Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2701 Skrevet 28. november 2021 HelloMindy skrev (2 minutter siden): Kan Snømonsteret være Knut Jørgen Røed Ødegaard? Noen av hintene er at mennesker ønsker og sette snømonsteret i bur, de tilbringer tiden langt uti skogen, og snakker om samarbeid med andre snømonsteret -> dette fikk meg til og tenke på forskere. Jeg aner ikke om han kan synge engang, men jeg syns også det er rart om det er så mange artister med i år. Så jeg håper det er noen som kan overraske oss med stemmen sin. Tenkte også på Ole André Sivertsen. Hadde vært gøy om det var noen utenfor musikken, og ikke bare artister. At en av Solli-Tangen brødrene er med, det er kjedelig for meg hvertfall. Det vil vel bli tidenes sjokk om Knut Jørgen Røed Ødegaard skulle vise seg å ha artistkvaliteter i Norgestoppen, så ser ikke hva som skulle støtte en slik teori. Ja, det ville vært gøy om det hadde vært en som ikke er kjent for å kunne synge, men sannsynligheten er svært liten. Hvordan skulle produsentene ha funnet ut av det før vedkommende ble invitert, for eksempel? Klart, man kan jo tenke seg at en kjendis som har holdt skjult at vedkommende synger dødsbra tar kontakt og spør om å få være med, men det er nok dessverre for utrolig til å at det kan være sant. 6
Mymble Skrevet 28. november 2021 #2702 Skrevet 28. november 2021 Tviler sterkt på om både nøkken, snømonsteret og bamsen er artister, da er isåfall halve casten det (havfruen også). Rart om det ikke er med en idrettsutøver, kanskje dragen er det. Men aner ikke hvem! 2
Sommerkommer Skrevet 28. november 2021 #2703 Skrevet 28. november 2021 EtFo skrev (4 timer siden): Syntes Dragen sang så dårlig i dag i forhold til tidligere program🙉 Dragen kan ikke synge.
rosemarin Skrevet 28. november 2021 #2704 Skrevet 28. november 2021 HelloMindy skrev (35 minutter siden): Kan Snømonsteret være Knut Jørgen Røed Ødegaard? Noen av hintene er at mennesker ønsker og sette snømonsteret i bur, de tilbringer tiden langt uti skogen, og snakker om samarbeid med andre snømonsteret -> dette fikk meg til og tenke på forskere. Jeg aner ikke om han kan synge engang, men jeg syns også det er rart om det er så mange artister med i år. Så jeg håper det er noen som kan overraske oss med stemmen sin. Tenkte også på Ole André Sivertsen. Hadde vært gøy om det var noen utenfor musikken, og ikke bare artister. At en av Solli-Tangen brødrene er med, det er kjedelig for meg hvertfall. Er enig. Jeg syns også det er skikkelig kjedelig om det er Didrik. Har hele veien vært overbevist om at det er en annen, men har etterhvert begynt å høre at det høres helt ut som Didrik. Men når «alle» tror det er Didrik så er det vel for lett?! Og som du sier ganske kjedelig. Men fikk også enda mer troa etter at det virker som planlagt å plassere Didrik på p3gull for villedning. Håper i det lengste at vi blir overrasket 2
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2705 Skrevet 28. november 2021 (endret) Mymble skrev (14 minutter siden): Tviler sterkt på om både nøkken, snømonsteret og bamsen er artister, da er isåfall halve casten det (havfruen også). Rart om det ikke er med en idrettsutøver, kanskje dragen er det. Men aner ikke hvem! Det er da ikke noe rart om halvparten av deltakerne har bakgrunn innen sang. Frosken, Heldiggrisen og Nissen hadde det åpenbart ikke, og Dragen (Sotberg) synger nok bedre enn mannen i gata og har jo sunget i offentligheten før, men ikke spesielt imponerende sangstemme. Og Haddy er jo ikke først og fremst kjent for å kunne synge. Endret 28. november 2021 av Djækklåsst 8
Gjest blåbærpike Skrevet 28. november 2021 #2706 Skrevet 28. november 2021 Inntrykket mitt fra instagrammen til Victor er at han bare var på etterfesten til P3 Gull.
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2707 Skrevet 28. november 2021 blåbærpike skrev (5 minutter siden): Inntrykket mitt fra instagrammen til Victor er at han bare var på etterfesten til P3 Gull. For at jeg skal tro det ikke er han som er Dragen, så må jeg fysisk observere ham selv mens Dragen er på scenen i Maskorama. 5
rosemarin Skrevet 28. november 2021 #2708 Skrevet 28. november 2021 Syns også det er utrolig kjedelig om bamsen er Ingeborg walther. Ja en del ha jo hørt om henne, men hun er jo ikke en person som figurerer i media og sånn sett en person folk «kjenner til»? Bare en ganske flink sanger som har jobbet litt på musikaler lkmsom. 8
Aristoteles Skrevet 28. november 2021 #2709 Skrevet 28. november 2021 EtFo skrev (12 timer siden): Samisk er ikke en egen nasjon, hun er jo norsk. Samisk er ikke en nasjon, nei. Det er et språk - men samene ER en nasjon. Uansett så snakket nøkken om farsmålet, så det handler om språk. 4
mindst Skrevet 28. november 2021 #2710 Skrevet 28. november 2021 Anonyym97 skrev (11 timer siden): Faren hennes er fra Tromsø Han snakker østlandsk
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2711 Skrevet 28. november 2021 (endret) rosemarin skrev (9 minutter siden): Syns også det er utrolig kjedelig om bamsen er Ingeborg walther. Ja en del ha jo hørt om henne, men hun er jo ikke en person som figurerer i media og sånn sett en person folk «kjenner til»? Bare en ganske flink sanger som har jobbet litt på musikaler lkmsom. Enig, veldig kjedelig deltaker ev. Aner ikke hva jeg skal tro, mange som skriver stemmen er lik, andre at Bamsen tydelig mangler samme stemmekontroll. Mange damestemmer ligner litt på hverandre, så vanskelig å vurdere. Synes ikke det er opplagt at det er samme sangstemme ut fra diverse klipp på YouTube, men for all del fullt mulig. At Ulrikke går så hardt ut med at Ingeborg er Bamsen kan jo også være for å villede. Endret 28. november 2021 av Djækklåsst 1
rosemarin Skrevet 28. november 2021 #2712 Skrevet 28. november 2021 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Enig, veldig kjedelig deltaker ev. Aner ikke hva jeg skal tro, mange som skriver stemmen er lik, andre at Bamsen tydelig mangler samme stemmekontroll. Mange damestemmer ligner litt på hverandre, så vanskelig å vurdere. Synes ikke det er opplagt at det er samme sangstemme ut fra diverse klipp på YouTube, men for all del fullt mulig. Mitt inntrykk er at Ingeborg synger mye bedre enn bamsen. Men ja vanskelig å si 2
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2713 Skrevet 28. november 2021 Ellers komisk med panelet, som selvsagt visste at Abid Raja var Nissen, i stedet «foreslo» navn de visste det ikke var. Samme end Dragen. De har vel aldri nevnt Sotberg, annet enn Jan Thomas som vel foreslo ham som en av de andre (Nissen?) i en tidligere episode. Tydelig at der hvor det er lett, så får de beskjed om å unngå å være bastante omkring riktig person. Og for så vist skjønner jeg det jo, hadde vel vært kjedelig om et samstemt panel hadde fremstått som sikre på at det var Abid i episode etter episode. Om Haddy forrige uke tror jeg ikke de tenkte at hun skulle ryke. Ellers var det tydelig at Ramm selv virker å ha tro på Kjosås som Snømonsteret, og her kan stemmen minne, samt dette med foten, begge deler noe jeg antar Ramm har plukket opp fra Jodel. Men er det Kjosås og blir man for sikre på at det stemmer, så kommer de til å komme med andre forslag i stedet. 4
Djækklåsst Skrevet 28. november 2021 #2714 Skrevet 28. november 2021 (endret) rosemarin skrev (4 minutter siden): Mitt inntrykk er at Ingeborg synger mye bedre enn bamsen. Men ja vanskelig å si Ja, jeg har også det inntrykket, inntil noen kommer med noen veldig overbevisende argumenter. Men jeg har ikke noen bedre alternativer, tenkte på Sandra Lyng som er litt mindre stødig, men flere som har kommet med solide motargumenter om det. Endret 28. november 2021 av Djækklåsst 2
FORFAR Skrevet 28. november 2021 #2715 Skrevet 28. november 2021 (endret) Djækklåsst skrev (41 minutter siden): Ellers komisk med panelet, som selvsagt visste at Abid Raja var Nissen, i stedet «foreslo» navn de visste det ikke var. Samme end Dragen. De har vel aldri nevnt Sotberg, annet enn Jan Thomas som vel foreslo ham som en av de andre (Nissen?) i en tidligere episode. Tydelig at der hvor det er lett, så får de beskjed om å unngå å være bastante omkring riktig person. Og for så vist skjønner jeg det jo, hadde vel vært kjedelig om et samstemt panel hadde fremstått som sikre på at det var Abid i episode etter episode. Om Haddy forrige uke tror jeg ikke de tenkte at hun skulle ryke. Ellers var det tydelig at Ramm selv virker å ha tro på Kjosås som Snømonsteret, og her kan stemmen minne, samt dette med foten, begge deler noe jeg antar Ramm har plukket opp fra Jodel. Men er det Kjosås og blir man for sikre på at det stemmer, så kommer de til å komme med andre forslag i stedet. Jepp, det ligger nok en dramaturgi der, selv om den neppe er uttalt. Jeg merket meg også fraværet av navn som "alle andre" snakket om. I tillegg må panelet også føre gjetteleken videre... Nye navn, nye spekulasjoner osv. Jan Thomas er dog blitt mer dempet. Tidligere rendyrket han et av programmets premisser: leken, fantasien. Da var det alt fra kongelige til Leonardo di Caprio. Den mer avmålte temperaturen hos Jan Thomas vitner kanskje litt om Maskoramas begrensninger. Endret 28. november 2021 av FORFAR 2
Gjest Urias Skrevet 28. november 2021 #2716 Skrevet 28. november 2021 Djækklåsst skrev (54 minutter siden): Ellers komisk med panelet, som selvsagt visste at Abid Raja var Nissen, i stedet «foreslo» navn de visste det ikke var. Samme end Dragen. De har vel aldri nevnt Sotberg, annet enn Jan Thomas som vel foreslo ham som en av de andre (Nissen?) i en tidligere episode. Tydelig at der hvor det er lett, så får de beskjed om å unngå å være bastante omkring riktig person. Og for så vist skjønner jeg det jo, hadde vel vært kjedelig om et samstemt panel hadde fremstått som sikre på at det var Abid i episode etter episode. Om Haddy forrige uke tror jeg ikke de tenkte at hun skulle ryke. Ellers var det tydelig at Ramm selv virker å ha tro på Kjosås som Snømonsteret, og her kan stemmen minne, samt dette med foten, begge deler noe jeg antar Ramm har plukket opp fra Jodel. Men er det Kjosås og blir man for sikre på at det stemmer, så kommer de til å komme med andre forslag i stedet. Det er det samme i andre land også. Tror folk på ramme alvor at panelet i "Masked Singer UK" virkelig ikke skjønte at Vikingen var Morten Harket? Ingen gjettet på han. Det er et spill for galleriet. Selvsagt visste alle sammen det. Samme har vi sett i USA. Panelet kommer med helt latterlige forslag som man vet er feil. Det er jobben deres, de er der for å lage TV.
Tantadi Skrevet 28. november 2021 #2717 Skrevet 28. november 2021 Trur Nøkken er Alexandra Joner. Mange hint passer og noen passer ikke.. Men ser jo at noen hint på de som er avmaskert er helt borti natta. Stemmen ligner også. Trur fortsatt at Didrik Solli Tangen er snømonstret og Ingeborg Walther er bamsen. Dragen er sikkert en som vi godt voksne ikke aner hvem er.. 1
Henikka Skrevet 28. november 2021 #2718 Skrevet 28. november 2021 Tantadi skrev (5 minutter siden): Trur Nøkken er Alexandra Joner. Mange hint passer og noen passer ikke.. Men ser jo at noen hint på de som er avmaskert er helt borti natta. Stemmen ligner også. Trur fortsatt at Didrik Solli Tangen er snømonstret og Ingeborg Walther er bamsen. Dragen er sikkert en som vi godt voksne ikke aner hvem er.. Alexandra Joner opptrådte på et event her i Bergen igår. Er bekreftet av en som jobbet der. 😊
Ewna Skrevet 28. november 2021 #2719 Skrevet 28. november 2021 rosemarin skrev (1 time siden): Syns også det er utrolig kjedelig om bamsen er Ingeborg walther. Ja en del ha jo hørt om henne, men hun er jo ikke en person som figurerer i media og sånn sett en person folk «kjenner til»? Bare en ganske flink sanger som har jobbet litt på musikaler lkmsom. Enig, hadde vært kjedelig. Men jeg tror (og håper) at det ikke er henne.
Rosewood Skrevet 28. november 2021 #2720 Skrevet 28. november 2021 FORFAR skrev (1 time siden): Jepp, det ligger nok en dramaturgi der, selv om den neppe er uttalt. Jeg merket meg også fraværet av navn som "alle andre" snakket om. I tillegg må panelet også føre gjetteleken videre... Nye navn, nye spekulasjoner osv. Jan Thomas er dog blitt mer dempet. Tidligere rendyrket han et av programmets premisser: leken, fantasien. Da var det alt fra kongelige til Leonardo di Caprio. Den mer avmålte temperaturen hos Jan Thomas vitner kanskje litt om Maskoramas begrensninger. Synes jeg ser Leonardo DiCaprio på Maskorama i Norge 🥴 Da tror jeg kong Harald er mer sannsynlig. Som heller ikke er særlig sannsynlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå