CrazyCatLady2500 Skrevet 25. november 2021 #2281 Del Skrevet 25. november 2021 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Ser ut som Margaret har konsert i Drøbak kirke lørdag den 18. Desember. Kan jo ikke være hun som er nøkken da 😕 Jo, det er bare tre episoder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. november 2021 #2282 Del Skrevet 25. november 2021 CrazyCatLady2500 skrev (9 minutter siden): Jo, det er bare tre episoder igjen Fant det ut etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 25. november 2021 #2283 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) MaskedInsider skrev (På 23.11.2021 den 11.03): Føler alle har blitt avmasket ganske godt her unntatt nøkken. Nøkken er Benedicte Adrian. Stemmen, hør på hennes stjernekamp videoer, Luxembourg hintet, de byttet navn fra kun Dollie til Dollie de Luxe når de skulle delta i finalen i MGP i Luxembourg. Teltet er en referanse til heksefestivalen i Berle hvor de opptrådte. 3 kors med røyk foran indikerer heksebrenning og musikalen Which Witch Bokstavene som ligger hulter til bulter, de man ser tydeligst er to M'er som ligger på siden i midten, hvis man snur disse så er det WW for Which Witch Musefellen er "The Mousetrap" som er det stykket som har gått lengst i verden som går i Londons West End, samme sted som Which Witch gikk. Hun er dekket i laurbær i gull i episode 1, indikerer at hun har vunnet noe, MGP og spellemannsprisen. Rundinger i gull med hull i på bakken i episode 3, indikerer at hun har fått gullplate Sverdet som ble gitt til maskorama podden indikerer at hun var Kristin Lavransdatter i forestillingen ”Brødrene Dal og Vikingsverdets Forbannelse” Julelys som ble gitt til panelet indikerer at hun har hatt julekonserter med bla. Jan Werner (hun er også dekket i julelys i episode 2) Sommerfuglvingene er pga. sangen "Fordi du tror" (som hun synger) fra filmen "Prinsen av Egypt" Skytten på frimerke er andre del av Dollie sitt stjernetegn, Ingrid Bjørnov (Ingrid er ikke nøkken fordi hun har konserter i desember) På storskjermen bak når hun synger så er det profilen av to bygninger, det ene er ett japansk tak, de dro til Japan rett etter skolegangen var ferdig for å lansere plate. Den andre bygningen som ser ut som en runding er Expo Theatre i Vancouver hvor de opptrådte under verdensutstillingen i 1986. Historien om nøkken startet en mørk kveld, de ble lansert på halv sju en mørk januarkveld. Sier hun har bodd alene, brudd med kjæresten i 2018. Champagne, ost og kjeks, skal indikere at hun har bodd lenge i Frankrike. Bra resonnement! 👍 Nøkken har også en slags krone på hodet. Det kan være et hint til at Benedicte Adrian spilte en av hovedrollene i "Henriette VIII ~ og hennes seks ekte menn" i 1995. Promobilde fra stykket: Endret 25. november 2021 av Henikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 25. november 2021 #2284 Del Skrevet 25. november 2021 Kan hende jeg må spise mine skråsikre ord om Didrik Solli Tangen 😅 Refrenget begynner ved ca ett minutt: Han begynner å synge ved ca 1:15: https://www.tv2.no/v/1705270/ Det er ikke stemmelikheten som var mest påfallende for meg, men uttale av ord (særlig tredje "into" som blir mer "indu"), hvor likt det er når de endrer tone midt i andre "unknown". Jeg synes Didrik kanskje drar på littt kunstig mye med en gang, men først "husker ikke helt åssen den går jeg" og så synge den perfekt... Hm. Virker som noen som har øvd mye på den? Første tanken min var at han ville ikke gjort det der om det faktisk er han som er med, men samtidig kanskje han vil vi skal tenke det. Etter å ha tenkt meg litt om, så kan is-hintene være at han er oppvokst på Heistad, som ligger kloss inntil Brevik, hvor Diplom-is fabrikken lå i mange år når vi vokste opp (jeg er like gammel og vokst opp i samme området, vi gikk samme året på samme vgs). "Alle" i området har tilbragt sommerne i Brevik og spist is på Diplomaten isbar (og mange har også foreldre og familiemedlemmer som jobbet på Diplom Is). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordeboer Skrevet 25. november 2021 #2285 Del Skrevet 25. november 2021 Basert på hintene om lua, verkstedet, gardintrappa, den kuleste, framkomstmiddel, hjemmedrakt, låter osv: Nissen er AnonymBruker! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 25. november 2021 #2286 Del Skrevet 25. november 2021 charnelle skrev (4 timer siden): Hun har selv sagt i intervjuer for noen år tilbake at hun ikke er på sosiale medier. Mulig hun har åpnet opp siste årene. Finner ikke henne på instagram og på FB fant jeg bilde av lyslenken, men hun er ganske privat. Men, jeg følger henne Hun har åpen profil så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 25. november 2021 #2287 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) Ifyousayso skrev (33 minutter siden): Men, jeg følger henne Hun har åpen profil så vidt jeg vet. Har egentlig ingenting med om hun er Nøkken å gjøre, var bare et intervju jeg leste fra noen år siden som viste at hun liker å trekke seg tilbake tross priser og glitter. Endret 25. november 2021 av charnelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaskedInsider Skrevet 25. november 2021 #2288 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) 5 hours ago, malibu said: Sorry, men hvis sommerfugler var ref til at personen sa at hun hadde sommefugler i magen for 17 år siden så er det bare rart.. 😂 ..hva med at Nøkken sier hun er kjærlighetssyk og har bodd alene lenge? Det passer vel ikke helt til Berger? Tja, ikke så sikker på det. Hadde det vært en random ting hun hadde sagt før en konsert så hadde jeg vært enig, men dette er de aller første ordene Margaret sier på TV. De som lager programmet regner jo med at man googler. Jeg tenkte at hvis det er Margaret så må det være noen Idol hint med, men det hadde vært for lett hvis Idol hintene blir for åpenbare, derfor litt sånne ting som dette. Uansett om det er med vilje eller ikke så passer det jo, men man har jo det andre sommerfugl hintet fra ESC logoen også da. De sier ingenting om nøkken er singel nå, hun kan ha vært singel lenge tidl. Her er en artikkel hvor det står at hun prioriterer karrieren, så kan jo tyde på at hun har vært singel lenge. https://www.seher.no/kjendis/er-singel-og-trives-med-det/64227300 Endret 25. november 2021 av MaskedInsider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 25. november 2021 #2289 Del Skrevet 25. november 2021 Er ganske sikker på at bamsen er Ingeborg Walther🌟🧸 Snømonsteret må være enten Emil eller Didrik Solli-Tangen Nissen har jeg null peil på hvem det kan være, tror ikke han er sååå lav som det hintes om😝 Dragen er kanskje Marcus eller Martinus?🤭 slår meg som en ganske ung fyr🧐 Hintene forvirrer meg bare, skjønner ikke en dritt..🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. november 2021 #2290 Del Skrevet 26. november 2021 MaskedInsider skrev (16 timer siden): Bra jeg slenger på noen hint på Margaret: Bokstavene MMIV - 2004, er året hun var med i Idol Det første hun sier i første audition program er: Hei, jeg heter Margaret og jeg har sommerfugler i magen. Sommerfugl er også logoen for Eurovision 2013 når hun var med der. Nøkken viser seg ved mørkets frembrudd, men nøkken har krone på hodet, det er ikke vanlig. Er hun rett og slett Queen of the Night. En meget kjent sang med Whitney Housten. Nøkken har jo en Whitney sang som sin favoritt i episode 2. Nøkken setter pris på en god invitasjon. Margaret har Alanis Morissette som sin favoritt artist i Idol, her synger hun Your House og Uninvited av Alanis. Begge sangene handler om å gå inn ett sted uten invitasjon. Nøkken har gått igjennom mange forandringer, Margarets første plate heter Chameleon. Korsene kan være fordi hun har sunget i gospelkor, men de er kanskje litt for creepy... Eller så passer jo laurbærene her også på at hun har vunnet noe. Hva med teltet? Hvordan forstå det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 26. november 2021 #2291 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) . Endret 5. desember 2021 av Dikteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Listen Skrevet 26. november 2021 #2292 Del Skrevet 26. november 2021 Sommerkommer skrev (På 16.11.2021 den 8.35): Det er SÅ kjedelig å bruke nrk ansatte! Håper dere som tipper på Victor Sotberg tar feil. Herman Dahl var jo med i fjor. For oss over 30 er jo det omtrent samme person.. Snakk for deg sjæl! Jeg nærmer meg 50 og er fan av både Victor Sotberg og Herman Dahl. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaskedInsider Skrevet 26. november 2021 #2293 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) 1 hour ago, Sally-Go-Round said: Hva med teltet? Hvordan forstå det? Teltet er verre på Margaret, man ser jo en hest og en fugl inni teltet, hvis man blander disse, så får man en enhjørning. Men det er også noe som beveger seg inne teltet, er det ett dyr som er fanget? I så fall er det det andre dyret som er fanget når man tenker på musefella. Hmmm, må google litt mer.... En annen ting jeg tenkte på er at Margaret har en sang som heter Human Race, og nøkken synger jo I'm only Human, kanskje litt far fetched men.... Endret 26. november 2021 av MaskedInsider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 26. november 2021 #2294 Del Skrevet 26. november 2021 MaskedInsider skrev (59 minutter siden): Teltet er verre på Margaret, man ser jo en hest og en fugl inni teltet, hvis man blander disse, så får man en enhjørning. Men det er også noe som beveger seg inne teltet, er det ett dyr som er fanget? I så fall er det det andre dyret som er fanget når man tenker på musefella. Hmmm, må google litt mer.... En annen ting jeg tenkte på er at Margaret har en sang som heter Human Race, og nøkken synger jo I'm only Human, kanskje litt far fetched men.... En ørn og en hest er sentrale figurer i tegnefilmen Spirit, uten at jeg har klart å linke det til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 26. november 2021 #2295 Del Skrevet 26. november 2021 Listen skrev (3 timer siden): Snakk for deg sjæl! Jeg nærmer meg 50 og er fan av både Victor Sotberg og Herman Dahl. Da har du sikkert barn i rett alder!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malibu Skrevet 26. november 2021 #2296 Del Skrevet 26. november 2021 Jeg tror fortsatt Nøkken er Desta Marie Beeder jeg🤷🏼♀️ Litt fordi hun passer til flere av hintene (bortsett fra luxembourg-hintet, som jeg klarer å finne ut), og litt fordi det er SÅ kjedelig hvis det er artister bak flere masker (har innfunnet meg med at Bamsen mest sannsynlig er Walter og Snømonsteret er Solli-Tangen som tilfeldig nok har julekonserter kun på søndager fremover🙄). Sommerfugl har også blitt brukt i logoen eller introen (husker ikke hvilken) til God morgen Norge, og Beeder sang en gang sammen med Gaute Ormåsen og Christian Ingebrigsten, og hun kan høres veldig ut som Nøkken. Dessuten har Desta Marie uttalt seg ifbm at hun er blitt gjettet på, det har ikke Berger så vidt jeg vet. Og de aller fleste som har deltatt i Maskorama har gjort noe ut av at de har blitt nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 26. november 2021 #2297 Del Skrevet 26. november 2021 MaskedInsider skrev (På 23.11.2021 den 11.03): Føler alle har blitt avmasket ganske godt her unntatt nøkken. Nøkken er Benedicte Adrian. Stemmen, hør på hennes stjernekamp videoer, Luxembourg hintet, de byttet navn fra kun Dollie til Dollie de Luxe når de skulle delta i finalen i MGP i Luxembourg. Teltet er en referanse til heksefestivalen i Berle hvor de opptrådte. 3 kors med røyk foran indikerer heksebrenning og musikalen Which Witch Bokstavene som ligger hulter til bulter, de man ser tydeligst er to M'er som ligger på siden i midten, hvis man snur disse så er det WW for Which Witch Musefellen er "The Mousetrap" som er det stykket som har gått lengst i verden som går i Londons West End, samme sted som Which Witch gikk. Hun er dekket i laurbær i gull i episode 1, indikerer at hun har vunnet noe, MGP og spellemannsprisen. Rundinger i gull med hull i på bakken i episode 3, indikerer at hun har fått gullplate Sverdet som ble gitt til maskorama podden indikerer at hun var Kristin Lavransdatter i forestillingen ”Brødrene Dal og Vikingsverdets Forbannelse” Julelys som ble gitt til panelet indikerer at hun har hatt julekonserter med bla. Jan Werner (hun er også dekket i julelys i episode 2) Sommerfuglvingene er pga. sangen "Fordi du tror" (som hun synger) fra filmen "Prinsen av Egypt" Skytten på frimerke er andre del av Dollie sitt stjernetegn, Ingrid Bjørnov (Ingrid er ikke nøkken fordi hun har konserter i desember) På storskjermen bak når hun synger så er det profilen av to bygninger, det ene er ett japansk tak, de dro til Japan rett etter skolegangen var ferdig for å lansere plate. Den andre bygningen som ser ut som en runding er Expo Theatre i Vancouver hvor de opptrådte under verdensutstillingen i 1986. Historien om nøkken startet en mørk kveld, de ble lansert på halv sju en mørk januarkveld. Sier hun har bodd alene, brudd med kjæresten i 2018. Champagne, ost og kjeks, skal indikere at hun har bodd lenge i Frankrike. Tar med noen andre hint også, da jeg ikke kan se at noen har klart de enda. På dragen (Victor) så er tallet 23 skrevet med bursdagsballonger som da indikerer en viktig alder. Victor var 23 når han la ut sin første video på Youtube og livet hans ble ganske forandret etterhvert. I episode 3 så har dragen på en kappe slik som i spillet Assassin's Creed, indikerer altså en gamer. Dragen har besøkt de dypeste daler og de høyeste fjell, indikerer også en gamer. Tallet 23 på Nissen (Abid) indikerer nummeret til Michael Jordan, dette var Abids barndomshelt. Det er noe galt med lua til Nissen, det er fargen, den er grønn, som er partiet hans venstre. Grytevotter på henda, indikerer Abids deltakelse i 4 stjerners middag. Kjell Aukrust, flåklypa kom ut i 1975 som er året han er født. God teori om Benedicte Adrian☺️ Tipper Marion Ravn lanserer den som sin egen «oppdagelse» på lørdag🙈 Er så åpenbart at hun nileser forumet her før sendingene😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaskedInsider Skrevet 26. november 2021 #2298 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) 5 hours ago, MaskedInsider said: Teltet er verre på Margaret, man ser jo en hest og en fugl inni teltet, hvis man blander disse, så får man en enhjørning. Men det er også noe som beveger seg inne teltet, er det ett dyr som er fanget? I så fall er det det andre dyret som er fanget når man tenker på musefella. Hmmm, må google litt mer.... En annen ting jeg tenkte på er at Margaret har en sang som heter Human Race, og nøkken synger jo I'm only Human, kanskje litt far fetched men.... Quoter meg selv igjen... Ett hint til, den japanske byggningen/porten er kanskje kinesisk i stedet, da Margaret var med i ESC så var det første gang det ble vist i Kina Fant ett til, den rosa "green screen veggen" Hun har jobbet som modell og hun liker mye farger som rosa. Quote fra klikk.no: "Berger sier hun prøver å være litt pop med mye farger som blant annet rosa" Endret 26. november 2021 av MaskedInsider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 26. november 2021 #2299 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) Gode teorier her. Honnør. Men er det lov å si at man håper på enda større kjendiser dersom det blir et Maskorama neste år? Endret 26. november 2021 av FORFAR 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. november 2021 #2300 Del Skrevet 26. november 2021 FORFAR skrev (3 minutter siden): Gode teorier her. Honnør. Men er det lov å si at man håper på enda større kjendiser dersom det blir et Maskorama neste år? Ja, det er absolutt lov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå