Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Peggy-Lovise skrev (2 minutter siden):

Kan snømonsteret være Åge Sten Nilsen? 

Sa nettopp akkurat det samme til samboeren! Jeg har ingen tro på at det er Didrik lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Auri skrev (3 minutter siden):

Så hvis første sang skal gi sterke hint… Snømonsteret og sex is on fire ja 😳 haha. Skjønner jeg ikke hvordan de fikk lov til av nrk 😂

Nrk har vist et ungt par ha ekte sex i beste sendetid så ser ikke helt hva som er så på kanten her :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (4 minutter siden):

Sex on Fire som skal være masse hint?

Vil påstå "your sex" er godt on fire når du synger "my HARD is yours".

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at dragen er homofil. Men jeg kommer ikke på noen homofile kjente personer for øyeblikket :ler: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (Akkurat nå):

Jeg er sikker på at dragen er homofil. Men jeg kommer ikke på noen homofile kjente personer for øyeblikket :ler: 

Victor?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Victor sotberg er bifil hvertfall 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victor Sotberg som mange tror er dragen er homofil så vidt jeg vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke blander, var et av hintene til snømonsteret tre skistaver? (i podden)   

For øvrig er eneste jeg forbinder med Sex on fire , Martin Lepperød, komiker og programleder. Men han synger aldri i verden, så bra. 

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magritta
Mynona skrev (4 minutter siden):

.

Endret av Magritta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om bare alle sangvalgene før duettene i kveld ga meg like stort svar og var så selvfølgelig som at Victor sang Born this way. Hm, snømonsteret da tro?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke han høres ut som Victor selv om alle sier det :ler: Så jeg klarer ikke å se den. 

Men er han så veldig "homoforkjemper" da? Jeg føler at nesten alt Dragen har opptrådt med har vært hint om homofili. Og jeg har aldri oppfattet at Victor er bifil eller homofil før jeg leste det i tråden her, så jeg kan liksom ikke se for meg at det skal være hovedbudskapet. 

Føler det er en som har frontet homokampen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragen sier han har mottatt pris for det «stikk motsatte av det jeg gjør nå». Victor Sotberg har vunnet pris for å bruke Trønder dialekta si. Og på hint videoene snakker han bokmål. Det er jo det stikk motsatte! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...