Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

FotbaIlflua skrev (16 minutter siden):

Abid Raja som nissen kan utelukkes grunnet høyden. Personen i nissekostymet kan ikke være mer enn max 170 cm høy.

Det er Abid. 

Øynene er i hatten. Derfor han ikke holder mic. Du ser det også på skuldrene som sitter høyt. Han synker også sammen når han står. Men når han beveger seg ser du tydelig at han er høy. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

charnelle skrev (37 minutter siden):

Dette har kommet frem tidligere i tråden, Haddy N´jie er født i krepsen og sammen med de andre hintene og ikke minst stemmen, er hun ganske så sikkert Nøkken

Jeg håper det er Havfruen og ikke Nøkken du sikter til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Nøkken kan være Iselin Guttormsen. 
Telt: hun var med i 71 grader nord. 
Født på ny: hun ble nettopp separert/skilt (!). Grunnen til jeg skriver dette er at det har vært i media og fokus på. 
Elsker glitter og gull: ble nettopp årets influenser.
Iselin har vært med i Idol.  

God refleksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (1 time siden):

Bamsen høres ut som Raylee, og Nøkken høres ut som Cecilia Brækhus.

cess og raylee er det samme person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Nøkken kan være Iselin Guttormsen. 
Telt: hun var med i 71 grader nord. 
Født på ny: hun ble nettopp separert/skilt (!). Grunnen til jeg skriver dette er at det har vært i media og fokus på. 
Elsker glitter og gull: ble nettopp årets influenser.
Iselin har vært med i Idol.  

Iselin har jo vært med i årets sesong av Skal vi Danse. De visste vel ikke hvor lenge hun kom til å være med da deltakerne til Maskorama ble valgt ut? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fundert på stemmen til Bamsen, for det er unektelig noe kjent der. Jeg er enig i at Ingeborg og Sandra er gode forslag, men jeg syns allikevel ikke klangen er helt lik på noen av dem, da må stemmen i så fall være moderert på et vis. I går syns jeg det hørtes veldig ut som Siri Nilsen. Hun har en veldig "barnslig" og karakteristisk stemme. Hintene passer også godt. Jeg finner ikke ut av høyden hennes ved å Google, men hun ser veldig lav ut når hun står ved siden av andre på bilder.

Spørsmålet er jo bare om hun er kjent nok for hvermansen per nå, men hun har jo dukket opp i media med jevne mellomrom de siste 20-årene ca.

Sjekk forresten hvordan hun synger i Løvenes Konge. Hun er Simbas datter. Syns det ligner veldig på Bamsen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (6 minutter siden):

Jeg har fundert på stemmen til Bamsen, for det er unektelig noe kjent der. Jeg er enig i at Ingeborg og Sandra er gode forslag, men jeg syns allikevel ikke klangen er helt lik på noen av dem, da må stemmen i så fall være moderert på et vis. I går syns jeg det hørtes veldig ut som Siri Nilsen. Hun har en veldig "barnslig" og karakteristisk stemme. Hintene passer også godt. Jeg finner ikke ut av høyden hennes ved å Google, men hun ser veldig lav ut når hun står ved siden av andre på bilder.

Spørsmålet er jo bare om hun er kjent nok for hvermansen per nå, men hun har jo dukket opp i media med jevne mellomrom de siste 20-årene ca.

Sjekk forresten hvordan hun synger i Løvenes Konge. Hun er Simbas datter. Syns det ligner veldig på Bamsen i går.

Jeg er enig i at stemmen matcher. Jeg har vært på konsert hvor hun har spilt og kan bekrefte at hun ser lav ut. Hvor lav tør jeg ikke si, men ganske sikkert lavere enn meg som er 1,70.

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva det er i boksen man kan vinne etter hver program? Varierer innholdet eller er det det samme? Og hva? 😁

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DancerInTheNight skrev (3 timer siden):

Siri Nilsen må være Bamsen - Faren hennes er visesanger Lillebjørn Nilsen. Begge foreldrene er musikere.

Var ikke ett av hintene at hun gledet seg til å kunne leke med de andre bamsene? Hun hadde en samarbeidskonsert på Rockefeller med Lillebjørn Nilsen for noen år siden. Hun har vært borte fra rampelyset en stund nå. Hun synger om tog i låta «Alle snakker sant». Pysjen fra forrige uke kan referere til låta «Jeg lover», der synger hun mye om søvn og lover at hun skal våkne snart. I tillegg er stemmen prikk lik.

Nydelig artist med fantastiske tekster, jeg håper hun får være med så lenge som mulig! 

Jeg hørte Siri synge live for senest en måneds tid siden, og hun er knallgod. Virkelig langt bedre enn bamsen, ble nesten overrasket selv, siden jeg bare har hørt rolige sanger uten så høye toner fra henne tidligere 🙂 Kostymet kan umulig ha så mye å si.. 

Tror dessuten ikke hun er kjent nok, hvert fall nå lenger, er vel ganske lenge siden hun sluttet (/eller tatt pause fra) å opptre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (På 13.11.2021 den 14.05):

Når det gjelder hintene: det med Arve Juritzens hint syntes jeg var litt far streched.

😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (38 minutter siden):

Ved nærmere ettertanke, er det sannsynlig at Roar av Katy Perry er Siri Nilsen sin favorittsang? De skulle jo velge en av sine favoritter. Kan være en guilty pleasure. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det väre ett menneske da? Bamsen.. fantorangen var med når startskuddet gikk og flere hint passer. Og bommer med mange ;)

Vet ikke om jeg tror det selv altså 🤣 men hadde nå värt göy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Variert skydekke said:

38 minutter siden, Sigyn said:

Jeg hørte Siri synge live for senest en måneds tid siden, og hun er knallgod. Virkelig langt bedre enn bamsen, ble nesten overrasket selv, siden jeg bare har hørt rolige sanger uten så høye toner fra henne tidligere 🙂 Kostymet kan umulig ha så mye å si.. 

Tror dessuten ikke hun er kjent nok, hvert fall nå lenger, er vel ganske lenge siden hun sluttet (/eller tatt pause fra) å opptre. 

Hadde vært stas om det var Siri Nilsen🙂 En bamse som holder en mindre bamse. En stor bjørn og en "Lillebjørn" , som pappaen heter 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (23 timer siden):

Nissen snakket om å bli kalt mange ting, ikke alt like hyggelig. Det stemmer med Abid Raja.

Er ikke nissen lav og Abid Raja høy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snømonsteret er ikke en Solli Tangen. Det er ingenting i hintene som stemmer.

Jan Thomas kalte de forøvrig tvillinger på lørdag, det er de altså ikke.

Endret av Auri
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke satt meg så godt inn i hintene. Men kan bamsen være Solveig Kloppen? Jeg vil så gjerne at at hun er med :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist uke trodde jeg det var Abid Raja som er Nissen. Nå tror jeg det er Mini Jacobsen. Nissen virker lavere enn først antatt. Det er mange fotball referanser.  Nissen har fotballer innimellom blomstene på lua sin og vi så en fotball trille i første sending.  Blomstene på Nisse drakta= roser=Rosenborg. Han hadde rød og hvit drakt på seg i går som er Norges drakt farger men også Liverpool sine farger som er Mini's favorittlag ( ifølge Google søk...) Vet ikke hvor høy Abid Raja er men han ser høy ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøddel skrev (31 minutter siden):

Er ikke nissen lav og Abid Raja høy? 

Det var en bruker her over som mente at kostymet lurer oss og at Raja går bøyd. Så etter og det gir mening.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...