Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Leste gjennom hintene nå. Ett av Snømonsteret sine hint er: Han seier han gjer noko heilt nytt når han nå står på scena.

Da kan det ikke være en artist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såpestykke skrev (Akkurat nå):

Dragen er vel Kevin Vågenes?

Han har mer (over)tydelige s-er når han snakker/synger...synes Kevin synger bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke han høres ut som Victor selv om alle sier det :ler: Så jeg klarer ikke å se den. 

Men er han så veldig "homoforkjemper" da? Jeg føler at nesten alt Dragen har opptrådt med har vært hint om homofili. Og jeg har aldri oppfattet at Victor er bifil eller homofil før jeg leste det i tråden her, så jeg kan liksom ikke se for meg at det skal være hovedbudskapet. 

Føler det er en som har frontet homokampen. 

Han viet bare en av dansene sine i Skal vi danse til samme tema. Og danset vel til Born this way da også, om jeg ikke tar helt feil

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ikke han høres ut som Victor selv om alle sier det :ler: Så jeg klarer ikke å se den. 

Men er han så veldig "homoforkjemper" da? Jeg føler at nesten alt Dragen har opptrådt med har vært hint om homofili. Og jeg har aldri oppfattet at Victor er bifil eller homofil før jeg leste det i tråden her, så jeg kan liksom ikke se for meg at det skal være hovedbudskapet. 

Føler det er en som har frontet homokampen. 

Ja han har betydd mye for barn og unge og snakket mye om å komme ut. Jeg er ikke i tvil om at Victor er dragen. Hører det på stemmen og med hintet om prisen og alt også nå. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariángel skrev (Akkurat nå):

Bamsen har gravidmage, det er ikke bare kostymet??

Jeg er enig. Ser også på bevegelsene bamsen har med hendene over magen. I tillegg til den lille bamsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe oversikt over priser som er utdelt på Pride? Kanskje det er en pris som er utdelt for å være åpen homofil og fronte homofiles rettigheter, som jo er det stikk motsatte av å gjemme seg bak en maske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Tror fortsatt Bamsen er Cess.

Kan hun synge SÅ bra? Dette er jo veldig profft. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (1 minutt siden):

Finnes det noe oversikt over priser som er utdelt på Pride? Kanskje det er en pris som er utdelt for å være åpen homofil og fronte homofiles rettigheter, som jo er det stikk motsatte av å gjemme seg bak en maske?

Gaygalla er eneste jeg kan tenke meg av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Kan hun synge SÅ bra? Dette er jo veldig profft. 

Er litt usikker 🤔

Men hun kan absolutt synge og på slutten der lignet stemmen synes jeg🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...