Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nastine skrev (40 minutter siden):

Heldiggrisen - Stordalen?

Er vel kommet ganske greit frem at det er en annen utadvendt riking, nemlig Christian Ringnes.

• Liker 2
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 minutt siden):

NRK hadde neppe invitert henne til å delta. Men Dragen er vel en mann uansett.

Tenker det kunne vært en fin måte å kommunisere at alle parter har lagt saken bak seg. Og det er ikke sikkert dragen er en mann. Det er ganske uklart

Skrevet
FruRosa skrev (11 minutter siden):

Hvilke hint var det på/om frosken som kunne føre til Arve J.?

hadde mange pins på jakke, bl.a i love oslo

Skrevet

Er ikke Cess bamsen? Hun er gravid nå, men det kostymet greier vel å skjule det. Hun er jo også veldig lav og er flink til å synge 🤔🤔

Skrevet (endret)

Har vært på konsert med Agnete Saba, stemmen til bamsen er ikke hennes. Det er den altfor lys til. Tror det er Lisa Børud. Hun ga ut sitt første album allerede som 5-åring, noe som passer med hintet "født en bamse". Eller så tror jeg det er Sandra Lyng Haugen. Edit: leste nå at Sandra har korona, så da er hun utelukket. 

Endret av Ewna
  • Liker 4
Skrevet
Egenskap skrev (47 minutter siden):

hadde mange pins på jakke, bl.a i love oslo

Men hva er koblingen hans til pins/buttons da?

• Liker 2
Skrevet
Ewna skrev (15 minutter siden):

Har vært på konsert med Agnete Saba, stemmen til bamsen er ikke hennes. Det er den altfor lys til. Tror det er Lisa Børud. Hun ga ut sitt første album som 5-åring ("født en bamse"). Eller så tror jeg det er Sandra Lyng Haugen. Edit: leste nå at Sandra har korona, så da er hun utelukket. 

Er en del dager siden hun la ut at hun var syk og isolasjonistiden er ikke så lang nå lenger

• Liker 2
Gjest Linny111
Skrevet
2 hours ago, Forundret.. said:

Jeg tenkte Otto jespersen jeg men så aner jeg ikke om Otto kan synge.. 

Bak bamsen så tenkte jeg dattera til Lillebjørn Nilsen, Sara? Siri kan kanskje også synge. 

Grisen tenkte jeg at er han der legen i charter feber. 

Jeg fikk ikke sett de tre første fremførelsen så de må jeg få med meg. 

Jeg har hørt masse på Siri Nilsen sin musikk og tror absolutt ikke det er henne, men jeg har tatt feil før 

Skrevet
Bingo Bongo skrev (6 timer siden):

Tror både coronasykdom og høyden gjør at vi kan avskrive Sandra Lyng som Bamsen. 

Hun var jo på café i går?

Skrevet
2 hours ago, Sozzen said:

Dragen tror jeg er en ex on the beach eller Paradise deltager. 

Syns stemmene og hintene passer på Henrik Borg. 

Tror ikke noen tvpsykolog lar Henrik Borg komme med på realitykonsepter etter han har vært så åpen om sine mentale plager.

• Liker 4
Skrevet
Sommerkommer skrev (1 time siden):

Tenker det kunne vært en fin måte å kommunisere at alle parter har lagt saken bak seg. Og det er ikke sikkert dragen er en mann. Det er ganske uklart

Og i tilegg hør på hva dragen synger. A dragon looking for Redemption… vet det er spesielt om det er en dame i dragen. Men syns hintene passer bra med Line Andersen som som sagt ble kalt nettopp en drage av nrk ledelsen og som da ville hatt et comeback på nrk…

• Liker 4
Skrevet
Ewna skrev (30 minutter siden):

Tror det er Lisa Børud. Hun ga ut sitt første album som 5-åring ("født en bamse"). 

Finner ingen 'Født en bamse' med Lisa Børud, men hun har utgitt et album som heter 'Hjertevenn' (med referanse til hjertene på pysjen).

Skrevet
Jolanda skrev (25 minutter siden):

Hun var jo på café i går?

Ok...

Avskriver henne kun pga høyden da. 🤭

Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

Er vel kommet ganske greit frem at det er en annen utadvendt riking, nemlig Christian Ringnes.

Ja haha satte kusinen min på den saken, hun var på hytta hans i helgen, han var ikke der, så ba henne sjekke litt 😂😂 

Skrevet
NordicViking skrev (23 minutter siden):

Finner ingen 'Født en bamse' med Lisa Børud, men hun har utgitt et album som heter 'Hjertevenn' (med referanse til hjertene på pysjen).

Det var dårlig formulert av meg, hun har ikke gitt et album med det navnet, men jeg mente det at hun ga ut album allerede som 5-åring passer med hintet "født en bamse" 

• Liker 2
Skrevet

Etter nok en gjennomgang og fokus på hintene så er jeg sikrere på følgende:

Snømonsteret = en av Sollid Tangen brødrene. I hintene ser man en tegning, der en av tegningene er to strekmannfigurer ved siden av hverandre. Innen opera streber man etter den ultimate sangteknikk og perfeksjon, som det også hintes til.

Heldiggrisen = Espen Esther Pirelli Benestad. I hintene får man se mange figurer av griser, og i en av hyllene de sveiper forbi står det en «maskulin» og en «feminin» gris tett ved siden av hverandre. Dette styrker inntrykket ytterligere av dialekten, og bruken av pronomenet «vi», i tillegg til alt regnbuemønsteret på kostymet. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror bamsen er Agnethe Husebye, hun hadde mye fokus på bjørn. Agnethe dansa med Bjørn i Skal vi danse, hun har ikke alltid vært populær, hun sto på startstreken i 71 grader nord.

Skrevet

Dragen: det hadde utvilsomt vært kult dersom dette var Line Andersen, men som flere antyder så er vel det heller tvilsomt. Jeg holder en knapp på Ida Maria. Personen inne Dragen ser ikke så høy ut (lavere enn Silje Nordnes, har platåsko, og selve dragehodet ser ut som det er plassert på toppen av menneskehodet). Ida Maria har vært utenfor rampelyset en stund, så dette kan være et slags comeback på TV. Hun er rockeartist, noe Dragen utvilsomt behersker godt! Man hører også at stemmen er manipulert, så ingen kan med sikkerhet si om det er en mann eller kvinne som synger.

• Liker 2
Skrevet
Marsh skrev (1 minutt siden):

Jeg tror bamsen er Agnethe Husebye, hun hadde mye fokus på bjørn. Agnethe dansa med Bjørn i Skal vi danse, hun har ikke alltid vært populær, hun sto på startstreken i 71 grader nord.

Agnethe er jo mye høyere enn den Bamsen da? Personen inni Bamsen er jo mye lavere enn programlederen.

• Liker 6
Skrevet (endret)
ziljemor skrev (16 minutter siden):

Etter nok en gjennomgang og fokus på hintene så er jeg sikrere på følgende:

Snømonsteret = en av Sollid Tangen brødrene. I hintene ser man en tegning, der en av tegningene er to strekmannfigurer ved siden av hverandre. Innen opera streber man etter den ultimate sangteknikk og perfeksjon, som det også hintes til.

Heldiggrisen = Espen Esther Pirelli Benestad. I hintene får man se mange figurer av griser, og i en av hyllene de sveiper forbi står det en «maskulin» og en «feminin» gris tett ved siden av hverandre. Dette styrker inntrykket ytterligere av dialekten, og bruken av pronomenet «vi», i tillegg til alt regnbuemønsteret på kostymet. 

Snømonsteret er vrien, han kan synge, men ikke godt nok til å være en av Solli-Tangens. Da synger han bevisst dårligere enn han kan, noe det ikke er tradisjon for i Maskorama. Husk at Marion Ravn tippet Ole Lukkøye, som tilsier at hun ikke er dypt imponert over sangprestasjonene. For øvrig har jeg ikke mange gode forslag...

Endret av Njaa
Tillegg
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...