Snabeltann Skrevet 6. november 2021 #241 Del Skrevet 6. november 2021 Hørtes nesten ut som mia gundersen igjen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. november 2021 #242 Del Skrevet 6. november 2021 Birgit Skarstein 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 6. november 2021 #243 Del Skrevet 6. november 2021 Haddy N'dije, kanskje? Hverken Birgit Skarstein eller Linnie Meister er vel så flink til å synge? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. november 2021 #244 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Havfruen høres enda ut som en moden kvinne synes jeg. Jeg står enda ved min første innskytelse, Brit Elisabeth Haagensli. Endret 6. november 2021 av toothfairy 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. november 2021 #245 Del Skrevet 6. november 2021 Auri skrev (Akkurat nå): Der tror jeg du er inne på noe, tenkte det samme med en gang hun begynte å synge! Jeg tippet basert på stemmen når hun snakket før hun begynte å synge. Når hun begynte å synge ble jeg usikker.. 😜 Men jeg tipper det likevel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. november 2021 #246 Del Skrevet 6. november 2021 Tenker litt at det er for opplagt at det skal være Birgit som havfruen... om det blir flere programmer, så kan karakteren aldri stå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 6. november 2021 #247 Del Skrevet 6. november 2021 Det lukter teater av havfruen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 6. november 2021 #248 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Tenkte Marit Larsen jeg. Men det var bare fordi hun sa "under overflaten" flere ganger. Så ikke så mange andre hint? Synes ikke det høres ut som henne. Edit: Hehe, der sa faktisk Ramm det samme akkurat når jeg postet. Men er det ikke forferdelig dårlig lyd i år?? Kan ikke huske at det var så innestengt lyd ifjor. Endret 6. november 2021 av Tamsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2021 #249 Del Skrevet 6. november 2021 Jepp, havfruen er Birgit Skarstein - hun sitter hele tiden, og se på de overarmene! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 6. november 2021 #250 Del Skrevet 6. november 2021 Sarah Louise Rung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. november 2021 #251 Del Skrevet 6. november 2021 Amatariel skrev (Akkurat nå): Tenker litt at det er for opplagt at det skal være Birgit som havfruen... om det blir flere programmer, så kan karakteren aldri stå? Helt enig, det blir for lett hvis det skulle være henne… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 6. november 2021 #252 Del Skrevet 6. november 2021 Heldiggrisen er Nikolai Tangen, tipper jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 6. november 2021 #253 Del Skrevet 6. november 2021 Havfruen kan være Kari Bremnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 6. november 2021 #254 Del Skrevet 6. november 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Jepp, havfruen er Birgit Skarstein - hun sitter hele tiden, og se på de overarmene! Sarah Rung har like store overarmer og sitter også i rullestol. Tok vel medalje i Paralympics nå sist så ikke usannsynlig. Føler Birgit blir for åpenbart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2021 #255 Del Skrevet 6. november 2021 pia mater skrev (Akkurat nå): Sarah Rung har like store overarmer og sitter også i rullestol. Tok vel medalje i Paralympics nå sist så ikke usannsynlig. Føler Birgit blir for åpenbart. Ja, tenkte tanken da forslaget ble lansert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. november 2021 #256 Del Skrevet 6. november 2021 Saschi skrev (3 minutter siden): Helt enig, det blir for lett hvis det skulle være henne… I fjor var det helt åpenbart fra første episode at Ulrikke var trollet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 6. november 2021 #257 Del Skrevet 6. november 2021 Nissen høres nesten ut som abid raja når han synger 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. november 2021 #258 Del Skrevet 6. november 2021 Fame skrev (Akkurat nå): I fjor var det helt åpenbart fra første episode at Ulrikke var trollet Beklager, så det ikke ifjor, så det var jeg ikke klar over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2021 #259 Del Skrevet 6. november 2021 Hvem i alle dager er nissen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 6. november 2021 #260 Del Skrevet 6. november 2021 Det må jo være Abid! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå