Bingo Bongo Skrevet 13. november 2021 #1101 Del Skrevet 13. november 2021 Ringnes. Godt gjettet av mange! Jeg kjenner ikke nok til han til å kunne bedømme hintene osv, men det har jo vært mye god kunnskap om han her inne. 👌 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåtten Skrevet 13. november 2021 #1102 Del Skrevet 13. november 2021 Sporty av han å være med på dette 😂 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 13. november 2021 #1103 Del Skrevet 13. november 2021 Bingo Bongo skrev (Akkurat nå): Off topic: Marion Ravn minner om Lisa Marie Presley i dag. 🤭 Morsomt at du sier det, jeg tenkte akkurat på Michael Jackson. Hun som er så pen ellers har virkelig tryna med sminken i dag😅❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. november 2021 #1104 Del Skrevet 13. november 2021 Haha, jeg visste det! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. november 2021 #1105 Del Skrevet 13. november 2021 Mynona skrev (2 minutter siden): Jaa! Visste det! 1/8 riktige hittil 😄 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. november 2021 #1106 Del Skrevet 13. november 2021 Godt at det ble grisen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 13. november 2021 #1107 Del Skrevet 13. november 2021 Må jo være noe i hintene til snømonsteret. Han snakker om at han liker seg der det er kaldt, mye is - som jeg tolker til skøyter, ikke matlaging. Videre sier han i dag at han ble satt i buret.. I ishockey er "buret" målet og der holder jo målvakten til...Men så synger han så bra da😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 13. november 2021 #1108 Del Skrevet 13. november 2021 4 minutter siden, Sweetheaven said: Morsomt at du sier det, jeg tenkte akkurat på Michael Jackson. Hun som er så pen ellers har virkelig tryna med sminken i dag😅❤️ Og hva skjedde med håret? Så ut som hun hadde glemt å tørke det. Er det noe som er in for tida? Ikke at det er noe galt i å vise seg offentlig med vått hår altså, men tror jeg ville tatt litt tid med hårføner før jeg skulle opptredd på TV. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. november 2021 #1109 Del Skrevet 13. november 2021 Sgirl skrev (18 minutter siden): Bamsen er raylee Umulig. Hun holder høyere nivå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2021 #1110 Del Skrevet 13. november 2021 luna1 skrev (6 minutter siden): Må jo være noe i hintene til snømonsteret. Han snakker om at han liker seg der det er kaldt, mye is - som jeg tolker til skøyter, ikke matlaging. Videre sier han i dag at han ble satt i buret.. I ishockey er "buret" målet og der holder jo målvakten til...Men så synger han så bra da😬 Erik Follestad? Shampo Knudsen? Han krølltoppen med kult navn som jeg ikke husker som har vært i New York.... Og der stoppa det opp for meg for ishockey. Sport er ikke min sterke side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. november 2021 #1111 Del Skrevet 13. november 2021 Mynona skrev (Akkurat nå): Erik Follestad? Shampo Knudsen? Han krølltoppen med kult navn som jeg ikke husker som har vært i New York.... Og der stoppa det opp for meg for ishockey. Sport er ikke min sterke side. Han er profesjonell sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. november 2021 #1112 Del Skrevet 13. november 2021 Sweetheaven skrev (8 minutter siden): Morsomt at du sier det, jeg tenkte akkurat på Michael Jackson. Hun som er så pen ellers har virkelig tryna med sminken i dag😅❤️ Ja hun er en av Norges vakreste kvinner men i dag ble hun litt too much, fikk litt Triana Iglesias vibber. Ellers har hun hittil vært stiligere denne sesongen enn forrige 😻🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. november 2021 #1113 Del Skrevet 13. november 2021 Mynona skrev (1 minutt siden): Erik Follestad? Shampo Knudsen? Han krølltoppen med kult navn som jeg ikke husker som har vært i New York.... Og der stoppa det opp for meg for ishockey. Sport er ikke min sterke side. For meg er det kun å sjekke alle menn som har deltatt i stjernekamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. november 2021 #1114 Del Skrevet 13. november 2021 Dåtten skrev (10 minutter siden): Sporty av han å være med på dette 😂 Enig, og veldig morsomt å se han synge bikini sangen 😂😂😂😂😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. november 2021 #1115 Del Skrevet 13. november 2021 Nissen er vanskelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 13. november 2021 #1116 Del Skrevet 13. november 2021 Mynona skrev (9 minutter siden): Erik Follestad? Shampo Knudsen? Han krølltoppen med kult navn som jeg ikke husker som har vært i New York.... Og der stoppa det opp for meg for ishockey. Sport er ikke min sterke side. Ikke min heller, men de snakker veldig mye om "buret" i den sporten, "stå i buret", "sette'n i buret".. Ikke har jeg sett iskrigerne heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 13. november 2021 #1117 Del Skrevet 13. november 2021 Bamsen er Sophie Elise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. november 2021 #1118 Del Skrevet 13. november 2021 Patrick Thoresen er et kjent navn i hockey, som har gjort det stort utenlands, men aaaaaner ikke om han kan å synge 🙂Ref "buret" som nevnt over. Uten at jeg aner om han kan å synge, eller hvilken posisjon han har Men han er vel fra et "bilær og båtær"-sted,muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 13. november 2021 #1119 Del Skrevet 13. november 2021 Egenskap skrev (Akkurat nå): Bamsen er Sophie Elise Tviler, sangstemmen ligner ikke i det hele tatt. Hun har mye mørkere stemme, bare hør f.eks. In My Head av Sophie Elise på Spotify. Men jeg har tenkt på det Bamsen sier med at vedkommende ikke hadde billett helt til endestasjonen. Virker som om hun har gitt seg/trekt seg unna mens karrieren gikk oppover, eller at hun har tapt en konkurranse på målstreken. Skjønner ikke helt hva det hintet kan bety. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. november 2021 #1120 Del Skrevet 13. november 2021 Hvorfor tar de med dårlige sangere? Det er ikke underholdende når det er 2 eller 3 som kan synge og resten av programmet bare er ulyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå