Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nøkken har irritert meg voldsomt for det er en så kjent stemme. Gabrielle var godt forslag fra Jan Thomas. Men hun snakker jo  bergensk(?) men mange har jo påpekt at det er lett å legge om...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden):

Dragen; Victor Sotberg

Nissen: Abdi Raja

Snømonsteret; Didrik Solli Tangen

Bamsen; Ingeborg Walther

Men den jeg er helt sikker på 

Nøkken; Margaret Berger

Jeg tipper nøkken er Trine Rein. Så en limousin i hintet, hun har vært limosinsjåfør i USA. Hun sa at hun sang på sitt farsmål, hennes far er Amerikansk. Jeg skjønner ingenting om det ikke er henne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snacky skrev (Akkurat nå):

Jeg tipper nøkken er Trine Rein. Så en limousin i hintet, hun har vært limosinsjåfør i USA. Hun sa at hun sang på sitt farsmål, hennes far er Amerikansk. Jeg skjønner ingenting om det ikke er henne 😂

Når Nøkken refererte til å synge på farsmål, var det forrige uke når hun sang på norsk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (16 minutter siden):

Han høres ut som abid raja i mine ører, men jeg har prøvd å krumme meg ned til 167 (er 179) og det er smertefullt å stå sånn i flere minutter. så jeg tror det er vondt å være 190 i det kostymet der.

Enig, tror ikke det er han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at det er Margaret Berger… Vi får se…😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snacky skrev (1 minutt siden):

Men hun sa jo at det var gøy å endelig få synge på farsmålet, og da sang hun norsk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For sikkert tusende gang😂; Trine Rein har konsert hver helg, hun synger i Elverum nå as we speak. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zenhouse skrev (10 minutter siden):

Dragen er Victor Sotberg 

Nissen abid Raja ( håper han ikke ryker idag. 
Snømonsteret er Alexander wallmann. ( det er IKKE en av Solli brødrene)  edit: nei det er ikke wallmann 🤪

bamsen kan være Ingeborg Walter

nøkken er hvertfall IKKE Benedicte Adrian 

Ups mente ikke sitere meg selv 🤪

Endret av Zenhouse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (1 minutt siden):

Jeg holder meg til Espen Grjotheim på Snømonsteret jeg... Føler det må være en musikal artist. 

Det er ikke dumt…🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så forvirret etter Instagram-storyen til Jakob Schøyen. Han må jo hvertfall ha et samarbeid med Snømonsteret for å kunne vite hvilken sang som skulle synges 2 timer før sendingen overhodet startet!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, enparaply said:

Ble så forvirret etter Instagram-storyen til Jakob Schøyen. Han må jo hvertfall ha et samarbeid med Snømonsteret for å kunne vite hvilken sang som skulle synges 2 timer før sendingen overhodet startet!!

Evt så kjenner han noen i nrk produksjonen som kunne fortelle hvilke sanger snømonsterer skulle fremføre

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...