Gå til innhold

Maskorama 2021

Bringebær

Anbefalte innlegg

Hva var greia med at frosken hadde gått ombord på det mest kjente skipet i verden for å komme til Norge?? Hadde det noe med Arve juritzen å gjøre i det hele tatt?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egenskap skrev (5 minutter siden):

sangen har artisten som er bak snømannen gjort før. Kan gjenkjenne til stemme 100%

Hmm blir nysgjerrig:-). Eneste jeg finner fra Norge på youtube er en Frode Vassel og han er det hvertfall ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (5 minutter siden):

Uenig med deg. Det er ikke sangprestasjoner jeg ser på Maskorama for, det er Stjernekamp. Her er det gjetningen. Hadde det bare vært sangere hadde det vært kjedelig program, og veldig få å velge i.

jeg er uenig med deg, det handler om en helhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (9 timer siden):

Sophie Elise kan vel ikke synge (live), så neppe.

Nei- hadde hun kunnet synge slik, hadde hun ikke trengt autotune på låtene hun har gitt ut. 
Et annet hint på bamsen var at «den ikke var førstevalget blant lekene i lekekassa» - kan bamsen har vært med i idol/Grand Prix o.l og ikke vunnet? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen må være Christian Ringnes ja! Alle hintene stemmer. Det var også amerikanske flagg i introen og han har jo studert ved Harvard.

Står "ciel blu" i introen til snømonsteret. Relasjon til Himmelblå?

Thomas Feldberg foreslo Hilde Louise Asbjørnsen som havfruen. Bra teori! Havfruen har helt klart underholdt før.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mynona skrev (12 minutter siden):

Hva var greia med at frosken hadde gått ombord på det mest kjente skipet i verden for å komme til Norge?? Hadde det noe med Arve juritzen å gjøre i det hele tatt?

Syns det var et veldig vagt hint. Han har bodd noen år i USA mener jeg for en evighet siden

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tvil om at det er bamsen og snømannen som kommer til å ende i finalen, som de to siste deltakere i konkurransen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 minutt siden):

Syns det var et veldig vagt hint. Han har bodd noen år i USA mener jeg for en evighet siden

jeg fikk ikke med meg årsak til kilt... hva var det med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desta Marie Beeder tror jeg kan være Nøkken? Syns stemmen og skikkelsen ligner,- men at hun har endret  dialekten når hun snakker (hun er vel fra Bergen). Var det et telt i bakgunnen? Hun har har vært med på Kompani Lauritsen (men tenke egentlig 71 pga teltet...)

Spoiler

Tror i alle fall hun er med, ettersom hun sa på "God Morgen Norge", at hun skulle være borte en stund pga et spennede prosjekt, men at hun "plusteslig var tilbake"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (3 minutter siden):

jeg fikk ikke med meg årsak til kilt... hva var det med det?

Det var ingen årsak til kilten annet enn at det passet og var tilfeldig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at Frosken var Arve Juritzen, en person som har vært borte fra rampelyset såpass lenge, tror jeg at flere kan være så usannsynlige at det blir flere store overraskelser. 
Jeg blir frustrert over hvor utrolig dårlig jeg er på både hintene, sangstemmene, og framtoning hos deltakerne :ler: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wenda skrev (21 minutter siden):

Det var ingen årsak til kilten annet enn at det passet og var tilfeldig

javel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa skrev (1 time siden):

Nettopp :-). Jeg har aldri hørt om han, er han kjent nok?? Husker masse forslag om ukjente folk ifjor, men alle var veldig kjente. Marcus Bailey og Herman Dahl var kanskje på grensen, men dog mer kjent en Walmann. Solli-Tangen er det ikke, han synger alt for dårlig til å være Solli-Tangen, det er småsurt flere steder. Aner ikke hvem det er...

Walmann har vært med i Eurovision, så er nok mer kjent for voksne enn Bailey og Dahl (mamma og pappa ante ikke hvem de var, hvertfall). 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ingebjørg skrev (1 minutt siden):

Walmann har vært med i Eurovision, så er nok mer kjent for voksne enn Bailey og Dahl (mamma og pappa ante ikke hvem de var, hvertfall). 

For all del 🙂. Jeg er uansett 99,9% sikker på at det ikke er Walmann eller Solli-brødrene, helt utenkelig at de skal "fake" seg mye dårligere til å synge enn de er. Musikeren i panelet, Marion Ravn, tipper på Ole lukkøye! Hun ville med en gang gjenkjent en proff stemme. Det er lite hint å gå etter synes jeg; kjemi, en italiensk tekst som betyr himmelen er blå. En ring rundt 2 personer. Strek under C6x12. Han sier noe om kombinasjoner og sammensetninger. Hmmm...  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigyn skrev (6 timer siden):

Ikke høygravid vel? Ser det bare er to-tre måneder siden det ble annonsert, og kostymet er jo ikke akkurat ettersittende, så sånn sett kan det vel fint være mulig? 

Hun er vel en 6 mnd på vei nå, hvertfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

toothfairy skrev (1 time siden):

Thomas Feldberg foreslo Hilde Louise Asbjørnsen som havfruen. Bra teori! Havfruen har helt klart underholdt før.

Trodde hun sang bedre? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...