnen». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. desember 2021 #3064 Del Skrevet 4. desember 2021 toothfairy skrev (Akkurat nå): Nøkken har både oppfylt drømmer og knust drømmer. Fikk inntrykk av at hun snakket på vegne av andre. Kanskje vært dommer i et talentprogram? Jeg hører Mona Berntsen igjen i dag Margaret har vært dommer i Idol tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 4. desember 2021 #3065 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Tenkte Dorthe Skappel er nøkken bare på grunn av naturen, men helt sikkert feil. Endret 4. desember 2021 av venom31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 4. desember 2021 #3066 Del Skrevet 4. desember 2021 Mynona skrev (2 minutter siden): Slutt med det der, det er så teit. De samme diskusjonene er på facebook, Jodel og KG. Det er ikke som om vi som er her er de eneste som diskuterer dette. Det som er teit, er at hun presenterer det som noe hun har kommet på heeelt av seg selv! Hun kan jo heller si at hun har lest noen som foreslo den og den🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. desember 2021 #3067 Del Skrevet 4. desember 2021 Kan trommene bak Nøkken være et hint om Margaret Berger? Minner mye hennes opptreden i ESC. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 4. desember 2021 #3068 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg tror Nøkken er Alexandra Joner. Hintet var at hun liker og kle seg og skille seg ut, selv på en vanlig hverdag, og bytter antrekk flere ganger om dagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 4. desember 2021 #3069 Del Skrevet 4. desember 2021 sportsidiot skrev (3 minutter siden): Nøkken må være Gabrielle? Synes jeg kjenner igjen stemmen Enig med deg! Det hørtes skikkelig ut som Gabrielle i dag! Spennende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 4. desember 2021 #3070 Del Skrevet 4. desember 2021 Margaret Berger har vel vært dommer i Idol, har hun ikke? "Både oppfylt og knust drømmer". Hun kom langt selv - pluss vant MGP. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 4. desember 2021 #3071 Del Skrevet 4. desember 2021 Nå hørtes Nøkken sykt ut som Gabrielle ja 😮 Jeg håper Nøkken er den siste som blir avslørt, haha jeg blir nesten gal av nysgjerrighet, men det er jo litt av moroa 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 4. desember 2021 #3072 Del Skrevet 4. desember 2021 Nøkken er Joner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jingjang Skrevet 4. desember 2021 #3073 Del Skrevet 4. desember 2021 Kan herved avsløre at snømonsteret er trygdebeistet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2021 #3074 Del Skrevet 4. desember 2021 Vi var en del som trodde Sandra var Bamsen i begynnelsen, men mange som tvilte på vokalprestasjonen hennes, men jeg synes slett ikke hun er så gæærn i duetten. Mye stødigere og mindre klissete søt enn jeg husket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 4. desember 2021 #3075 Del Skrevet 4. desember 2021 Nå vet vi i alle fall at bamsen ikke er Sandra! Eller gjør vi egentlig det? 🤔😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. desember 2021 #3076 Del Skrevet 4. desember 2021 Hvorfor byttet de plutselig rekkefølge nå? Hvis bamsen nå er til slutt begynner jeg å lure på om bamsen er Sandra? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 4. desember 2021 #3077 Del Skrevet 4. desember 2021 HelloMindy skrev (5 minutter siden): Jeg tror Nøkken er Alexandra Joner. Hintet var at hun liker og kle seg og skille seg ut, selv på en vanlig hverdag, og bytter antrekk flere ganger om dagen. Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Nøkken er Joner. Hvis dere har lest tråden, så vet dere at Alexandra Joner er på Juleshow i Bergen i kveld. Hun er utelukket for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2021 #3078 Del Skrevet 4. desember 2021 Oktnxbye skrev (Akkurat nå): Nå vet vi i alle fall at bamsen ikke er Sandra! Eller gjør vi egentlig det? 🤔😅 Ikke egentlig.. for jeg begynte plutselig å tenke at hun kanskje var det etter å ha slått fra meg henne for leeenge siden Men NRK kan jo ikke gjøre det samme i rå som i fjor? Kan de vel? Hun var mye mer stylet og finere på håret enn Ulrikke var når hun hastet mellom sine opptredner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. desember 2021 #3079 Del Skrevet 4. desember 2021 Det har vært mye kommentarer på at dragen er lav mtp på platåsko. Jeg lanserer teorien at her lurer de oss. At det er falske platåsko! For jeg så nå at skuldrene til dragen er ikke falske, slik som Nøkkens er. Så jeg tror dragen er rundt 180 høy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 4. desember 2021 #3080 Del Skrevet 4. desember 2021 Sandra løp av scenen. Hun kunne bare gått vanlig ut. Stressa for å skifte til kostyme? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå