Aristoteles Skrevet 27. november 2021 #2621 Del Skrevet 27. november 2021 Kan nøkken være Agnethe Saba (tidligere Johnsen)? Hun har jo trukket seg tilbake fra rampelyset flere ganger, og faren er vel norsk, mens mor er samisk. Hun vant dessuten en åpenhetspris i 2016 hvor prisen var et maleri av en sommerfugl. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 27. november 2021 #2622 Del Skrevet 27. november 2021 Sharp skrev (22 minutter siden): Jeg tror nøkken er Kathrine Sørland. Hun «liker krig og fred og sånn», har nummer 1 på seg (vunnet miss Universe), tydelig glamfaktor, og veldig opptatt av at skjønnhet kommer innenfra og at hun ikke er kjent for å være særlig pen… Prøver å lure oss. Kathrine har aldri vunnet Miss Universe.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ipoxy13 Skrevet 27. november 2021 #2623 Del Skrevet 27. november 2021 Nøkken er Adelen - vant skal vi danse, mor fra Spania, Adela er en type sommerfugl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. november 2021 #2624 Del Skrevet 27. november 2021 Vera Vinge skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke sett ordentlig på før i kveld, ikke fått med meg hint og gjetninger, men syns Nøkken høres utrolig ut som Margareth Berger. Hun har jo en nydelig stemme. Ser nå noen over her som også nevner henne. Helt enig. Hvis det er Aurora Gude så må noen gi henne en platekontrakt med en gang i alle fall. Men tviler sterkt på at Aurora Gude synger så bra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2625 Del Skrevet 27. november 2021 Rosewood skrev (43 minutter siden): Det er noe med måten Nøkken snakker på, formulerer seg på.. Høres liksom litt barnslig eller umoden ut 😛 Hadde det ikke vært for sangstemmen hadde jeg tippa Melina Johnsen, hun snakker akkurat slikt 🙈Men no way om Melina kan synge sånn. Aurora Gude høres også sånn ut, og mange av hintene passer. Men igjen, sangstemmen.. enten det, eller så er det en med dialekt som snakker bokmål 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2626 Del Skrevet 27. november 2021 Hmmmm kan se ut som Didrik er på P3 gull for reals.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enparaply Skrevet 27. november 2021 #2627 Del Skrevet 27. november 2021 Hmmm, ja da er spørsmålet om Didrik Solli-Tangen hadde rukket å dra til p3 gull rett etter maskorama var ferdig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 27. november 2021 #2628 Del Skrevet 27. november 2021 rosemarin skrev (4 minutter siden): Hmmmm kan se ut som Didrik er på P3 gull for reals.. Er det naturlig at han er der, egentlig? Er det ikke bare artister som er aktuelle med sanger og album og veldig i vinden som er til stede til vanlig? Syns egentlig det er ganske mistenkelig at han er der. Jeg ser ikke på P3 Gull nå, men så starten av sendingen uten å se han, så han har vel hatt tid til å komme seg dit. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 27. november 2021 #2629 Del Skrevet 27. november 2021 19 minutter siden, rosemarin said: enten det, eller så er det en med dialekt som snakker bokmål Hvem i Norge er det som ikke har dialekt...? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2630 Del Skrevet 27. november 2021 Variert skydekke skrev (Akkurat nå): Er det naturlig at han er der, egentlig? Er det ikke bare artister som er aktuelle med sanger og album og veldig i vinden som er til stede til vanlig? Syns egentlig det er ganske mistenkelig at han er der. Jeg ser ikke på P3 Gull nå, men så starten av sendingen uten å se han, så han har vel hatt tid til å komme seg dit. Han var med i et forhåndsinnspilt innslag. Så sånn sett «troverdig». Men utover det enig i at det ikke er helt han. Når han o intervjuer påstår at han er så travel for tiden. Og hver lørdag er ute å koser seg sammen med den samme kompisen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2631 Del Skrevet 27. november 2021 Variert skydekke skrev (2 minutter siden): Er det naturlig at han er der, egentlig? Er det ikke bare artister som er aktuelle med sanger og album og veldig i vinden som er til stede til vanlig? Syns egentlig det er ganske mistenkelig at han er der. Jeg ser ikke på P3 Gull nå, men så starten av sendingen uten å se han, så han har vel hatt tid til å komme seg dit. Hvis det er et planlagt stunt fra produksjonens side så er det vel mulig. Men Det er vel ikke bare bare å komme seint inn som publikum i en direktesending? Men lett å avsløre om han faktisk ikke er der da, noen må jo se han hvois han er der 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enparaply Skrevet 27. november 2021 #2632 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) 3 hours ago, Variert skydekke said: Er det naturlig at han er der, egentlig? Er det ikke bare artister som er aktuelle med sanger og album og veldig i vinden som er til stede til vanlig? Syns egentlig det er ganske mistenkelig at han er der. Jeg ser ikke på P3 Gull nå, men så starten av sendingen uten å se han, så han har vel hatt tid til å komme seg dit. Ja, sist han kom ut med noe var et julealbum i fjor. Men han ga ut et cover av 'O helga natt' tidligere denne måneden Endret 28. november 2021 av enparaply Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 27. november 2021 #2633 Del Skrevet 27. november 2021 Didrik var live på p3gull, ja, så han på slutten. Men han og kompisen har ikke på samme klær på p3gull som de hadde da de var ute på instastory. Kanskje de skiftet? Eller kom Didrik rett fra NRK? 😸 Jeg trenger en tidslinje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 27. november 2021 #2634 Del Skrevet 27. november 2021 Aristoteles skrev (33 minutter siden): Kan nøkken være Agnethe Saba (tidligere Johnsen)? Hun har jo trukket seg tilbake fra rampelyset flere ganger, og faren er vel norsk, mens mor er samisk. Hun vant dessuten en åpenhetspris i 2016 hvor prisen var et maleri av en sommerfugl. Samisk er ikke en egen nasjon, hun er jo norsk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker90 Skrevet 27. november 2021 #2635 Del Skrevet 27. november 2021 Hvis Margaret Berger er nøkken, så vil jeg tro at tjernet er en referanse til hennes hjemplass Hitra. Øya har ca 7000 vann og tjern. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. november 2021 #2636 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Peppa88 skrev (14 minutter siden): Didrik var live på p3gull, ja, så han på slutten. Men han og kompisen har ikke på samme klær på p3gull som de hadde da de var ute på instastory. Kanskje de skiftet? Eller kom Didrik rett fra NRK? 😸 Jeg trenger en tidslinje! Ja vi kan være sikre på at han faktisk var på p3gull. Men jeg tror at storyen fra tidligere i kveld er falsk. De har ikke samme klær på. Og de er lagt ut for å gi en illusjon av at de har vært ute hele kvelden. det er vel mulig å komme seg dit etter maskorama, men da må det ha vært meget koordinert planlagt-slik de gjorde med ulrikke i fjor. Og han må jo ha kommet veldig Alt for seint inn på P3 gull noe som er litt rart-og fort kan legges merke til da det er en direkte TV sending hvor publikum ikke kan komme Inn slik Når som helst. det er også rart at han hver lørdag henger på byen med den samme ene kompisen. (Medsammensvorne). Han er jo infølge seg selv alt for opptatt til å være med i maskorama. Han er jo heller ikke en typisk person som henger på P3 arrangement. Men han var med i en sketsj. Så perfekt skalkeskjul. Dette virker for overtydelig og gjør meg mer sikker på at han er snømonsteret Endret 27. november 2021 av rosemarin 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 27. november 2021 #2637 Del Skrevet 27. november 2021 Aristoteles skrev (44 minutter siden): Kan nøkken være Agnethe Saba (tidligere Johnsen)? Hun har jo trukket seg tilbake fra rampelyset flere ganger, og faren er vel norsk, mens mor er samisk. Hun vant dessuten en åpenhetspris i 2016 hvor prisen var et maleri av en sommerfugl. Høres ikke ut som henne i det hele tatt, så jeg anser henne som utelukket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. november 2021 #2638 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Jo mer jeg hører på Nøkken, jo mer overbevist blir jeg om at det er Margaret Berger. Endret 27. november 2021 av Lorieen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 27. november 2021 #2639 Del Skrevet 27. november 2021 Peppa88 skrev (8 minutter siden): Didrik var live på p3gull, ja, så han på slutten. Men han og kompisen har ikke på samme klær på p3gull som de hadde da de var ute på instastory. Kanskje de skiftet? Eller kom Didrik rett fra NRK? 😸 Jeg trenger en tidslinje! Det med klærne var jo mistenkelig. Følger han ikke på sosiale medier, men syns også det er ganske mistenkelig hvis han har vært ute hver lørdag i det siste med samme kamerat, som noen andre nevnte, han er jo småbarnsfar. Greit å dra på byen av og til hvis det er relatert til jobb, men å til stadighet dra på byen med kompiser i tillegg til å jobbe mye ugunstige tider - det høres jo ikke ut som noe en småbarnsfar ville gjort, eller? I hvert fall ikke Didrik, som fremstår veldig ordentlig. Jeg tror absolutt fortsatt at han er Snømonsteret! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 27. november 2021 #2640 Del Skrevet 27. november 2021 Mange av hintene til Nøkken passer til Jannecke Weeden, men tviler på at hun kan synge så bra 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå