SilinkoMilinko Skrevet 6. november 2021 #381 Del Skrevet 6. november 2021 Tipper nøkken er Unni Lindell! musefellen kan være symbol på Krim (kjent roman av Agatha Christie), Unni er mørkredd, tre kors i introvideoen kan også symbolisere at hun har "drept" i bøkene sine. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. november 2021 #382 Del Skrevet 6. november 2021 SilinkoMilinko skrev (1 minutt siden): Tipper nøkken er Unni Lindell! musefellen kan være symbol på Krim (kjent roman av Agatha Christie), Unni er mørkredd, tre kors i introvideoen kan også symbolisere at hun har "drept" i bøkene sine. Det tenkte jeg på og! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 6. november 2021 #383 Del Skrevet 6. november 2021 Korpsnerden skrev (14 minutter siden): Det passer også med Grenlandsdialet, selv om personen prøvde å fake Østfold-dialekt (men alt for overdrevent i mine ører) Aner ikke hvor boksebeltet kommer inn, men kan jo hende han driver/drev med det og. Jan Thomas sa jo Porsgrunn, og det stemmer jo på Walmann. Tenker nok dette er riktig, så får man fundere litt på de andre hintene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 6. november 2021 #384 Del Skrevet 6. november 2021 Lorieen skrev (11 minutter siden): Bamsen er Sophie Elise. Ellers er jeg usikker på samtlige. Sophie Elise kan vel ikke synge (live), så neppe. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 6. november 2021 #385 Del Skrevet 6. november 2021 Sola de skrev (2 timer siden): Forresten svært pen kjole på programlederen i kveld Ja, egentlig, men jeg får litt sånn "pysjamas-vibber" av selve stoffet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 6. november 2021 #386 Del Skrevet 6. november 2021 Lorieen skrev (14 minutter siden): Bamsen er Sophie Elise. Ellers er jeg usikker på samtlige. Nei, det er Lisa Børud 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 6. november 2021 #387 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg synes stemmen til dragen minnet om Markus eller Martinus, men jeg har ikke satt meg inn i hintene. Hva var hintene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 6. november 2021 #388 Del Skrevet 6. november 2021 Bamsen = Sandra lyng tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L0lip0p Skrevet 6. november 2021 #389 Del Skrevet 6. november 2021 Bamsen må være Margrethe Røed. Kunne kjenne igjen stemmen hennes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 6. november 2021 #390 Del Skrevet 6. november 2021 Wenda skrev (44 minutter siden): Svein har jo brent masken sin utenfor Stortinget. Han tror ikke på covid og har gått helt inn i konspirasjonsverdenen Åja, herregud 🙈 Den satt langt inne! Haha 😂 Har jo selvfølgelig fått med meg det, men ja, den satt langt inne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 6. november 2021 #391 Del Skrevet 6. november 2021 Saschi skrev (2 timer siden): Tenkte det samme når hun sa at hun ikke ville være som de andre bamsene Tviler, emma er for høy til å være bamsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. november 2021 #392 Del Skrevet 6. november 2021 Sophie Elise har ikke lagt ut festvideo på SOME i kveld, det er jo et hint i seg selv 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 6. november 2021 #393 Del Skrevet 6. november 2021 L0lip0p skrev (32 minutter siden): Bamsen må være Margrethe Røed. Kunne kjenne igjen stemmen hennes. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 6. november 2021 #394 Del Skrevet 6. november 2021 bibbis skrev (1 time siden): Dragen: Emil Meek nøkken: Aurora Gude bamsen: Alexandra joner Tenkte også Emil meek med engang jeg så dragen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 6. november 2021 #395 Del Skrevet 6. november 2021 Heldiggrisen: Bent Stiansen! 90% sikker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 6. november 2021 #396 Del Skrevet 6. november 2021 Auri skrev (3 timer siden): Der røyk den teorien! Da hiver jeg meg på Sofie Elise gjettet. Sophie Elise har veldig særegen sangstemme. Hun «stønner» når hun synger (mye luft) og synger ikke så rent, og stemmen hennes er dypere. Bare hør på låtene hun har på Spotify! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 6. november 2021 #397 Del Skrevet 6. november 2021 Er sykt vanskelig det her altså🙈 Er ganske sikker på at Snømonsteret er Sven Erik Renaa. Jeg syntes virkelig at jeg hørte litt trøndersk innimellom når han pratet. Som nevnt tidligere så koblet jeg intro videoen til en kokk. Man så italiensk is (han er halvt italiensk og lager italiensk is leste jeg noen saker om), han har vunnet mange priser, deriblant Michelin stjerne så kanskje det er det som er hintet med det beltet med stjerne i? Noen nevnte også om fargen blått i øyet kunne være ett hint og når man søker på Michelin stjerne så har Michelin mannen blått banner på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 6. november 2021 #398 Del Skrevet 6. november 2021 Heldiggrisen er Christian Ringnes. 1) Han eier ibsen museet. Det er bilde av ibsen i introen. 2) Han er vokst opp på gård. 3) Han sa i programmet lystløgneren at han elsket baconchips og har et lager med det. Han sitter å spiser baconchips i introen. 4) Han er livlig, full av selvironi og veldig ekstrovert. 5) Han er rik. Introen viser mye som tyder på en pengesterk person. 6) Han går ofte med et tørkle rundt halsen slik som på kostymet. 7) Han sier "Vi har hvertfall gjort så godt vi kan for å sette spor eller en form for livsbevis" Den tolker eg som at han og andre store forretningsfolk har skapt arbeidsplasser, donert store summer til diverse osv.. 8 : Han sier " Vi har hørt folk si at vi ikke eier skam,men vi eier jo mye annet da" Første del kan tolkes som det noen kan mene om forretningsfolk med mye penger som har tråkket over mye for å komme så langt som de har... Forretningsfolk som han eier jo mye eiendommer og derfor " men vi eier jo mye annet da". 9) Du ser flere flasker øl og fylte ølglass i introen. 10) Stemmen høres ut som han. 11) Han kan snakke flere dialekter 👍Så han vrir om på dialekten for å forvirre. Jeg tørr påstå at absolutt ALLE hint passer på Christian Ringnes. Jeg tørr nesten si med sikkerhet at det er han. Alt han sier og gjør stemmer på han. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 6. november 2021 #399 Del Skrevet 6. november 2021 Dragen tipper jeg er Petter Nordtug 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildanden Skrevet 6. november 2021 #400 Del Skrevet 6. november 2021 Tenker kanskje Bjarne Håkon Hanssen på heldiggrisen. Han ble vel kalt pølse-Hansen. Kanskje sangvalg og pengene handler om alle som "maser" på politikere om hvordan pengepottene skal fordeles. Og hvordan han som politiker måtte lage budsjetter og fordele penger mellom poster... Jeg tenker, som flere over, Unni Lindell på Nøkken. Mener å huske at hun snakket om at hun er husredd/mørkredd på et eller annet tv-program, og en krimforfatter er vel en som skremmer folk. Holder en knapp på Magrethe Røed på bamsen. Jan Thomas fastslo porsgrunnsdialekt på snømonsteret, men for meg hørtes det mer ut som en bred fredrikstaddialekt. Men igjen er det vel en smal sak for mange grenlandsfolk å slå over på fredrikstaddialekt. Hadde ikke snøring på at det var Arve Juritzen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå