Athene Skrevet 4. desember 2021 #2961 Del Skrevet 4. desember 2021 Njaa skrev (1 time siden): Som innbarka Maskorama-fan gjennom 2 sesonger så tilsier hvertfall all min erfaring at man må vektlegge både stemme OG hint, men samtidig være obs på at mange av hintene kan være forvirrende. Aurora Gude kan man for eksempel enkelt og greit skrinlegge fordi hun 100% sikkert ikke synger så bra. Samme gjaldt f.eks Birgit Skarstein som Havfrue. Jeg har også fulgt US, så har enda flere sesonger bak meg 😅 Er stemmen veldig kjent er hintene misledende. Er det en mer ukjent stemme/person er hintene direkte, og viktige. Abid var bankers. En som har stilt opp overalt, og ikke minst stemmen/sangen. Hintene hadde liten til ingen verdi. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 4. desember 2021 #2962 Del Skrevet 4. desember 2021 Njaa skrev (2 timer siden): Hintene on Abid var jo bare forvirrende, det var jo til syvende og sist stemmen som ikke kunne tilhøre noen andre 😀. Eneste sikre var vel at Ghostbusters bekreftet at han var barn/ ung tenåring på 80-tallet. Jeg var akkurat for ung for Ghostbusters men Abid er 3 år eldre enn meg. Syns det var klare hint om at han var pakistaner med kone og 2 barn som hadde sittet ved kongens bord, jeg. Var sånn jeg tenkte på han først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 4. desember 2021 #2963 Del Skrevet 4. desember 2021 Jaimatadi skrev (4 minutter siden): Syns det var klare hint om at han var pakistaner med kone og 2 barn som hadde sittet ved kongens bord, jeg. Var sånn jeg tenkte på han først. Har han ikke 3 barn? Og hvor hintes det om at han er pakistaner? Hint som fotball, flåklypa, og fransk julekort synes hvetfall jeg bar mer villedende enn til hjelp. Stemmen var derimot ikke til å ta feil av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. desember 2021 #2964 Del Skrevet 4. desember 2021 minister-mio skrev (På 2.12.2021 den 23.13): Er creme de la creme er spanskt uttrykk? Kan det være det der var hintet til med at nøkken sang på farsmålet? En med spansk far Nå må du gi deg. Det er fransk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 4. desember 2021 #2965 Del Skrevet 4. desember 2021 PinarelloSaCalobra skrev (34 minutter siden): Lise Karlsnes er mentor og dommer Norges nye hittlåt på Tv2 som går live samme tid som Maskorama. Så hun er uaktuell. Hmm takk, ja det er greit å vite 😀. Hvem kan det nå være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. desember 2021 #2966 Del Skrevet 4. desember 2021 Med fare for å være sur og bitter: tenk om folk kunne Google/faktasjekke påstander (hva slags nasjonalitet folk er, for eksempel) før de hiver dem ut i tråden her. Og kanskje bla litt for å se hvem som allerede er eliminert (fordi de er observert andre steder samtidig, har konsert samme kveld osv). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 4. desember 2021 #2967 Del Skrevet 4. desember 2021 Alle hint, om noen trenger en repetisjon 🙂https://www.nrk.no/kultur/sja-alle-maskorama-hinta-her_-1.15743012 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 4. desember 2021 #2968 Del Skrevet 4. desember 2021 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Med fare for å være sur og bitter: tenk om folk kunne Google/faktasjekke påstander (hva slags nasjonalitet folk er, for eksempel) før de hiver dem ut i tråden her. Og kanskje bla litt for å se hvem som allerede er eliminert (fordi de er observert andre steder samtidig, har konsert samme kveld osv). Veldig enig 🙌🙌❤ Det var en som laget en slik oversikt tidlig i tråden her. Den skulle blitt oppdatert og lagt ut med jevne mellomrom. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 4. desember 2021 #2969 Del Skrevet 4. desember 2021 Da ho kom fram frå gøymestaden sin ville alle ha ein bit av ho. Ho lata som at alt var normalt og at et var slik det skulle vere Angående dette hintet så kan det tyde på at det er en person som har blitt psykisk syk av rask suksess på kort tid og som som har prøvd å henge med og late som om alt har vært Ok? Det passer jo på Maria Mena og Lene Marlin fks. Og sikkert flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 4. desember 2021 #2970 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) alix skrev (36 minutter siden): Da ho kom fram frå gøymestaden sin ville alle ha ein bit av ho. Ho lata som at alt var normalt og at et var slik det skulle vere Angående dette hintet så kan det tyde på at det er en person som har blitt psykisk syk av rask suksess på kort tid og som som har prøvd å henge med og late som om alt har vært Ok? Det passer jo på Maria Mena og Lene Marlin fks. Og sikkert flere. Ja, men det er ikke de to hvertfall. Jeg her hengt meg veldig opp i Margaret Berger som nøkken, men er ikke sikker 🤔 Endret 4. desember 2021 av Irja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 4. desember 2021 #2971 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) alix skrev (38 minutter siden): Da ho kom fram frå gøymestaden sin ville alle ha ein bit av ho. Ho lata som at alt var normalt og at et var slik det skulle vere Angående dette hintet så kan det tyde på at det er en person som har blitt psykisk syk av rask suksess på kort tid og som som har prøvd å henge med og late som om alt har vært Ok? Det passer jo på Maria Mena og Lene Marlin fks. Og sikkert flere. Noen som har vært inne på Agnete Johnsen? MGP suksessen var ikke så lett for henne. Men jeg syntes ikke stemmen passer i det hele tatt. Hun har veldig særpreg i stemmen 🤔 Endret 4. desember 2021 av PinarelloSaCalobra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 4. desember 2021 #2972 Del Skrevet 4. desember 2021 Er det noen av dere som gjetter på hvem som er bak maskene inne på nrk sine sider? Jeg får opp: "Du er topp 1% i Norge". Det kan umulig stemme at så få har gjettet riktig? Syns det virker så merkelig. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2021 #2973 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Henikka skrev (12 minutter siden): Er det noen av dere som gjetter på hvem som er bak maskene inne på nrk sine sider? Jeg får opp: "Du er topp 1% i Norge". Det kan umulig stemme at så få har gjettet riktig? Syns det virker så merkelig. 😅 Det får jeg også. Høres rart ut Endret 4. desember 2021 av Mynona 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. desember 2021 #2974 Del Skrevet 4. desember 2021 Dersom 'farsmålet' er en referanse til norsk far og en mor fra et annet land, så er det i vertfall tre mulige alternativ. Triana Iglesias (norsk far, mor fra Spania) Alexandra Joner (norsk far, mor fra Cuba) Tomine Harket (norsk far, mor fra Sverige) Finnes det flere mulige alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 4. desember 2021 #2975 Del Skrevet 4. desember 2021 NordicViking skrev (2 minutter siden): Dersom 'farsmålet' er en referanse til norsk far og en mor fra et annet land, så er det i vertfall tre mulige alternativ. Triana Iglesias (norsk far, mor fra Spania) Alexandra Joner (norsk far, mor fra Cuba) Tomine Harket (norsk far, mor fra Sverige) Finnes det flere mulige alternativ? Men Alexandra Joner er sjekket ut pga arrangementer samtidig som Maskorama 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 4. desember 2021 #2976 Del Skrevet 4. desember 2021 Henikka skrev (27 minutter siden): Er det noen av dere som gjetter på hvem som er bak maskene inne på nrk sine sider? Jeg får opp: "Du er topp 1% i Norge". Det kan umulig stemme at så få har gjettet riktig? Syns det virker så merkelig. 😅 Det virket som at mange ikke endret svaret sitt etter at nøkken reiste seg, flere hadde fortsatt Birgit Skarstein som alternativ.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. desember 2021 #2977 Del Skrevet 4. desember 2021 I følge Norsk Tipping er det Dragen som ligger dårligst an i kveld, med Nøkken hakk i hæl. Jeg tror Victor Sotberg er Dragen. Når det gjelder Nøkken, så er jeg mer usikker. Holder en liten knapp på Triana Iglesias. Så får vi se hva som skjer i kveld. 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 4. desember 2021 #2978 Del Skrevet 4. desember 2021 NordicViking skrev (9 minutter siden): Dersom 'farsmålet' er en referanse til norsk far og en mor fra et annet land, så er det i vertfall tre mulige alternativ. Triana Iglesias (norsk far, mor fra Spania) Alexandra Joner (norsk far, mor fra Cuba) Tomine Harket (norsk far, mor fra Sverige) Finnes det flere mulige alternativ? Noen som vet om både far og mor til Agnete Johnsen er samiske? Jeg klarer ikke å høre Agnete sin stemme helt i Nøkken dog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. desember 2021 #2979 Del Skrevet 4. desember 2021 Marsh skrev (5 minutter siden): Men Alexandra Joner er sjekket ut pga arrangementer samtidig som Maskorama Ja, det har du visst rett i. Ser at hun er med på et Julebordshow i Bergen i kveld sammen med Staysman, Raylee, Eirik Søfteland og Blåsemafiaen. (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. desember 2021 #2980 Del Skrevet 4. desember 2021 CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden): Nå må du gi deg. Det er fransk. Velkommen etter og beklager den alvorlige feilen. Jeg snakker hverken spansk eller fransk. Hva med Emilie Nicholas? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå