Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Tvilsomt, men fikk en følelse av Unni Lindell på nøkken. Hun har snakket mye i intervjuer om at hun er mørkeredd.

Mener en av bøkene handler om drap i et telt.

Stemmen hørtes forsåvidt ikke ut som Lindell, men siden så mange tenker Bendriss, så er det like (u)sannsynlig 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mynona skrev (3 minutter siden):

Når du skrev det slik, så tenkte jeg en journalist - en som graver i dybden hos andre og intervjuer andre. Jeg synes det blir for kjedelig og opplagt om det er Birgit Skarstein. 

Jeg har også tenkt tanken journalist når jeg først så videoen, men så har jeg nok låst meg (kanskje latt meg lure litt), når jeg så at hun satt. 

Enig i det du sier, og at Birgitte Skarstein muligens kan være litt for opplagt 😣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Sommerkommer said:

Kan det hende at dragen er line Andersen? Jobbet i sjakksendingene, alle mot en på sjakk brettet, ble kalt en drage av ledelsen, å stille på maskorama på nrk blir et comeback osv

Åh, dèt hadde vært gøy! :hoppe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det nettopp i reprise, sammen med sønnen min. Hintene sa ham absolutt ingenting, men han tippet utfra stemmene at Nøkken er Anne Lindmo, Havfruen er Marit Bjørgen, og at Heldiggrisen eller Nissen er Martin Beyer Olsen  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært svært tvilsomt at Line Andersen har blitt valgt ut til å være med i et NRK-produsert program etter den svært betente rettssaken. Hun ble tross alt oppsagt i NRK på grunn av dette. Siden flere av NRK-ansatte følte seg regelrett mobbet av Andersen så ville det vært ganske usmakelig mot de involverte. At karakteren da i tillegg skulle beskrevet hennes ufine stil på en humoristisk måte ville jo bare bagatellisert hele saken, som igjen ville fått folk til å reagere. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (3 minutter siden):

Det er svært svært tvilsomt at Line Andersen har blitt valgt ut til å være med i et NRK-produsert program etter den svært betente rettssaken. Hun ble tross alt oppsagt i NRK på grunn av dette. Siden flere av NRK-ansatte følte seg regelrett mobbet av Andersen så ville det vært ganske usmakelig mot de involverte. At karakteren da i tillegg skulle beskrevet hennes ufine stil på en humoristisk måte ville jo bare bagatellisert hele saken, som igjen ville fått folk til å reagere. 

Line har fått jobb, så regner med det er mye research hun må jobbe med for at ol-sendingene skal bli bra. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at avisene har anmeldt deltakerne ut fra sangprestasjon og slakter fremførelsen til Heldiggrisen. Hva er dette for noe? Dette er jo folk som ikke er sangere. Hva er poenget med å gi terningast? Latterlig spør du meg. Dette er underholdning og det hadde vært gørrkjedelig om det bare var artister som var bak maskene. Skjerpings til avisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - Birgit Skarstein skal gå para-langrenn-VM i januar, og ligger i trening til mesterskapet. Tviler sterkt på at hun bruker energi på Maskoramo. Det er jo mye mer enn bare de to timene på lørdagskveldene. Dessuten blir det for opplagt at det er henne. Blir meget skuffet om det viser seg å være Skarstein.

Jeg tror de bevisst lurer oss. At dette er en person som ikke siter i rullestol, så bruker de dette som en avledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urias skrev (1 minutt siden):

Igjen - Birgit Skarstein skal gå para-langrenn-VM i januar, og ligger i trening til mesterskapet. Tviler sterkt på at hun bruker energi på Maskoramo. Det er jo mye mer enn bare de to timene på lørdagskveldene. Dessuten blir det for opplagt at det er henne. Blir meget skuffet om det viser seg å være Skarstein.

Jeg tror de bevisst lurer oss. At dette er en person som ikke siter i rullestol, så bruker de dette som en avledning.

Jeg synest egentlig forslaget om at det kan være FunkyGine ikke var så dumt. Hun er jo gravid og hun har iallfall trente overarmer (som jeg har hengt meg oppi). Noe usikker på da om hun har tid og energi til dette, og skjønner ikke helt hva hun skal ha med hav å gjøre, så det er mye som ikke passer også. Men likte tanken av å tenke i de baner. Likte det noen her skrev om at vi kanskje får en overraskelse i en av sendingene der Havfruen plutselig står og danser! Det hadde vært morro!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (21 minutter siden):

Jeg sier ikke det er sikkert det er henne. Jeg sier alle hintene passer. Det var veldig mye frem og tilbake om hvordan hun ble oppfattet. Og det virket som om saken eskalerte veldig ut alle propopsjoner. Så hvem vet hva de kan finne på. Hun må jo bygge ryktet sitt på nytt ettersom hun skal tilbake på skjermen.   Og nrk kan ikke ha en ripe i lakken når det kommer til å behandle arbeidstakere dårlig. (Ja for det er noen som nok oppfatter nrk som den vanskelige parten oppi dette) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkommer skrev (10 minutter siden):

Jeg sier ikke det er sikkert det er henne. Jeg sier alle hintene passer. Det var veldig mye frem og tilbake om hvordan hun ble oppfattet. Og det virket som om saken eskalerte veldig ut alle propopsjoner. Så hvem vet hva de kan finne på. Hun må jo bygge ryktet sitt på nytt ettersom hun skal tilbake på skjermen.   Og nrk kan ikke ha en ripe i lakken når det kommer til å behandle arbeidstakere dårlig. (Ja for det er noen som nok oppfatter nrk som den vanskelige parten oppi dette) 

Tja, må si jeg blir litt overrasket, men skal ikke si det er helt utelukket. Om det er henne, så tror jeg mange kommer til å bli overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke man bør henge seg så mye opp i armene til Havfruen. For meg ser det ut som musklene muligens bare er puter i kostymet. Synes heller ikke at stemmen passer med Birgit Skarstein. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (1 minutt siden):

Tja, må si jeg blir litt overrasket, men skal ikke si det er helt utelukket. Om det er henne, så tror jeg mange kommer til å bli overrasket!

Ja det blir en skikkelig overraskelse skulle det være henne. Men det er faktisk mer sannsynlig enn at grisen er charter Svein 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rosemarin skrev (6 timer siden):

Vann kan jo bare være en metafor. Dette er en person som liker seg best «under overflaten»

Under the surface       --      Marit Larsen 

Men Marion hadde vel kjent igjen hennes stemme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser opp igjen gårsdagens episode på nytt. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke med meg at Snømannen var så god på å synge. Skjønner hvorfor folk nevner Emil og Didrik. 

Plutselig så slo det meg at stemmen til Snømannen minnet meg litt om Bilal som vant Stjernekamp for 2? år siden. Han er frå Nord-Norge så kostymet kan jo være et hint om hvor han kommer fra. Og stjernene på kostyme kan jo hinte til Sjernekamp. Han snakker jo ikke Østlandsdialekt, men dialekten virket veldig rar så tror det er mulig at Snømannen faker dialekt.

Men jeg skjønner ikke hvordan noen av de andre hintene skulle passe til Bilal.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at overarmene til havfruen er puter .  

jeg tror nøkken er Trine Rein. Teltet symboliserer Monsen og hun er jo religiøs..? Synes også stemma var lik. 

Bamsen er Margrethe Røed

Dragen er onklP eller Petter Katastrofe Kristiansen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
missmcbeal skrev (33 minutter siden):

Jeg synest egentlig forslaget om at det kan være FunkyGine ikke var så dumt. Hun er jo gravid og hun har iallfall trente overarmer (som jeg har hengt meg oppi). Noe usikker på da om hun har tid og energi til dette, og skjønner ikke helt hva hun skal ha med hav å gjøre, så det er mye som ikke passer også. Men likte tanken av å tenke i de baner. Likte det noen her skrev om at vi kanskje får en overraskelse i en av sendingene der Havfruen plutselig står og danser! Det hadde vært morro!

Da Funkygine røk ut av «Norges tøffeste», var det ved å miste taket i et tau og hun falt ned i vannet. Er det eneste jeg kan «hekte» på henne som har med vann å gjøre…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er det noen plass alle hintene blir samlet som man kan lese? Altså at de blir oppdatert for hver lørdag også. ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (11 minutter siden):

Da Funkygine røk ut av «Norges tøffeste», var det ved å miste taket i et tau og hun falt ned i vannet. Er det eneste jeg kan «hekte» på henne som har med vann å gjøre…

Må slutte å henge dere opp i at personen har noe med vann å gjøre..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...