FORFAR Skrevet 17. november 2021 #1601 Del Skrevet 17. november 2021 I et utopisk Maskorama: Alexander Rybak Sissel Kyrkjebø Unni Lindell Knut Nærum Kjetil Rekdal Therese Johaug Hedda Mae Kristin Gjelsvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. november 2021 #1602 Del Skrevet 17. november 2021 FORFAR skrev (2 timer siden): Jeg også. Men dersom vi skal ta utgangspunkt i de mange forslagene ser det heller dårlig ut. I England så fikk dem Superstjernen Morten Harket, skjønner godt alle ble Starstuck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 17. november 2021 #1603 Del Skrevet 17. november 2021 Egenskap skrev (2 minutter siden): I England så fikk dem Superstjernen Morten Harket, skjønner godt alle ble Starstuck. Ja, ikke sant? Pussig at han dukket opp der, men også helt naturlig. Han har fans som husker ham langt utover hjemlandet grenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 17. november 2021 #1604 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) Der er en del gjetting på Alexandra Joner som nøkken, og da kommer jeg i så fall til å bli skikkelig irritert, og grunnen er: Hun er en del av teamet til Eccentric People, og David Eriksen. Jeg så det programmet om ham, Alle elsker David. Der hang han på telefon til TV2 konstant for å dytte og trykke en av folkene sine inn i Skal Vi Danse. Han greide det den gang, det var Mikkelsen, men han måtte trekke seg. I år hadde han greid å få trykt inn Iselin Guttormsen. Jeg liker ikke måten det blir gjort på rett og slett. Ringe ned TV-kanalen og desperat mase og trykke folkene sine inn i programmene. Hvis han har greid det nok en gang, nå med Joner, blir jeg skikkelig irritert. Endret 17. november 2021 av Heartland 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 17. november 2021 #1605 Del Skrevet 17. november 2021 7 hours ago, FORFAR said: Men dersom havfruen er Haddy og øvrige skal være Ingeborg Walther, Victor Sotberg, Abid Raja og Didrik Tangen synes jeg det blir.... litt kjedelig. Da er det ikke én virkelig stor kjendis med. Abid Raja er visstnok ganske kjent, men han begynner jo å bli forhenværende da, med tanke på at regjeringsskifte. Håper nøkken er Unni Lindell for det er nettopp hva som hadde gjort seg i Maskorama. Mener du Unni lindell er en større kjendis enn Victor sotberg abid raja og Didrik solli tangen? Ganske sikker på at det etter både skal vi danse og 71* nord er flere i Norge som kan peke ut Victor sotberg enn Unni lindell 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 17. november 2021 #1606 Del Skrevet 17. november 2021 Dupers skrev (15 minutter siden): Mener du Unni lindell er en større kjendis enn Victor sotberg abid raja og Didrik solli tangen? Ganske sikker på at det etter både skal vi danse og 71* nord er flere i Norge som kan peke ut Victor sotberg enn Unni lindell Alt er jo relativt, avhengig av alder, hva man ser på osv. Jeg mener at Lindell er ganske stor i norsk sammenheng, som en av Norges mest populære forfattere. Men selvsagt finnes det dem som vil hevde at Victor Sotberg er stor, innenfor sin genre. Således blir det subjektivt, til en viss grad. Når overraskelsene uteblir er det fordi kjendisene ikke favner tiden. Juritzen og Ringnes blir i mine øyne gårsdagens plukkfisk. Derimot var det annerledes med Vedum i fjor, da han var brennaktuell som politiker og fanebærer for et stadig sterkere Senterparti. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. november 2021 #1607 Del Skrevet 17. november 2021 FORFAR skrev (51 minutter siden): Alt er jo relativt, avhengig av alder, hva man ser på osv. Jeg mener at Lindell er ganske stor i norsk sammenheng, som en av Norges mest populære forfattere. Men selvsagt finnes det dem som vil hevde at Victor Sotberg er stor, innenfor sin genre. Således blir det subjektivt, til en viss grad. Når overraskelsene uteblir er det fordi kjendisene ikke favner tiden. Juritzen og Ringnes blir i mine øyne gårsdagens plukkfisk. Derimot var det annerledes med Vedum i fjor, da han var brennaktuell som politiker og fanebærer for et stadig sterkere Senterparti. Jeg hørte på en eller annen podcast (husker ikke hvilken) at «alle» kjendiser ville være med på Maskorama. Så kan jo håpe det er noen store overraskelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 17. november 2021 #1608 Del Skrevet 17. november 2021 Fy søren så skuffet jeg blir om det viser seg å være hun seileren Siren. Hun vet jeg ikke hvem er! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. november 2021 #1609 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg håper iallfall at det er superstjerne som er bak maskene og ikke avdanka c-kjendiser, det er så pinlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 17. november 2021 #1610 Del Skrevet 17. november 2021 Dupers skrev (3 timer siden): Mener du Unni lindell er en større kjendis enn Victor sotberg abid raja og Didrik solli tangen? Ganske sikker på at det etter både skal vi danse og 71* nord er flere i Norge som kan peke ut Victor sotberg enn Unni lindell Det er en større overaskelse. Mye større. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 17. november 2021 #1611 Del Skrevet 17. november 2021 Irja skrev (9 timer siden): Noen vet jo. Er du gift og har barn, så kan du ikke bare bli borte mange timer hver lørdag, uten å si noe om hvor.. Hvis Ulrikke og Ingeborg er nære venninner, så er det klart Ulrikke skjønner hintene og hører det bedre på stemmen enn veldig mange andre. Bli med på gjette leken er selvsagt lov, men hun trenger ikke uttale seg i media. Jeg har aldri fått med meg at Ulrikke og ingeborg er særlig nære venner. De kommer fra samme sted, og har spilt i musikaler sammen og har nok et godt forhold, men jeg har aldri fått med meg at de har hengt spesielt mye på fritiden. De har nok et godt forhold til hverandre, men de er nok ikke i hverandres aller nærmeste krets. Ulrikke vet ikke, hun kan bare tro, og jeg synest det er helt ok at hun uttaler hva hun tror i media. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veeera Skrevet 17. november 2021 #1612 Del Skrevet 17. november 2021 lin skrev (På 15.11.2021 den 11.58): Tilbake til dette igjen… Minste person er 165, dermed er ikke bamsen så lav som flere av dere tror. Jeg synes også der ser ut til å være 4 jenter og 4 gutter. Da er muligens dragen en jente? Gutt: frosken, heldiggrisen, nissen og snømonsteret? Jente: bamsen, havfruen, nøkken og dragen? Tror ikke dette viser deltagerne, ser hvertfall ikke noen som kan være arve juritzen eller Christian Ringnes her 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 17. november 2021 #1613 Del Skrevet 17. november 2021 Mynona skrev (3 timer siden): Jeg hørte på en eller annen podcast (husker ikke hvilken) at «alle» kjendiser ville være med på Maskorama. Så kan jo håpe det er noen store overraskelser. Så brennhett som dette programmet har blitt, så regner jeg med at "alle" kjendiser kunne tenkt seg å være med. Så det kan jo ikke være vanskelig i det hele tatt å få til en god casting. Drømmedeltakere som virkelig er store (i mine øyne) hadde vært for eksempel Ole Gunnar Solskjær, Hanne Krogh, Elisabeth Andreassen, Bjørn Dæhlie, Erna Solberg, Jens Stoltenberg, Marit Bjørgen, Jon Almaas, Sissel Kyrkjebø, Aksel Hennie, Wenche Myhre, Sven Nordin osv. Alle mine preferanser er godt voksne ser jeg, selv om jeg er i starten av 30-årene selv. Men jeg mener egentlig at en virkelig stor A-kjendis er en som har vært kjendis i mange år. Viktor Sotberg og Ingeborg Walther er for "nye" til å havne i den katergorien, mener jeg. Men dette blir jo en smaksak, og forskjellige svar alt etter hvem man spør selvfølgelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaiko Skrevet 17. november 2021 #1614 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) Hei, jeg har en ny teori om hvem nissen kan være. Nå tenker jeg på han Omar Elabdellaoui. Jeg har sett 4 hint som tyder på at det kan være ham: I første episode så jeg en krone, en fotball som spratt ute på gresset og at nissen holdt seg for øynene da han entra scena, og i forrige episode så jeg tallet 23 på jakka hans. Fotballen der ute kan referere til det Omar er mest kjent for, nemlig fotball. Han er jo en kjent norsk fotballspiller, og visepresident i Norges herrelandslag. Tallet 23 kan referere til U23-landslaget som han tidligere har spilt i. Det at han holdt seg for øynene i da han entra scena i første episode kan bety at "nissen har vondt i øynene", og det kan dermed være et hint som refererer til fyrverkeriulykka han var involvert i på nyttårsaften i fjor da han skada øynene sine med fyrverkeri og ble midlertidig blind. Kronen kan faktisk referere til koronaviruset, for i fjor fikk nemlig Omar påvist koronasmitte. Og "corona" er jo latinsk for krone, og dette forferdelig plagsomme influensaviruset som for tiden herjer som en pandemi over hele verden har jo fått navnet "koronavirus" pga. de kronelignende taggene på overflaten til viruset. Flere her som er enige med meg om at de hintene kan stemme og at nissen er Omar Elabdellaoui? Endret 17. november 2021 av Gaiko En liten skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 17. november 2021 #1615 Del Skrevet 17. november 2021 Nissen er Abid. Ferdig snakka. 😆 hørte de spilte klippet på radio, og jeg er veldig overbevist. Det BØR være kjendiser som barna også kan kjenne til. Juritzen og Ringnes var nok ikke i den målgruppa akkurat. Vet flere barn ble skuffa da maska gikk av «enda en vi ikke kjenner…» 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. november 2021 #1616 Del Skrevet 17. november 2021 Heartland skrev (1 time siden): Så brennhett som dette programmet har blitt, så regner jeg med at "alle" kjendiser kunne tenkt seg å være med. Så det kan jo ikke være vanskelig i det hele tatt å få til en god casting. Drømmedeltakere som virkelig er store (i mine øyne) hadde vært for eksempel Ole Gunnar Solskjær, Hanne Krogh, Elisabeth Andreassen, Bjørn Dæhlie, Erna Solberg, Jens Stoltenberg, Marit Bjørgen, Jon Almaas, Sissel Kyrkjebø, Aksel Hennie, Wenche Myhre, Sven Nordin osv. Alle mine preferanser er godt voksne ser jeg, selv om jeg er i starten av 30-årene selv. Men jeg mener egentlig at en virkelig stor A-kjendis er en som har vært kjendis i mange år. Viktor Sotberg og Ingeborg Walther er for "nye" til å havne i den katergorien, mener jeg. Men dette blir jo en smaksak, og forskjellige svar alt etter hvem man spør selvfølgelig. Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njaa Skrevet 17. november 2021 #1617 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) NordicViking skrev (12 timer siden): Jeg synes det er flere hint som passer med Abid Raja. Han går rundt i et verksted/fabrikk, noe som kan være et hint til at han jobbet på en spikerfabrikk som ung. Det henvises til blånisser, rødnisser, fjøsnisser osv., noe som kan være et hint til politikk. Å knekke nissekoden kan være et hint til at han fikk en god utdannelse, ble stortingsrepresentant, og til slutt statsråd hvor han satt ved kongens bord. Han har m.a.o. kommet mye lenger enn det mange trodde at en med hans forutsetninger kunne klare å oppnå. Det siste han sier i den siste videoen er at veien går videre hvor enn veien leder ham, noe som kan være et hint om at han ikke lenger sitter i regjeringen. Hmm ja, hadde ikke tenkt på det med rød/blånisser osv. Nissekoden kan vel stemme med de fleste. Hva med fotball? Men ja, begynner å helle mot Abid 😀 Endret 17. november 2021 av Njaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 18. november 2021 #1618 Del Skrevet 18. november 2021 Egenskap skrev (6 timer siden): Jeg håper iallfall at det er superstjerne som er bak maskene og ikke avdanka c-kjendiser, det er så pinlig. Er vel "ingen" i Norge som vel kan kalles for en "superstjerne"? 🤔 Det "nærmeste" blir vel i såfall KYGO, da han er verdensberømt. Nei, vanskelig for å se for meg "norske superstjerner" 😅 Rett meg gjerne hvis du har en annen oppfattelse! 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 18. november 2021 #1619 Del Skrevet 18. november 2021 Janzypants skrev (1 time siden): Er vel "ingen" i Norge som vel kan kalles for en "superstjerne"? 🤔 Det "nærmeste" blir vel i såfall KYGO, da han er verdensberømt. Nei, vanskelig for å se for meg "norske superstjerner" 😅 Rett meg gjerne hvis du har en annen oppfattelse! 😃 Dagny er superstjerne. Samt hun fra Ålesund. Jeg blir starstuck å se dem. Morten Harket er superstjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 18. november 2021 #1620 Del Skrevet 18. november 2021 Egenskap skrev (1 minutt siden): Dagny er superstjerne. Samt hun fra Ålesund. Sissel kirkjebø er superstjerne. Jeg blir starstuck å se dem. Morten Harket er superstjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå