Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sola de skrev (1 minutt siden):

Nøkken er Gro Hammerseng Edin tenkte jeg mens hun pratet. Men sangstemmen :unsure: Hvem kan det være :klo:

Jeg synes ganglaget også kan minne om henne. Men aner ikke noe om sangstemmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkken tror jeg er Pia Haraldsen. Når hun sto foran det rosa lerretet så tenkte jeg på den rosa kjolen hun ble så kjent for for mange år siden. Krone, så var det frimerket fra Luxembourg og hun var sammen med prinsen av Luxembourg. 

6800761.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kan det være Mona Berntsen? Fikk jo mye oppmerksomhet da hun hadde danset med Justin Bieber (det var snakk om mye oppmerksomhet da hun kom ut av gjemmestedet sitt).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden):

Hvorfor, hvordan kan du forklare at musefelle betyr krim? Det er å dra ting langt, har aldri før hørt at musefelle betyr krim.

At hun har telt på coveret til en av sine bøker blir også søkt. Hva med boken kyssefabrikken, der er det cover med fabrikk, det betyr ikke at hun er Nissen. Og på boken kjærestehjerte er det hjerte, men det betyr ikke at hun er bamsen. 

På samme måte er hun ikke nøkken kun fordi det er bilde av et telt på en av bøkene hennes. Det er søkt og å dra det for langt etter min mening.

Nei, synes ikke hintene passer med Lindell.

Fordi en av de mest kjente krimstykkene i verden er musefellen av agatha christie. 

unni lindell sin siste bok heter dronen og har bilde av et telt. I dagens episode flyr det en drone over nøkken.. 

men det høres ikke ut som Unni lindell i dag

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Hvorfor, hvordan kan du forklare at musefelle betyr krim? 

Krimdronning Agatha Christie, har boka "The Mousetrap". Om ikke direkte inn mot Unni, så inn mot temaet krim :Nikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøkken - nå hun sa på slutten "det der var skummelt...". I mine ører var det Emma Ellingsen! Passer godt med hintet om nå føler jeg meg som født på nytt. Husker ikke de andre hintene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (5 minutter siden):

Har jobba med renaa. Han synger ikke så bra. Han er mer en hiphop fyr

Ja, jeg tror på ingen måte det er ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BK89 skrev (5 minutter siden):

Nøkken tror jeg er Pia Haraldsen. Når hun sto foran det rosa lerretet så tenkte jeg på den rosa kjolen hun ble så kjent for for mange år siden. Krone, så var det frimerket fra Luxembourg og hun var sammen med prinsen av Luxembourg. 

6800761.jpg

finner du henne i telt? et bilde der hun er i skogen,takk

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Mynona skrev (2 minutter siden):

Nøkken - nå hun sa på slutten "det der var skummelt...". I mine ører var det Emma Ellingsen! Passer godt med hintet om nå føler jeg meg som født på nytt. Husker ikke de andre hintene. 

Det var jeg også inne på 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...