Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Mynona skrev (Akkurat nå):

Var mange på vg som hadde gjetta rett. Var det 1600 jeg leste i stad? 

Ja, de hadde vel sett han med Froskelue på insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ruspus skrev (1 minutt siden):

Ja, de hadde vel sett han med Froskelue på insta.

tviler de fanget opp det. Men iallfall intelligent å forstå det iallfall, for det var jo ikke sammenheng til det, siden han hadde et helt annet oppdrag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (16 minutter siden):

Var mange på vg som hadde gjetta rett. Var det 1600 jeg leste i stad? 

16 personer gjettet rett, sa de på Tv, ikke 1600?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (4 minutter siden):

16 personer gjettet rett, sa de på Tv, ikke 1600?

Som gjettet på nrk ja, men vg har sin egen gjettekonkurranse, og der hadde det vært godt over 1000som gjettet rett.

Fant ikke igjen artikkelen nå, men leste den i morges. Ble overrasker over at så mange hadde gjettet rett, derfor jeg husker at det var så mange. 

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragen tror jeg er en ex on the beach eller Paradise deltager. 

Syns stemmene og hintene passer på Henrik Borg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mynona skrev (22 minutter siden):

Som gjettet på nrk ja, men vg har sin egen gjettekonkurranse, og der hadde det vært godt over 1000som gjettet rett.

Fant ikke igjen artikkelen nå, men leste den i morges. Ble overrasker over at så mange hadde gjettet rett, derfor jeg husker at det var så mange. 

Nei, det var 2 som rettet riktig på VG. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (17 timer siden):

Dragen er Tix med fake stemme

Jeg tenkte Otto jespersen jeg men så aner jeg ikke om Otto kan synge.. 

Bak bamsen så tenkte jeg dattera til Lillebjørn Nilsen, Sara? Siri kan kanskje også synge. 

Grisen tenkte jeg at er han der legen i charter feber. 

Jeg fikk ikke sett de tre første fremførelsen så de må jeg få med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (2 timer siden):

Jeg syns ikke det var likt i det hele tatt jeg da. Innlegget er et reklameinnlegg hvor barna har fått gå bananas med sminke. Jeg syns havfruen hørtes ut som en godt voksen dame i stemmen, typ 50+, gjerne enda eldre. Jeg syns også det var en heshet der når hun "intervjues", og den hesheten har Brit Elisabeth Haagensli, som ble nevnt tidligere i tråden.

Men Brit Elisabeth Haagensli er jo godt i hold, hun har ikke så muskuløse armer som havfruen har i det hele tatt. Og referansene med vannet stemmer jo heller ikke på henne…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (3 minutter siden):

Jeg tenkte Otto jespersen jeg men så aner jeg ikke om Otto kan synge.. 

Bak bamsen så tenkte jeg dattera til Lillebjørn Nilsen, Sara? Siri kan kanskje også synge. 

Grisen tenkte jeg at er han der legen i charter feber. 

Jeg fikk ikke sett de tre første fremførelsen så de må jeg få med meg. 

Siri kan absolutt synge, hun har gitt ut flere album. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (2 minutter siden):

Men Brit Elisabeth Haagensli er jo godt i hold, hun har ikke så muskuløse armer som havfruen har i det hele tatt. Og referansene med vannet stemmer jo heller ikke på henne…

Vann kan jo bare være en metafor. Dette er en person som liker seg best «under overflaten»

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stavangebrud2012 skrev (19 minutter siden):

Jeg synes havfruen ser litt fyldig ut. Det er nok heller ikke så lett å se om kraftige armer kommer av mye muskler eller "lubbenhet" gjennom så tett kostyme. Hun har uttalt at hun foretrekker å feriere ved havet, er oppvokst ved Oslofjorden og hun deltar ofte i sommerrevyene i Stavern(kyst og vann) Hun har også spilt i Kaptein Sabeltann så noe forbindelse til vann og sjø er det, bare ikke så opplagt. Trenger overhodet ikke være henne, jeg er bare overbevist om at havfruen etterhvert skal ut av badekaret for egen maskin så jeg utelukket helt Birgit og Sarah Louise. Selv SL blir for opplagt i mine øyne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
toothfairy skrev (9 minutter siden):

Jeg synes havfruen ser litt fyldig ut. Det er nok heller ikke så lett å se om kraftige armer kommer av mye muskler eller "lubbenhet" gjennom så tett kostyme. Hun har uttalt at hun foretrekker å feriere ved havet, er oppvokst ved Oslofjorden og hun deltar ofte i sommerrevyene i Stavern(kyst og vann) Hun har også spilt i Kaptein Sabeltann så noe forbindelse til vann og sjø er det, bare ikke så opplagt. Trenger overhodet ikke være henne, jeg er bare overbevist om at havfruen etterhvert skal ut av badekaret for egen maskin så jeg utelukket helt Birgit og Sarah Louise. Selv SL blir for opplagt i mine øyne.

Det er nok vanskelig å bedømme personens kroppsform når hun har den gedigne halefinnen, da kan nok personen kanskje se tynnere ut enn hun er.

føler foresten at det må være en ganske godt kjent person, mtp at Hun sier «jeg vet mange liker å gjette på hvem jeg egentlig er». Tyder på en person som Føler seg litt splittet (halvt fisk og halvt menneske), en «offentlig» versjon over overflaten og den hun egentlig er under overflaten. Mange gjetter=mange mener noe om henne og Spekulerer sprer kanskje rykter og sladder? Har en frykt for livet på overflaten-liker ikke å være kjent?

Endret av rosemarin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende at dragen er line Andersen? Jobbet i sjakksendingene, alle mot en på sjakk brettet, ble kalt en drage av ledelsen, å stille på maskorama på nrk blir et comeback osv

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke hint var det på/om frosken som kunne føre til Arve J.?

Endret av FruRosa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkommer skrev (9 minutter siden):

Kan det hende at dragen er line Andersen? Jobbet i sjakksendingene, alle mot en på sjakk brettet, ble kalt en drage av ledelsen, å stille på maskorama på nrk blir et comeback osv

NRK hadde neppe invitert henne til å delta. Men Dragen er vel en mann uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...