Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Ha ha! Jeg har tippa Mini og Cengiz Al pga høyden. All cred til Abid for den jobben, show og moro! Det har jo alltid unektelig hørtes ut som han. Bare  å stole på stemmene. Synes også det er sprekt av en nylig avgått minister å synge "Sexy back"! 

Nå over  til Nøkken. Lurer veldig på hvem det er, ble ikke noe klokere i dag,

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest gjennom hele tråden, så det kan hende dette har vært gjettet før. Kan nøkken være Elvira Nikolaisen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med måten Nøkken snakker på, formulerer seg på.. Høres liksom litt barnslig eller umoden ut 😛 Hadde det ikke vært for sangstemmen hadde jeg tippa Melina Johnsen, hun snakker akkurat slikt 🙈Men no way om Melina kan synge sånn. Aurora Gude høres også sånn ut, og mange av hintene passer. Men igjen, sangstemmen.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (4 minutter siden):

Det er noe med måten Nøkken snakker på, formulerer seg på.. Høres liksom litt barnslig eller umoden ut 😛 Hadde det ikke vært for sangstemmen hadde jeg tippa Melina Johnsen, hun snakker akkurat slikt 🙈Men no way om Melina kan synge sånn. Aurora Gude høres også sånn ut, og mange av hintene passer. Men igjen, sangstemmen.. 

Nøkken er skikkelig vanskelig altså! Jeg føler det er en kjent artist, for jeg har hørt den sangstemmen før.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det store mysteriet her er hvem som har lekket sangvalget til snømonsteret til Jakob Schøyen😂

Hører godt at det ikke er han, men det er absolutt ikke tilfeldig at han la ut video der han sang Dancing on my own noen timer før sendingen startet. Så på hele videoen at dette var for å skape spekulasjoner. Han gjorde det samme med Grace Kelly, bare at det var dagen etter sending. Enten kjenner han snømonsteret, eller så har NRK sagt det til han for å skape mer spekulasjoner om at det er han. 

Ellers blir jeg mer og mer sikker på Margaret Berger som Nøkken. 

Endret av Ifyousayso
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

colsey skrev (Akkurat nå):

Helt sikker på at nøkken er sophie Elise 

Da blir jeg utrolig imponert ihvertfall... Nøkken har en veldig god sangstemme..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (2 minutter siden):

Det store mysteriet her er hvem som har lekket sangvalget til snømonsteret til Jakob Schøyen😂

Hører godt at det ikke er han, men det er absolutt ikke tilfeldig at han la ut video der han sang Dancing on my own noen timer før sendingen startet. Så på hele videoen at dette var for å skape spekulasjoner. Han gjorde det samme med Grace Kelly, bare at det var dagen etter sending. Enten kjenner han snømonsteret, eller så har NRK sagt det til han for å skape mer spekulasjoner om at det er han. 

Ellers blir jeg mer og mer sikker på Margaret Berger som Nøkken. 

Nøkken er Margaret ja. Men usikker på Didrik og Ingeborg da for det er rart hvis 3 av de 4 som er igjen er sangere?🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (Akkurat nå):

Da blir jeg utrolig imponert ihvertfall... Nøkken har en veldig god sangstemme..

Mener på at hun kan synge..? Også ser det ut i sosiale medier som hun «er i LA», men det ser likevel ikke helt troverdig ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nøkken er Kathrine Sørland. 
Hun «liker krig og fred og sånn», har nummer 1 på seg (vunnet miss Universe), tydelig glamfaktor, og veldig opptatt av at skjønnhet kommer innenfra og at hun ikke er kjent for å være særlig pen… Prøver å lure oss. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

colsey skrev (4 minutter siden):

Helt sikker på at nøkken er sophie Elise 

Hun har vært i USA i det siste på ferie så det er ikke henne

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke nøkken er Mona Berntsen og nr 1 står for finalen i 71° nord med finale i morgen. Tidenes spoiler i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, colsey said:

Mener på at hun kan synge..? Også ser det ut i sosiale medier som hun «er i LA», men det ser likevel ikke helt troverdig ut 

Ganske sikker på at Internett ville sett henne på gata om hun ikke var bortreist. Hun har jo delt på Instagram at hun er i LA, så hadde hun vært i Oslo nå hadde noen sett det og delt det i tråden hennes

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (26 minutter siden):

Alle hintene passer med Gude, hun skriver også mye om ørner og hester på bloggen sin. Nøkken hadde nr. 1, Gude vant også Paradise. 

Tror Didrik Solli Tangen blir for opplagt, i dag fikk jeg litt Walmann vibber på sang nummer to, han har også vært tidligere aktiv snowboard utøver.

Så de jeg tror så langt er:

Dragen: Victor Sorberg 

Bamsen: Ingeborg Walther

Nøkken: Aurora Gude

Snømonsteret: Aleksander Walmann.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett ordentlig på før i kveld, ikke fått med meg hint og gjetninger, men syns Nøkken høres utrolig ut som Margareth Berger. Hun har jo en nydelig stemme. Ser nå noen over her som også nevner henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...