charlotte12345 Skrevet 14. november 2021 #1261 Del Skrevet 14. november 2021 Victor sotberg er nok 100% dragen. Hvis dere ser på tallene, han kom på 2plass i 71grader nord og 3plass i skal vi danse. 23. Stemmen hans er HELT lik. Ballongene kommer etter alle mot en, i tanke på eksprimentene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 14. november 2021 #1262 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) Det MÅ være Haddy som er havfruen ja. Godt å se at flere er enige. Angående snømonsteret og at han sier helmaks, så er jeg helt overbevist om at det ikke er Jakob Schøyen Andersen. Stemmen høres absolutt ikke ut som han (og jeg har hørt den stemmen MYE). Bare søk på han på YouTube og hør på hva som helst. Men, har sett flere som har gjettet han pga "helmaks"-kommentaren, så er jo ikke dårlig gjetta. Er bare jeg som har vært over gjennomsnittet investert i karrieren hans de siste 10 årene, så føler jeg hadde kjent igjen stemmen hans. Endret 14. november 2021 av Ifyousayso 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 14. november 2021 #1263 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) charlotte12345 skrev (6 minutter siden): Victor sotberg er nok 100% dragen. Hvis dere ser på tallene, han kom på 2plass i 71grader nord og 3plass i skal vi danse. 23. Stemmen hans er HELT lik. Ballongene kommer etter alle mot en, i tanke på eksprimentene. Tror du er inne på noe. Ballongene med tallene hadde litt avstand så man blir lurt til å lese det som 23, mens man egentlig skal tolke det som 2 og 3. Mye som peker mot Victor så tror nok ganske sikker på at det er han, men en liten del av meg har så lyst til at det skal være Kevin Vågenes så innerst inne håper jeg på han. Endret 14. november 2021 av missmcbeal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 14. november 2021 #1264 Del Skrevet 14. november 2021 missmcbeal skrev (1 minutt siden): Tror du er inne på noe. Ballongene med tallene hadde litt avstand så man blir lurt til å lese det som 23, mens man egentlig skal tolke det som 2 og 3. Mye som peker mot Victor så tror nok ganske sikker på at det er han, men en liten del av meg har så lyst til at det skal være Kevin Vågenes så innerst inne håper jeg på han. Kevin Vågenes har show på Latter hver lørdag kveld i disse dager, så det kan ikke være han 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 14. november 2021 #1265 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) Hvem er denne Haddy egentlig? Aldri hørt om henne. Ang. 69-tallet. Er enig i at dersom man skal lese det bokstavlig som de typiske stjernetegnene så er det krepsen. Men om man søker på fiskene og stjernetegn så dukkar det også opp horoskop som har stjernetegnet med to fisker snudd mot hverandre slik som et 69-tall. Tror fortsatt det kan være Triana Iglesias som havfruen, særlig siden hun kaller seg en "Mermaid" i IG-profilen og la ut på story lørdag morgen at hun las i en bok som het noe med "Mermaid". Arve Juritzen la jo ut froskehint i IG-profilen sin, så jeg lurer faktisk på det er meningen at man skal finne hint i sosiale medier-profilene til folk! I tillegg var det som noen nevnte at Welcome-skilt i introduksjonsvideoen som kan vise til PH. Og er det en person som det har blitt spekulert mye om, så er det henne. Endret 14. november 2021 av missmcbeal 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 14. november 2021 #1266 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) charnelle skrev (6 minutter siden): Kevin Vågenes har show på Latter hver lørdag kveld i disse dager, så det kan ikke være han Nei har vel fått med meg dette, så det er nok ikke han. Men jeg har det veldig gøy med å forestille meg Kevin Vågenes inne i kostymet. Håper at han blir med en gang dersom det blir flere sesonger! Endret 14. november 2021 av missmcbeal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 14. november 2021 #1267 Del Skrevet 14. november 2021 Kjenner igjen Haddy nå når jeg søkte på henne, det er kona til Trond Giske altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. november 2021 #1268 Del Skrevet 14. november 2021 missmcbeal skrev (6 minutter siden): Hvem er denne Haddy egentlig? Aldri hørt om henne. https://no.wikipedia.org/wiki/Haddy_Njie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrideFisk Skrevet 14. november 2021 #1269 Del Skrevet 14. november 2021 charlotte12345 skrev (24 minutter siden): Victor sotberg er nok 100% dragen. Hvis dere ser på tallene, han kom på 2plass i 71grader nord og 3plass i skal vi danse. 23. Stemmen hans er HELT lik. Ballongene kommer etter alle mot en, i tanke på eksprimentene. Helt enig! Barna mine har fulgt ham lenge på YouTube og de hørte det på stemmen med én gang. Hintene stemmer også, han har reist veldig mye - sammen med kjæresten. Comeback = tilbake på NRK på lørdagene etter alle mot en. På sjakkbrettet var det alle figurene mot en. Pokemon. Grotta=skapet/kan også hinte til gutterommet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 14. november 2021 #1270 Del Skrevet 14. november 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): https://no.wikipedia.org/wiki/Haddy_Njie Søkte henne opp på YouTube før å høre henne synge, stemmen kan passe ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DancerInTheNight Skrevet 14. november 2021 #1271 Del Skrevet 14. november 2021 Siri Nilsen må være Bamsen - Faren hennes er visesanger Lillebjørn Nilsen. Begge foreldrene er musikere. Var ikke ett av hintene at hun gledet seg til å kunne leke med de andre bamsene? Hun hadde en samarbeidskonsert på Rockefeller med Lillebjørn Nilsen for noen år siden. Hun har vært borte fra rampelyset en stund nå. Hun synger om tog i låta «Alle snakker sant». Pysjen fra forrige uke kan referere til låta «Jeg lover», der synger hun mye om søvn og lover at hun skal våkne snart. I tillegg er stemmen prikk lik. Nydelig artist med fantastiske tekster, jeg håper hun får være med så lenge som mulig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 14. november 2021 #1272 Del Skrevet 14. november 2021 Tok bilde av platen det står 69 på og det står også noe på siden der. Det er bandet «the magnetic fields» og platen «69 love songs». De har også skrevet 100 000 fireflies som også ble spilt i introen til havfruen. Om dette er relevant vet jeg ikke men… jeg syntes hintene kan passe til Martha Louise. Men jeg tenker også på Dorthe Skappel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. november 2021 #1273 Del Skrevet 14. november 2021 charlotte12345 skrev (50 minutter siden): Victor sotberg er nok 100% dragen. Hvis dere ser på tallene, han kom på 2plass i 71grader nord og 3plass i skal vi danse. 23. Stemmen hans er HELT lik. Ballongene kommer etter alle mot en, i tanke på eksprimentene. men hvorfor hadde nissen også tallene 23? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. november 2021 #1274 Del Skrevet 14. november 2021 missmcbeal skrev (30 minutter siden): Kjenner igjen Haddy nå når jeg søkte på henne, det er kona til Trond Giske altså. regner med hun er ansatt i NRK, dermed en besparelse på budsjett til all produksjon? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. november 2021 #1275 Del Skrevet 14. november 2021 Nøkken har jo en veldig spesiell historie som bakteppe, klarer da ikke å finne ut hvem hun kan være. Telt liksom og født på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 14. november 2021 #1276 Del Skrevet 14. november 2021 DancerInTheNight skrev (22 minutter siden): Siri Nilsen må være Bamsen - Faren hennes er visesanger Lillebjørn Nilsen. Begge foreldrene er musikere. Var ikke ett av hintene at hun gledet seg til å kunne leke med de andre bamsene? Hun hadde en samarbeidskonsert på Rockefeller med Lillebjørn Nilsen for noen år siden. Hun har vært borte fra rampelyset en stund nå. Hun synger om tog i låta «Alle snakker sant». Pysjen fra forrige uke kan referere til låta «Jeg lover», der synger hun mye om søvn og lover at hun skal våkne snart. I tillegg er stemmen prikk lik. Nydelig artist med fantastiske tekster, jeg håper hun får være med så lenge som mulig! Jeg kan være med på det 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 14. november 2021 #1277 Del Skrevet 14. november 2021 Blueberrymuffin skrev (13 timer siden): Bamsen Jeg er fortsatt litt låst til Ingeborg Walther på bamsen. Kan prøve å si hva jeg tenker. Når bamsen snakket sier den «jeg har lært at man aldri skal gi opp drømmen sin». Drømmen til Walther var å spille teater og Broadway, og drømmen gikk delevis i oppfyllelse når hun fikk hovedrollen i «Trollet og den magiske fela». Ingeborg har i ettertid sagt at hun er usikker på veien videre, og hvor neste stopp opp. Hva hun skal gjøre videre, nå som Cess. Drømmemannen. Duett med Benjamin, som hun nå venter lille-bamsen med. Der hun også rapper. Og en passende bamsemage, ikke minst, som man kan vokse i noen uker. 1,55 høy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. november 2021 #1278 Del Skrevet 14. november 2021 Sally-Go-Round skrev (2 minutter siden): Jeg kan være med på det 👍 Hvor har Siri Nilsen opptrådt, er hun en kjendis? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 14. november 2021 #1279 Del Skrevet 14. november 2021 Athene skrev (2 minutter siden): Cess. Drømmemannen. Duett med Benjamin, som hun nå venter lille-bamsen med. Der hun også rapper. Og en passende bamsemage, ikke minst, som man kan vokse i noen uker. 1,55 høy. men jeg synes hun sang veldig surt i går, klart bedre første sang. Andre sangen bidro at jeg utelukket Cess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 14. november 2021 #1280 Del Skrevet 14. november 2021 Tallet 69 kan kanskje være symbolet for stjertegnet krepsen?🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå