Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2021 #1 Del Skrevet 27. oktober 2021 Er den helt vekke eller er den bare fraværende på mobilversjonen av kg? Jeg har ikke prøvd den nåværende versjonen av kg på datamaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 27. oktober 2021 #2 Del Skrevet 27. oktober 2021 Funksjonen du omtaler - at aktive brukere ble vist som en rekke navn i bunnen av tråden - forsvant faktisk sommeren 2018. Bakgrunnen var nok hovedsaklig å verne identiteten til anonyme postere. Dersom man kunne se hvem som var inne i tråden samtidig som det ble lagt ut nye, anonyme innlegg så kunne jo det bidra til å avsløre hvem som hadde skrevet disse innleggene. Sitat hentet fra teknisk ansvarlig administrator: TSP skrev (På 5.6.2018 den 13.18): At man ble markert som kursiv mens man skrev innlegg var nytt i den siste oppdateringen som vi gjorde for 2 uker siden. Funksjonen som viste inne i selve trådene hvem som var aktive ble slått av med bakgrunn i personvern-bekymringer i tilknytning til denne nye funksjonen. Bakgrunnsbilde på profil og visning av brukernavn forsvunnet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2021 #3 Del Skrevet 27. oktober 2021 (endret) Så et år før jeg tok min lange pause herfra og jeg var visst aktiv i tråden selv, jeg har virkelig en dårlig kvinneguiden hukommelse 😅 Jeg husker en gang når jeg var anonym så begynte folk å nevne i tråden at det var meg siden de så navnet. Så sikkert like greit at det er slik Endret 27. oktober 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå