charnelle Skrevet 19. november 2021 #1701 Del Skrevet 19. november 2021 (endret) Hørte noen låter av Knut Anders Sørum, ille lik stemme med Snømonsteret! Endret 19. november 2021 av charnelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 19. november 2021 #1702 Del Skrevet 19. november 2021 50 minutter siden, Tradegy said: Kunne tenkt meg å se Odin Waage (Rådebank) inni Nissen. Neida. Ingen hint som passer, men må tippe noe annet enn Abid Det var noen i tråden her som mente Snømonsteret kunne være zuccarello, jeg vet ikke om så mange av hintene funker, men jeg er mer fan av teorien med zuccarello som nissen. Jeg kan ingenting om hockey, og har aldri hørt stemmen hans, men han er ikke en veldig høy person så om han er litt forover lyd som nissen er kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. november 2021 #1703 Del Skrevet 19. november 2021 Dupers skrev (19 minutter siden): Det var noen i tråden her som mente Snømonsteret kunne være zuccarello, jeg vet ikke om så mange av hintene funker, men jeg er mer fan av teorien med zuccarello som nissen. Jeg kan ingenting om hockey, og har aldri hørt stemmen hans, men han er ikke en veldig høy person så om han er litt forover lyd som nissen er kan det gå. Mats Zuccarello spiller hockey for Minnesota Wild, og han var på isen da laget hans slo Seattle Kraken på lørdag 13. november. Han kan ikke ha vært med i Maskorama samme dag. (Link) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. november 2021 #1704 Del Skrevet 19. november 2021 NordicViking skrev (På 18.11.2021 den 11.06): Dagbladet mener å vite at Didrik Solli-Tangen var på konsert et annet sted i Oslo da Maskorama gikk på NRK, og at han da sannsynligvis ikke kan være Snømonsteret. (Link) I NRK-podcasten bekrefter Didrik at han var til stede på denne konserten. Jeg vet ikke om det betyr at man kan avskrive ham som Snømonsteret. Han takket imidlertid ja til en invitasjon fra Jon Almaas om at tidligere vinnere av 71 grader nord skulle møtes for å mimre på lørdag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 19. november 2021 #1705 Del Skrevet 19. november 2021 NordicViking skrev (47 minutter siden): I NRK-podcasten bekrefter Didrik at han var til stede på denne konserten. Jeg vet ikke om det betyr at man kan avskrive ham som Snømonsteret. Han takket imidlertid ja til en invitasjon fra Jon Almaas om at tidligere vinnere av 71 grader nord skulle møtes for å mimre på lørdag kveld. Det var jo åpenbart at det var en tulleinvitasjon og at Didrik spilte med. Så det kan man jo ikke ta som et tegn på at han ikke er med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 19. november 2021 #1706 Del Skrevet 19. november 2021 charnelle skrev (2 timer siden): Hørte noen låter av Knut Anders Sørum, ille lik stemme med Snømonsteret! Han har julekonsert både 4 og 11, så får nok ikke vært ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. november 2021 #1707 Del Skrevet 20. november 2021 rosemarin skrev (11 timer siden): Det var jo åpenbart at det var en tulleinvitasjon og at Didrik spilte med. Så det kan man jo ikke ta som et tegn på at han ikke er med Det var det jeg tenkte også. Det vil jo være enkelt for Didrik å si ja på direkten, for deretter avlyse når en eventuell "invitasjon" havnet i innboksen hans. Jeg ser for øvrig at Didrik skal være med på julegrantenning på Fornebu i ettermiddag (mellom klokken 14 og 16), men han har god tid til å nå tilbake til NRKs sending klokken 20:00. (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. november 2021 #1708 Del Skrevet 20. november 2021 I følge Norsk Tipping er det Nissen som har minst sjanse for å vinne. Jeg tror derfor at Nissen ryker ut og må ta av seg maska i kveld. Og bak maska tror jeg vi finner Abid Raja. 🎅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 20. november 2021 #1709 Del Skrevet 20. november 2021 NordicViking skrev (11 minutter siden): I følge Norsk Tipping er det Nissen som har minst sjanse for å vinne. Jeg tror derfor at Nissen ryker ut og må ta av seg maska i kveld. Og bak maska tror jeg vi finner Abid Raja. 🎅 Jepp, det tipper jeg også. Og ganske mange andre, virker det som. Så får vi se da om kveldens hint og opptredener gjør oss klokere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 20. november 2021 #1710 Del Skrevet 20. november 2021 FORFAR skrev (1 minutt siden): Jepp, det tipper jeg også. Og ganske mange andre, virker det som. Så får vi se da om kveldens hint og opptredener gjør oss klokere... Enig at alt peker mot Abid. Eneste er at jeg etter nøye gransking fortsatt er usikker på om han kan være 190 høy, selv om hodet er inni lua. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 20. november 2021 #1711 Del Skrevet 20. november 2021 Njaa skrev (4 minutter siden): Enig at alt peker mot Abid. Eneste er at jeg etter nøye gransking fortsatt er usikker på om han kan være 190 høy, selv om hodet er inni lua. Ser den. Han går jo ganske kroket da, i hvertfall de gangene han står ved siden av programleder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 20. november 2021 #1712 Del Skrevet 20. november 2021 Dupers skrev (14 timer siden): Det var noen i tråden her som mente Snømonsteret kunne være zuccarello, jeg vet ikke om så mange av hintene funker, men jeg er mer fan av teorien med zuccarello som nissen. Jeg kan ingenting om hockey, og har aldri hørt stemmen hans, men han er ikke en veldig høy person så om han er litt forover lyd som nissen er kan det gå. Hvis Zucca synger så bra så skal jeg røyke sokkene mine (etter å ha brukt dem en uke i strekk) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 20. november 2021 #1713 Del Skrevet 20. november 2021 Mini Jakobsen bak nissen🎅🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 20. november 2021 #1714 Del Skrevet 20. november 2021 43 minutter siden, Gresshoppa said: Mini Jakobsen bak nissen🎅🏼 Det trodde sjefen min og men så var hun på et arrangement i trondheim hvor han var konferansier sist lørdag ettermiddag og kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 20. november 2021 #1715 Del Skrevet 20. november 2021 Dupers skrev (42 minutter siden): Det trodde sjefen min og men så var hun på et arrangement i trondheim hvor han var konferansier sist lørdag ettermiddag og kveld. Det trodde jeg og sist uke men har hørt på nissen igjen og det høres ikke ut som Mini. Høres ut som Abid Raja, blir gøy å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nistepakke Skrevet 20. november 2021 #1716 Del Skrevet 20. november 2021 Snømonsteret er låtskriver og musikkprodusemt i Stargate - Tor Erik Hermansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 20. november 2021 #1717 Del Skrevet 20. november 2021 NordicViking skrev (4 timer siden): I følge Norsk Tipping er det Nissen som har minst sjanse for å vinne. Jeg tror derfor at Nissen ryker ut og må ta av seg maska i kveld. Og bak maska tror jeg vi finner Abid Raja. 🎅 Gir ikke høy odds, dette, nei! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 20. november 2021 #1718 Del Skrevet 20. november 2021 Gresshoppa skrev (1 time siden): Mini Jakobsen bak nissen🎅🏼 Står Mini bak Abid inne i drakta? Tror jeg ikke! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 20. november 2021 #1719 Del Skrevet 20. november 2021 Carolini skrev (27 minutter siden): Høres ut som Abid Raja, blir gøy å se! Akkurat det blir vel ikke spesielt gøy, siden det er så opplagt. Litt som med Ringnes samt de i hvert fall fem siste i fjor. Men for all del, det ville jo vært ekstremt gøy om det IKKE er Abid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 20. november 2021 #1720 Del Skrevet 20. november 2021 LilleMy2021 skrev (15 minutter siden): Her er en som virkelig ser ut til å ha grublet på dette, usikker på om alt er rett men kanskje noe. Legger ved link https://allansverden.blogg.no/ Tror ikke han har noen rett, gitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå