Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne at snømonsteret kan være en operasanger. Når han synger høye toner får han en sånn ( inn i halsen ) stemme. Klarer ikke finne ordet for det. Tror en operasanger ikke hadde klart å skjule det på høye toner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NordicViking skrev (På 27.11.2021 den 16.36):

Hvem er det som produserer 'Norges nye megahit'? Er det Fremantle? Jeg finner det ikke i porteføljen deres.

Fant ut at det ikke er Fremantle som produserer 'Norges nye megahit', men selskapet Montreux Film & Fjernsyn. Da er det lite sannsynlig at Beeder er med i dette programmet, ettersom filmcrewet hadde Fremantle-logo på tøyet.  (Link)

Dersom Desta Marie Beeder er med i et program produsert av Fremantle, så er Maskorama nesten den eneste muligheten. Med mindre det er snakk om et helt nytt konsept som ingen ennå kjenner til. Og er hun med i Maskorama, så må hun være Nøkken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nøkken er Agnete Saba. Kun tippet ut i fra stemme, ikke hintene. Har gnagd siden i går på at jeg gjenkjente stemmen, men ikke klarer plassere den. Har sammenlignet med både agnete og Margaret Berger, og av de to, tror jeg definitivt det er Agnete. Mye likt i stemmen på enkelte partier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (27 minutter siden):

Jeg tror nøkken er Agnete Saba. Kun tippet ut i fra stemme, ikke hintene. Har gnagd siden i går på at jeg gjenkjente stemmen, men ikke klarer plassere den. Har sammenlignet med både agnete og Margaret Berger, og av de to, tror jeg definitivt det er Agnete. Mye likt i stemmen på enkelte partier. 

Er det hun Agnete som sang icebreaker i MGP? Har hun byttet navn? Jeg føler hun het noe annet men kan ikke komme på hva🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (4 minutter siden):

Er det hun Agnete som sang icebreaker i MGP? Har hun byttet navn? Jeg føler hun het noe annet men kan ikke komme på hva🤪

Ja :) husker ikke hva hun het før hun byttet navn 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, charnelle said:

Begynner å helle mot at Dragen kan være illusjonisten Alexx Alexxander. Utenom tryllestaven er det flere hint som stemmer. Han driver et eventselskap som driver med blant annet ballonger (ballongene), tallet 21 (han er født 21 oktober). Han har flere triks som består av ring, egg og speil (alle hint) Han er også åpent bifil (neshornet og andre hint)

Var det ikke Nissen som hadde tallet 21? Dragen hadde vel 1/3 denne uka?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rosemarin skrev (9 minutter siden):

neon_sun skrev (4 minutter siden):

Ja :) husker ikke hva hun het før hun byttet navn 🤷

Johnsen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (9 minutter siden):

Var det ikke Nissen som hadde tallet 21? Dragen hadde vel 1/3 denne uka?

Det var vel nissen som hadde tallet 21 ja... takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyter ut to navn på nøkken, Tomine Harket og vokalisten i Highasakite Ingrid Helene Håvik. 
Tomine passer inn på flere hint, mens Ingrid bare fordi jeg syns hu sang siste låt så likt 😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragen hadde 23 i ballonger i en tidligere episode. Denne uka hadde hen 1/3.

Nissen hadde fotballdrakt med 23 På i en annen episode, og 21 på seg denne episoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag hadde dragen på seg Thanos hanske, bare litt skjult med glitterfarget istedenfor gull. På en YouTube-video på FlippKlipp-kanalen har Victor på seg en rød bandana og leter etter hansken i Fortnite eller noe sånt. Stemmen høres også veldig ut som en trønder som prøver seg på østlandsk i tillegg. Må være Victor334F276C-0563-48BC-A955-A59308C7B72D.thumb.jpeg.9db495f9f5774d5b8c0567a6614ad9eb.jpegBDF55C48-DCAD-440E-B28C-239952556022.thumb.jpeg.a502108aabe2f698e1a2df178e1104ab.jpegBAB5CF94-9995-4FA5-B3CB-2524E73A9475.thumb.jpeg.46405d2075bebc7874e34767f38f2a99.jpeg

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ane Ulvik said:

På lørdag hadde dragen på seg Thanos hanske, bare litt skjult med glitterfarget istedenfor gull. På en YouTube-video på FlippKlipp-kanalen har Victor på seg en rød bandana og leter etter hansken i Fortnite eller noe sånt. Stemmen høres også veldig ut som en trønder som prøver seg på østlandsk i tillegg. Må være Victor334F276C-0563-48BC-A955-A59308C7B72D.thumb.jpeg.9db495f9f5774d5b8c0567a6614ad9eb.jpegBDF55C48-DCAD-440E-B28C-239952556022.thumb.jpeg.a502108aabe2f698e1a2df178e1104ab.jpegBAB5CF94-9995-4FA5-B3CB-2524E73A9475.thumb.jpeg.46405d2075bebc7874e34767f38f2a99.jpeg

Det passer nesten for godt til å være sant! Veldig bra funn

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enparaply skrev (4 minutter siden):

Det passer nesten for godt til å være sant! Veldig bra funn

Han har en god del innlegg med bandana på instagram-profilen også.9F624563-F2C0-428E-8721-AB0D83905BE8.thumb.jpeg.7a063d1e968cb55e541970a9b62d7d86.jpeg7D54C39A-DFE3-41F7-BBAB-931280415C58.thumb.jpeg.b543b7a2704f67753845194247036e82.jpeg0373B22E-BADB-4D4D-AA60-D429A6E35EA9.thumb.jpeg.f182fb9fee0b90441772ae05b5d57492.jpeg62B10465-DE78-43D2-955A-6BBA72515D6C.thumb.jpeg.fa400bde3cb82826a5200e3fdb99804b.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (10 timer siden):

Kan ikke skjønne at snømonsteret kan være en operasanger. Når han synger høye toner får han en sånn ( inn i halsen ) stemme. Klarer ikke finne ordet for det. Tror en operasanger ikke hadde klart å skjule det på høye toner. 

Det er det jeg har hengt meg opp i og og som gjør at jeg ikke er med i den gjengen som syns snømonsteret synger spesielt fint. Høres ut som han strever med å gå opp på høye toner samtidig som han nailer de når han først er der oppe. 
men har hørt litt på Didrik synge andre Ting enn opera og det syns jeg ikke er så fint faktisk🤣 så kan være at han høres sånn ut når han skal prøve å legge vekk opera og sangteknikken sin. Men litt rart er det, det er jeg enig med deg i

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
rosemarin skrev (4 timer siden):

Det er det jeg har hengt meg opp i og og som gjør at jeg ikke er med i den gjengen som syns snømonsteret synger spesielt fint. Høres ut som han strever med å gå opp på høye toner samtidig som han nailer de når han først er der oppe. 
men har hørt litt på Didrik synge andre Ting enn opera og det syns jeg ikke er så fint faktisk🤣 så kan være at han høres sånn ut når han skal prøve å legge vekk opera og sangteknikken sin. Men litt rart er det, det er jeg enig med deg i

Jeg er helt enig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av hintene på snømonsteret passer på Petter Northug, også de rare hintene (når man overtenker selv i alle fall 😄, som C6x12. C6 er et komponent i skismurning, og Northug var i Norgestoppen fra 2006 til 2018. Reagensrør og det periodiske system kan hinte til eksperimentering med stoff 😮 I tillegg nevner han det å være fri flere ganger, og sangen han kom med i sommer het nettopp "Fri". Kan også nevnes at i videoen til den snakker damen han plukker opp italiensk, og han har to lapper i hintvidoene med italienske fraser, så han har vel et eller annet forhold til Italia, da. "Paradis" blir også nevnt, og i Paradise hotel fant de opp frasen "Å ta en Northug".

Jeg blir veldig overrasket om det faktisk er Petter, da han synger godt på de høye tonene. Samtidig er han en perfeksjonist, så han kan vel ha øvd seg til dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aristoteles skrev (39 minutter siden):

Mange av hintene på snømonsteret passer på Petter Northug, også de rare hintene (når man overtenker selv i alle fall 😄, som C6x12. C6 er et komponent i skismurning, og Northug var i Norgestoppen fra 2006 til 2018. Reagensrør og det periodiske system kan hinte til eksperimentering med stoff 😮 I tillegg nevner han det å være fri flere ganger, og sangen han kom med i sommer het nettopp "Fri". Kan også nevnes at i videoen til den snakker damen han plukker opp italiensk, og han har to lapper i hintvidoene med italienske fraser, så han har vel et eller annet forhold til Italia, da. "Paradis" blir også nevnt, og i Paradise hotel fant de opp frasen "Å ta en Northug".

Jeg blir veldig overrasket om det faktisk er Petter, da han synger godt på de høye tonene. Samtidig er han en perfeksjonist, så han kan vel ha øvd seg til dem.

Det hadde vært gøy, men gå inn på Spotify og hør sangene hans. Han kan ikke synge. Dessuten har han vært i utlandet på jobb mens Maskorama har pågått. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...