rosemarin Skrevet 21. november 2021 #2021 Skrevet 21. november 2021 Janzypants skrev (3 timer siden): Hvordan vet du det? Hvis det er gjennom sosiale medier, kan ikke det i såfall være "plantet" der? At det er en tidligere fest som hun først legger ut nå for å sikre seg alibi? 😛 Jeg er så dårlig når det kommer til SoMe; bortsett fra facebook😂 Klarer ikke å henge med overalt lenger, så derfor jeg spør 😅 Hun la ut masse stories fra julebord så isåfall Meget påfallende for resten av alle de hun var på julebord me
firestarter Skrevet 21. november 2021 #2022 Skrevet 21. november 2021 (endret) Helt sikker på at bamsen er Cess. Stemmen er helt lik, kostymet har plass til mage og hintene stemmer. "Rex norvegicus" henviser til kongen, og Cess har uttalt flere ganger at hun er unormalt opptatt av kongefamilien. Statuen tipper jeg er et villedende hint som ikke sikter til Trondheim, men rett og slett "steinmann" 🙂 Endret 21. november 2021 av firestarter Typo 7
MsElliot Skrevet 21. november 2021 #2023 Skrevet 21. november 2021 Mynona skrev (10 timer siden): Nå høres ikke nissen ut som Abid i det hele tatt! Og "hjemmedrakta" må være en fotballspiller/håndballspiller. Mini Jacobsen👌
MsElliot Skrevet 21. november 2021 #2024 Skrevet 21. november 2021 Djækklåsst skrev (2 timer siden): Det ville unektelig vært spesielt, siden Ylvis kan synge, noe Nissen åpenbart ikke kan i særlig grad. Og Ylvis-brødrene er høye. Nissen er lav…
MsElliot Skrevet 21. november 2021 #2025 Skrevet 21. november 2021 firestarter skrev (55 minutter siden): Helt sikker på at bamsen er Cess. Stemmen er helt lik, kostymet har plass til mage og hintene stemmer. "Rex norvegicus" henviser til kongen, og Cess har uttalt flere ganger at hun er unormalt opptatt av kongefamilien. Statuen tipper jeg er et villedende hint som ikke sikter til Trondheim, men rett og slett "steinmann" 🙂 Helt enig🤗 Tror også bamsen er Cess 2
Henikka Skrevet 21. november 2021 #2026 Skrevet 21. november 2021 Marsh skrev (9 timer siden): Liste over folk som kan utelukkes: - Marcus og Martinus, var på SVD sending 13/11 - Adrian Sellevold, var på Sentrum scene 13/11 - Birgit Skarstein, var på SVD sending 13/11 - Christine Dancke, Palmesus Classics 13/11 - Emil Solli Tangen, har juleturne med Julenatt - Wenche Myhre, Julenatt - Jørn Hoel, Julenatt - Sissel Kyrkjebø, har juleturne - Lene Nystrøm, i Mexico 13/11 - Truls Svendsen, holder show i november - Hanne Sørvåg, show - Linnea Myhre, var på SVD sending 13/11 - Tix, var på SVD - Julie Bergan, Palmesus classics - Gabrielle, Palmesus classics - Raylee, Palmesus classics - Tshawe, Palmesus classics - Astrid S, kinopremiere Bergen - Cengiz Al, kinopremiere Bergen - Atle Antonsen, eget show - Bård Tufte Johansen, eget show - Stian Blipp, eget show - Atle Pettersen, egen konsert - Staysman, event 6/11 - Trine Rein, egne konserter - Alexandra Rotan, i Polen 6/11 - Margrethe Røed, NRK super juleturne - Halva priset (Petter Katastrofe), konsert 6/11 - Alexandra Joner, konferansier Kr.sund 13/11 - Mini Jacobsen, konferansier Tr.heim 13/11 - Sandra Lyng, konsert Hamar 11/12 - Matoma, spillejobb Ålesund 11/12 - Vebjørn Sand, skal til Ålesund 20/11 - Ingrid Bjørnov, konsert 27/11 - Are og Odin, show Tr.heim 27/11 Forestillinger som går lørdag ettermiddag/kveld: - Mamma mia: Thomas Numme, Kåre Conradi, Ingar Helge Gimle, Karoline Kruger, Siw Anita Andersen - Vår jul: Christian Ingebrigtsen, Maria Arredondo, Torstein Sødal, Gaute Ormåsen og Inger Lise Rypdal - Deilig er jorden: Rein Alexander, Anita Skorgan, Christine Gulbrandsen Love it 🙌🙌🙌 Bra oversikt!! 3
Barem Skrevet 21. november 2021 #2027 Skrevet 21. november 2021 (endret) Det er jo ingen tvil om at nøkken er Iselin Guttormsen Endret 21. november 2021 av Barem 2
Ifyousayso Skrevet 21. november 2021 #2028 Skrevet 21. november 2021 Barem skrev (15 minutter siden): Det er jo ingen tvil om at nøkken er Iselin Guttormsen Hun var på Skal vi danse forrige lørdag, og var publikum i semifinalen første program av Maskorama, så nei. 12
Djækklåsst Skrevet 21. november 2021 #2029 Skrevet 21. november 2021 MsElliot skrev (1 time siden): Og Ylvis-brødrene er høye. Nissen er lav… Nissens kostyme er åpenbart laget for at man skal tro han er lavere enn han er. Like åpenbart er det at Silje har fått beskjed om å gå med høye hæler hver sending, for at hun skal se høyere ut. Ellers (resten er ikke svar til deg, men generelle betraktninger) er det også åpenbart at dersom Nissen IKKE er Abid Raja, så ville Nissen, vel vitende om at utrolig mange tror han er Abid Raja, fortsatt å fremstå som Abid Raja. I stedet fikk vi en litt annen versjon denne gangen, som isolert sett minnet mindre om Abid. Om Flåklypa kom den ut i 1975, samme år som Abid er født, så teorien om Oppfinneren kan like gjerne være forsøk på å villede. Han slår meg ikke som noen showman a la Abid. 5
Dupers Skrevet 21. november 2021 #2030 Skrevet 21. november 2021 godt mulig bamsen er ingeborg walther, men da må dere finne en bedre teori enn at olav den hellige er representert blandt hintene fordi hun ble født på Levanger. Hadde det vært trondheim eller verdal kunne den teorien holdt, men skulle de hinta til Levanger ville de heller brukt Gunnlaug Ormstunge som faktisk har historie på Levanger. 4
Gresshoppa Skrevet 21. november 2021 #2031 Skrevet 21. november 2021 Janzypants skrev (6 timer siden): Hvordan vet du det? Hvis det er gjennom sosiale medier, kan ikke det i såfall være "plantet" der? At det er en tidligere fest som hun først legger ut nå for å sikre seg alibi? 😛 Jeg er så dårlig når det kommer til SoMe; bortsett fra facebook😂 Klarer ikke å henge med overalt lenger, så derfor jeg spør 😅 Jeg så det på Snapchat. Og hvis man legger ut videoer/bilder som ikke er tatt opp direkte, så står det «fra kamerarull». Noe det altså ikke gjorde i går kveld/natt🙈 2
Gresshoppa Skrevet 21. november 2021 #2032 Skrevet 21. november 2021 Bamsen er Josefine Frida. Hun har bodd i Trondheim. Hun har spilt i «Slaget på Stiklestad». Født i 1996. 1
Mariángel Skrevet 21. november 2021 #2033 Skrevet 21. november 2021 Gresshoppa skrev (15 minutter siden): Bamsen er Josefine Frida. Hun har bodd i Trondheim. Hun har spilt i «Slaget på Stiklestad». Født i 1996. Ikke samme vokal. Og Josefine var i Roma når Maskorama hadde premiere 3
Variert skydekke Skrevet 21. november 2021 #2034 Skrevet 21. november 2021 MsElliot skrev (2 timer siden): Og Ylvis-brødrene er høye. Nissen er lav… Nei, de er ikke høye, i hvert fall ikke Vegard, som er 174 cm. Bård er vel mer gjennomsnittlig. Det er uansett ikke stemmen til noen av dem. Jeg vet ikke om man har blitt så redd for å krenke noen at ingen tør å si det; men stemmen til Nissen er ikke etnisk norsk. Veldig ofte kan man høre sånn ca.hvor er person er fra/har gener fra i verden ved å høre på stemmen. F.eks er det lett å høre at Eminem og Kanye West stammer fra helt forskjellige verdensdeler, selv om de begge rapper på engelsk. 5
toto2 Skrevet 21. november 2021 #2035 Skrevet 21. november 2021 9 minutter siden, Mariángel said: Ikke samme vokal. Og Josefine var i Roma når Maskorama hadde premiere Hvordan vet du det? Sikter du til SoMe, så kan det godt være villedning..
anonyma123 Skrevet 21. november 2021 #2036 Skrevet 21. november 2021 (endret) Gresshoppa skrev (34 minutter siden): Bamsen er Josefine Frida. Hun har bodd i Trondheim. Hun har spilt i «Slaget på Stiklestad». Født i 1996. Hun er også litt for høy? Er 1.70. Og hun spilte i Slaget på Testiklestad - ikke Stiklestad. 😅 Endret 21. november 2021 av anonyma123
Gresshoppa Skrevet 21. november 2021 #2037 Skrevet 21. november 2021 Mariángel skrev (17 minutter siden): Ikke samme vokal. Og Josefine var i Roma når Maskorama hadde premiere 7.november var en søndag. Kan glatt dra rett fra Maskorama til Italia samme dag☺️
Ludvig Enhjørning Skrevet 21. november 2021 #2038 Skrevet 21. november 2021 PinarelloSaCalobra skrev (12 timer siden): Satse på at trenden fortsetter 😎😉 Wow! 🤩 Da spør jeg deg, o hellige Maskorama orakel; hvem tror du de andre er? 😇 For tror ikke mange har tre på rappen 😁 2
Gresshoppa Skrevet 21. november 2021 #2039 Skrevet 21. november 2021 Gresshoppa skrev (8 minutter siden): 7.november var en søndag. Kan glatt dra rett fra Maskorama til Italia samme dag☺️ Tamagotchi som var et av hintene, tror jeg det kan være flere grunner til. Men det første som slo meg, var at dette blir vist i Førstegangstjenesten - hvor Frida har en rolle🙈 2
Njaa Skrevet 21. november 2021 #2040 Skrevet 21. november 2021 Blueberrymuffin skrev (10 timer siden): Har sagt fra starten, Nøkken er Aurora Gude, og ble ikke mindre sikker i dag. La oss se på hintene: Episode 1 - Snakker bærums dialekt. - Sier at den trives ved mørkets frembrudd, tror dette er et partymenneske. - Nøkken er mørkeredd, kan bety at personen ikke liker å være i mørket alene, men å være ute på kvelden med folk. - Vi ser 3 kors, kan bety at personen har mistet noen. Aurora han snakket mye om faren sin bortgang, og hvordan det har påvirket henne. - Musefelle, kan være hint til «luremus». At personen har vært med på paradise hotell. - Personen setter pris på en god invitasjon, hint til reality deltager? Vært med i flere reality programmer. Gude har vært med i Camp Culinaris og 71, gult telt, kan bety 71 grader nord. - Frimerket tror jeg er en villreding, på samme måte som båten på Arve Juritzen. Episode 2 - Rosa bakgrunn, rosa blogger, eller reality program som kan assosieres med fargen rosa, paradise, ex, love island. - To champagneglass. To personer, dating? Tenker Paradise eller lignende program med par sermoni. - Flyfoto av Oslo, fra Bærums siden, deltageren har bærums dialekt. - Ost og kjeks, link til matprogram? Camp Culinaris eller Master Chef? - Følte seg som en dronning, måtte takle oppmerksomheten. Gude vant paradise hotell. Episode 3 - Starter med at Nøkken sier «Gud a meg», Gude? - Snakker om å bli den «beste versjonen av seg selv». Aurora snakket ofte om å bli den beste versjonen av seg selv når hun var på 71. Dette har vært et motto for Gude. - Hvit limousin, minner mye om bilene som blir brukt i Paradise og tilsvarende programmer. Sang: 3 uken var det veldig tydelig at det var en ung stemme. Ergo, mener jeg fremdeles at mye stemmer med Aurora Gude og Nøkken. Kan hun synge da? Har aldri hørt om Aurora Gude, men Nøkken synger relativt bra, og et raskt søk på youtube på "Aurora Gude synger" gir null treff. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå