rosemarin Skrevet 10. november 2021 #761 Del Skrevet 10. november 2021 EtFo skrev (56 minutter siden): Men man vet ikke med sikkerhet hverken hvor eller når han ble født🤷♀️ Mystisk den Bamsen😅 Det er sikkert en eller annen ung person fra YouTube vi ikke har hørt om😀🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nix Skrevet 10. november 2021 #762 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) toothfairy skrev (28 minutter siden): Måtte google Pia Haraldsen siden dere snakket om en mulig kobling til Luxembourg, men fant ingenting som passet ellers 🙈 Det er ganske mange hint som passer med Pia om man Googler litt (jeg hadde så vidt hørt om henne før). I tillegg til at hun har vært kjæreste med prinsen av Luxembourg, så har hun har vært i forskjellige media og snakket om kronisk søvnforstyrrelse og at hun ikke sover om natten (kommer frem i mørket/mørkeredd). Musefella kan referere til når hun jobbet som reporter på Rikets Røst og lurte politikere til å dumme seg ut på intervju. Hun ble også først kjent etter å ha blitt invitert i dåpen til Ingrid Alexandra (elsker en god invitasjon/godt selskap). Teltet kan være at hun hadde et reiseprogram på TV3, og korsene kan bety at hun spilte presten Lorenzo i musikalen Romeo og Julie. Det at hun fikk en rolle i en musikal tyder også på at hun kan synge i hvert fall sånn noenlunde. Endret 10. november 2021 av nix 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. november 2021 #763 Del Skrevet 10. november 2021 Snurp skrev (3 timer siden): Bare meg som tenker at havfruen er transe? Passer med både hint og stemme🤔 Det heter ikke transe, det er trans eller transperson. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 10. november 2021 #764 Del Skrevet 10. november 2021 ziljemor skrev (På 29.10.2021 den 16.10): Kan det være han bokseren som kaltes Ole Lukkøye? Eller blir det for lett? 😅 Emil Meek kan det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 10. november 2021 #765 Del Skrevet 10. november 2021 nix skrev (1 time siden): Det er ganske mange hint som passer med Pia om man Googler litt (jeg hadde så vidt hørt om henne før). I tillegg til at hun har vært kjæreste med prinsen av Luxembourg, så har hun har vært i forskjellige media og snakket om kronisk søvnforstyrrelse og at hun ikke sover om natten (kommer frem i mørket/mørkeredd). Musefella kan referere til når hun jobbet som reporter på Rikets Røst og lurte politikere til å dumme seg ut på intervju. Hun ble også først kjent etter å ha blitt invitert i dåpen til Ingrid Alexandra (elsker en god invitasjon/godt selskap). Teltet kan være at hun hadde et reiseprogram på TV3, og korsene kan bety at hun spilte presten Lorenzo i musikalen Romeo og Julie. Det at hun fikk en rolle i en musikal tyder også på at hun kan synge i hvert fall sånn noenlunde. Synes det er spennende tolkning av hintene. Men hører vi på Pias sangstemme synes jeg den er ganske så forskjellig fra Nøkken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 10. november 2021 #766 Del Skrevet 10. november 2021 Bamsen er Sandra Lyng. Hørte det på stemmen med en gang. Vekter er et hint til spiseforstyrrelser/kroppspress, enhjørningen på hylla er et hint til barneboken hun har skrevet om enhjørningen Corny og den lille bamsen et hint til at hun har et barn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 10. november 2021 #767 Del Skrevet 10. november 2021 EtFo skrev (14 timer siden): Tror Bamsen er Aylar. Hjertet på skjerfet hinter til pokerspill. Ble plassert på barnehjem (blant de andre «lekene»). Er lita av vekst. «Omsorgsfull og vil hjelpe andre», skulle ikke hun studere til å bli lege? Beit meg merke i at det var "prislapper" på alle dyrene og de satt i rosa hyller. Prisene var 200,- og 149,- . både Sophie Elise og Martine Lunde er rosabloggere, som har gitt ut enten sminke eller selvbruningsmerke i disse prisene. Tenker mest Sophie siden hun også har gitt ut musikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 10. november 2021 #768 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) maskertbruker skrev (2 minutter siden): Bamsen er Sandra Lyng. Hørte det på stemmen med en gang. Vekter er et hint til spiseforstyrrelser/kroppspress, enhjørningen på hylla er et hint til barneboken hun har skrevet om enhjørningen Corny og den lille bamsen et hint til at hun har et barn. Men på alle hyllene var det prislapper kr 200,- og 149,- Tenker mest Sophie Elise, først fordi sangstemmen var helt ræva, og fordi hun har disse selvbruning-greiene, som selges på h&m. Vekter etc kan være kroppspress, ja. Har Sandra et eget merke hun selger i butikker? Endret 10. november 2021 av Rosatoast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 10. november 2021 #769 Del Skrevet 10. november 2021 2 minutter siden, Rosatoast said: Men på alle hyllene var det prislapper kr 200,- og 149,- Har Sandra et eget merke hun selger i butikker? Bøker og musikk. Vi ville hørt det for lengst hvis rosabloggerne kunne synge så bra som Bamsen. Det er åpenbart en artist, og hvis du sammenligner stemmen på Bamsen med Sandra er det helt likt. Her er det ingen tvil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 10. november 2021 #770 Del Skrevet 10. november 2021 Kan havfruen være Sissel kyrkjebø, eller synger hun kanskje ikke fint nok? Det hadde jo vært verdens mest åpenbare og morsomme hint 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 10. november 2021 #771 Del Skrevet 10. november 2021 maskertbruker skrev (1 time siden): Bamsen er Sandra Lyng. Hørte det på stemmen med en gang. Hvordan forklarer du det at bamsen er så lav, når Sandra Lyng ser ut til å ha helt gjennomsnittlig høyde på bilder tatt sammen med andre? 🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 10. november 2021 #772 Del Skrevet 10. november 2021 Med Bamsen begynner jeg å tenke mer på Sophie Elise. Men hva tenker dere om stemmelikheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 10. november 2021 #773 Del Skrevet 10. november 2021 charnelle skrev (9 minutter siden): Med Bamsen begynner jeg å tenke mer på Sophie Elise. Men hva tenker dere om stemmelikheten? Nå synger nok ikke SE liiike fint live da. Er vel en grunn til at hun selv sier at hun er studioartist og absolutt ikke liveartist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet 10. november 2021 #774 Del Skrevet 10. november 2021 jenteanonym91 skrev (På 9.11.2021 den 16.22): Har tenkt på bamsen, vedkommende er veldig lav. Mange som foreslås her, et rett og slett utelukket fordi de er for høy, feks Margrete Røed. Hvis man ser bort fra en del hint, hvilke kvinnelige kjendiser/sangere har vi i Norge som er skikkelig lave? Gitt at øynene til bamsen er øynene til personen, så er de ganske mye lavere enn Siljes. Dette er en person på 150-noe. Det stod 149 på den ene boka i hintvideoen. Kanskje det er personen inni bamsen sin høyde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 10. november 2021 #775 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) Kan Nøkken være Martha Louise? Ser religiøse og åndelige hint, det blir sagt "kjærlighetssyk på grensen til sprø og har bodd alene litt vel lenge" og synge kan hun. Endret 10. november 2021 av charnelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 10. november 2021 #776 Del Skrevet 10. november 2021 3 hours ago, Bingo Bongo said: Hvordan forklarer du det at bamsen er så lav, når Sandra Lyng ser ut til å ha helt gjennomsnittlig høyde på bilder tatt sammen med andre? 🤷♀️ Både Sandra og Bamsen er på høyde med Silje. Silje har høye hæler på bildet. Det har ikke Bamsen. Vi hadde samme diskusjon her i fjor, da så mange mente at Ulrikke var for høy til å kunne være Trollet. Jeg postet bilder og visste at det var Ulrikke, men de færreste trodde meg. Jeg orker ikke gjenta det flere ganger, men Bamsen er den jeg er aller mest sikker på i år. Det er Sandra Lyng, vent og se. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 10. november 2021 #777 Del Skrevet 10. november 2021 Igjen… silhuettbildet viser at den laveste personen er 165. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 10. november 2021 #778 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg synes første halvdel høres ut som Sandra, og den andre høres ut som Sophie E når Bamsen synger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. november 2021 #779 Del Skrevet 11. november 2021 (endret) Synes ikke stemmen høres ut som Sandra (og hvertfall ikke Sofie) når bamsen «rapper» «My ex man has a new….» Blir spennende på lørdag hvor vi får fler hint og mer stemmeeksempler. Foreløpig tror jeg ingenting, selv om mange har overbevisende argumentasjon alle gir jo mening. Men man må ikke henge seg opp i alle detaljer, det var mange elementer som ikke var hint på videoene i fjor, og det var det jo også på frosken. Endret 11. november 2021 av Mynona 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 11. november 2021 #780 Del Skrevet 11. november 2021 Sandra kan sikkert være aktuell pga stemmen, noe personer som Aylar og Sophie Elise ikke er. Noen svakheter med å treffe tonene har Sandra alltid hatt, selv om hun har kommet seg mye siden Idol 2004. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå