Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Djækklåsst skrev (8 minutter siden):

Men kan han synge?

Vet ikke 😄

Skrevet (endret)
Viki6 skrev (5 minutter siden):

Vet ikke 😄

Det er jo det viktigste her. Snømonsteret synger veldig bra (ikke helt strøkent, men likevel), og kjendiser det ikke er noen grunn til å tro at kan synge virker ikke som spesielt sannsynlige forslag. Å utelukke noe 100 % er vanskelig, men det ville vært litt av en bombe i hvert fall.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 1
Skrevet
Djækklåsst skrev (11 minutter siden):

Det er jo det viktigste her. Snømonsteret synger veldig bra (ikke helt strøkent, men likevel), og kjendiser det ikke er noen grunn til å tro at kan synge virker ikke som spesielt sannsynlige forslag. Å utelukke noe 100 % er vanskelig, men det ville vært litt av en bombe i hvert fall.

Det er mye bedre for programmet sin del at dette ikke er en artist. Da er det i det minste overaskende

• Liker 2
Skrevet (endret)
Djækklåsst skrev (41 minutter siden):

Interessant. Var du der, eller har info som bekrefter dette?

Her står det f.eks. at arrangementet ble flyttet til søndag:

"Dette arrangementet er besluttet flyttet til 14. november 2021."

Gratulerer med Jahn - Drammens Teater (drammenscener.no

Det du henviser til er jo i Drammen. Det på lørdag var i Sandefjord. Hjertnes kulturhus. 

https://stayhappening.com/e/gratulerer-med-jahn-E2ISTVFRXDG

Endret av Ifyousayso
  • Liker 1
Skrevet (endret)
charnelle skrev (6 minutter siden):

Har du link der til arrangementet? Finner bare show søndag kveld i Drammens teater: https://www.drammenscener.no/teatret/program/5450-gratulerer-med-jahn/

https://stayhappening.com/e/gratulerer-med-jahn-E2ISTVFRXDG  og   https://iphone.facebook.com/events/1861960490611586 Pluss at Atle Pettersen la ut masse både på snap og story under konserten 

Endret av Ifyousayso
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Ifyousayso skrev (14 minutter siden):

Det du henviser til er jo i Drammen. Det på lørdag var i Sandefjord. Hjertens kulturhus. 

Det vil naturligvis tale kraftig i mot, ja. Langt mellom Sandefjord og Lillestrøm :) Nøkken opptrådde for øvrig først i Maskorama på lørdag, i 20-tiden.

Nå har jeg ikke sjekket stemmen opp mot annet hun har sunget, men hintene stemte jo uforskammet godt.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 2
Skrevet
charnelle skrev (1 minutt siden):

Takk for link! Og vi vet at hun faktisk var der? 

Ja, av det både Atle og Thomas Fellberg la ut under konserten (kjente igjen konserthuset) så var hun der. 

• Liker 3
Skrevet
Løvekvinnen21 skrev (11 timer siden):

Det virker som om alle tror at artister er født artister. Det er en grunn til at det finnes sanglærere - for å lære seg å bruke stemmen sin på en slik måte at den høres best mulig ut.  Artister som synger bra live er teknisk gode, noe Ingeborg Walther virkelig er. Hun er sinnsykt flink, men hun som alle andre kan også synge «dårlig» hvis hun vil. Det kan sammenliknes med feks en proff fotballspiller. Hen kan spille dritbra, men hvis hen ønsker det kan hen også spille kjempedårlig. 

Stemmen til bamsen er 100% lik Ingeborg Walther. Hun har en særegen stemme, som høres ung ut, og det er INGEN som har akkurat samme stemme som henne. Kan ikke alle bare la vær å si at bamsen er noen andre, og «stemmen er helt lik Børud, Voe, Siri Nilsen, Cess, osv.», fordi NEI - det er den så absolutt ikke!! Kjenner jeg blir irritert, men folk har vel forskjellig hørsel. Jeg kan musikk og sang, og dette er Ingeborg. Basta bom. Håper hun går ut i neste runde, slik at det er større sjanse for at jeg stikker av med premien :) Det er jo ingen som vil gjette på at det er henne, bortsett fra noen få, så vinnersannsynligheten foreløpig er ganske stor for min del. Skulle ønske jeg kunne møtt hver og en av dere som mener det er noen andre, og sett ansiktsuttrykkene deres når dere får vite at det er Ingeborg i det kostymet.

Jeg kan jo samtidig informere om at jeg var 100% sikker på at Trollet i fjor var Ulrikke, allerede etter første strofe på den første opptredenen. Just saying ;););) 

Åh, ro deg ned. 

• Liker 8
Skrevet
Djækklåsst skrev (56 minutter siden):

De får jo sangpedagog, så en med brukbar stemme i utgangspunkter kan lære mye på noen uker/måneder.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Blomsterkaret skrev (4 minutter siden):

Åh, ro deg ned. 

Enig! Det er veldig god stemning i denne tråden. La oss holde det sånn. 

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 5
Skrevet
Viki6 skrev (20 minutter siden):

De får jo sangpedagog, så en med brukbar stemme i utgangspunkter kan lære mye på noen uker/måneder.

Som sagt: litt av en bombe om Vebjørn Sand kan synge som Snømonsteret. Noen uker/mnd med sangpedagog eller ei :)

Skrevet

Jeg tror Havfruen er Lene Nystrøm. Med tanke på at hun blir kalt Aqua-Lene og hun er utkledd som havfrue. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Ifyousayso skrev (1 time siden):

Det du henviser til er jo i Drammen. Det på lørdag var i Sandefjord. Hjertnes kulturhus. 

Foreldrene mine skulle vært på den konserten i Sandefjord (ble syke og kunne ikke), og den var definitivt på søndag. 

Endret av princeofithilien
Annonse
Skrevet (endret)
princeofithilien skrev (9 minutter siden):

Foreldrene mine skulle vært på den konserten i Sandefjord (ble syke og kunne ikke), og den var definitivt på søndag. 

Nei, Drammen var på søndag. Sandefjord på lørdag. Atle og Thomas la jo ut masse på insta fra konserten. Det er jo bare å sjekke eventene på Facebook. Den i Drammen i går ble flyttet fra april, og på lørdag var det i Sandefjord. Sorry, men det er umulig at det er Lise. 

Endret av Ifyousayso
  • Liker 1
Skrevet
Ifyousayso skrev (3 minutter siden):

Nei, Drammen var på søndag. Sandefjord på lørdag. Atle og Thomas la jo ut masse på insta fra konserten. 

Beklager, du har nok rett. Det var på lørdag ja! 

• Liker 1
Skrevet

Tilbake til dette igjen… 

Minste person er 165, dermed er ikke bamsen så lav som flere av dere tror. 

Jeg synes også der ser ut til å være 4 jenter og 4 gutter. Da er muligens dragen en jente? 

Gutt: frosken, heldiggrisen, nissen og snømonsteret?

Jente: bamsen, havfruen, nøkken og dragen? 

611CA9AF-0450-4176-AEFE-02B8476ADA77.jpeg

Skrevet

Jeg begynner å tro at havfruen kan være prinsesse Martha Louise. Ja, jeg vet at det var en seiglivet teori fra forrige sesong, men det er noe med stemmen...  Og disse tingene med at hun har lenge observert oss og våre tradisjoner... Er dette en person som til en viss grad har stått utenfor samfunnet? Det kan da vel ikke være være slottsbalkongen og 17 mai hun sikter til?

Skrevet
FORFAR skrev (4 minutter siden):

Jeg begynner å tro at havfruen kan være prinsesse Martha Louise. Ja, jeg vet at det var en seiglivet teori fra forrige sesong, men det er noe med stemmen...  Og disse tingene med at hun har lenge observert oss og våre tradisjoner... Er dette en person som til en viss grad har stått utenfor samfunnet? Det kan da vel ikke være være slottsbalkongen og 17 mai hun sikter til?

Jeg har også vært inne på Martha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...