Gå til innhold

Kvinner, hva syns dere om denne stilen for en mann?

Kipling

Anbefalte innlegg

6 hours ago, AnonymBruker said:

For en gjennomført stil, bør man ha fin sveis og være glattbarbert.

Anonymkode: f9ae3...c93

Hvis en mann har skjegg, så er ikke stilen hans gjennomført?

Anonymkode: 29e30...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryr meg ikke, men erfaringsmessig så er menn som kler seg i slim-fit frakker og skjorte, genser og shorts veldig glætte og overfladiske og ikke min type menneske. Liker heller ikke den motsatte siden av skalaen (litt for kort Adidas-bukse, hullete hettegenser/Volvo-jakke, vernesko og neon-skolisser). 

Klærne må sitte pent på (altså riktig størrelse og passform, sømmene sitter der de skal osv) men det er ikke nødvendig å gjøre det så voldsomt formelt og «staselig». Gode fargekombinasjoner og fine snitt samt at klærne passer til anledningen er det viktigste. Ser jo passelig dumt ut om man kommer med dress og tight frakk på vei til en helt alminnelig jobb eller middagshandling på bunnpris. Da kan det virke som om man har litt høye tanker om seg selv

Anonymkode: 59de9...771

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på anledningen, men sånn til vanlig så gikk vel 7 og 9 an, og er vel også helt normal cÆsual "stil" :vetikke: Resten så litt for jålete og striglet ut for meg for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja: 1, 2 og 3

Nøytral: 5, 7 og 9

Nei: 4, 6, 8 og 10

Du skulle nummerert bildene!

Anonymkode: ec2cf...e18

100% enig med deg. De som mener at dette er for glatt, beskriver ikke dere egentlig en personlighet / karakter? 

M39

Anonymkode: 05b28...70d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, men det er ikke alle av oss som synes det er turn off når menn og kvinner glir litt over i det androgyne. Det er utradisjonelt og jeg kan like det. Er ikke så glad i den jakken jeg heller, men det er ikke fordi jeg synes den er for feminin for en dude. Jeg hadde ikke kjøpt den selv heller.

Anonymkode: e6efd...2b6

Den jakken er ikke androgyn, vil nå heller si at denne jakken var feminin. Liker at menn kler seg pent, men feminint på menn er ikke fint.

Anonymkode: 2dd6d...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Passer kun på bredskuldrete menn med muskler. Høye og tynne blir for femi med en gang i en sånn stil

Anonymkode: a3cf9...8ad

Jeg er høy og bredskuldret, og har skjegg også, så skal ganske mye til for at totaleffekten blir spessielt femi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å tenke meg selv som mann, hvilke av antrekkene ville jeg likt/gått i da?

Da blir favorittene 5 og 6. Losjakke 🥰 Ellers ble det litt mye vestkant for meg, som den plebeieren  jeg er, men er man typen til det så…

(Hvis jeg hadde vært mann skulle beg brukt blomstrete skjorter ala James May (?) fra Top gear. Ser for meg at det hadde passet litt bohemske meg. Skinnjakke går jeg ikke i, stilig med MC-jakke men minner meg for mye om de som banka meg på skolen, mye pga mine hjemmesydde klær 😅)

1: Sherlock Holmes

2: Ville vesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine antrekk men endel var for preppy for min smak, og så spørs det jo hvilken livstil man lever, om det passer inn. Men det er jo du som skal trives med det så kjør på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Bacteria said:

Prøver å tenke meg selv som mann, hvilke av antrekkene ville jeg likt/gått i da?

Da blir favorittene 5 og 6. Losjakke 🥰 Ellers ble det litt mye vestkant for meg, som den plebeieren  jeg er, men er man typen til det så…

(Hvis jeg hadde vært mann skulle beg brukt blomstrete skjorter ala James May (?) fra Top gear. Ser for meg at det hadde passet litt bohemske meg. Skinnjakke går jeg ikke i, stilig med MC-jakke men minner meg for mye om de som banka meg på skolen, mye pga mine hjemmesydde klær 😅)

1: Sherlock Holmes

2: Ville vesten. 

Det der gav meg en idee.

tom-ford-eyewear-black-sergio-60mm-aviats-l1000.jpgBrown-Corbani-Racer-Leather-Jacket-With-replay-mens-waitom-regular-slim-fit-blue90365_1_01.png?sw=1500&sh=1500&sm=fit

Endret av Kipling
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint satt sammen, selv om det ikke er hva jeg personlig liker på menn. Blir for striglet og "dandy" for meg. Men nå liker jeg mer den røffe maskuline typen, absolutt ikke noe galt med hvordan du kler deg om det er stilen din.

Mannen min bruker cargo bukser og plaid shirt (bomull, ikke flanell) så og si hver dag🤭 på sommeren bruker han shorts og en t-skjorte og om vinteren; cargo bukser (han har også en jeans) og varmere genser. Jeg liker det da, han er veldig maskulin og kjekk.

Anonymkode: 1ce2c...0f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Arya2000 said:

Nei, bare nei ☠️

lol, hvorfor ikke?

Bare så det er sagt så ville jeg aldri gått med det der selv, det var bare en idee jeg fikk av praten om blomsterskjorter og skinnjakker. Desom det var en sort tskjorte istedet for blomsterskjorta så kunne jeg fint gått med det selv.

Så med den skjorta så er det absolutt ikke min stil, men jeg tror det kunne funket fint på en annen mann.

Litt sånn tyler durden-aktig kombinasjon av maskulin skinnjakke og små-homo skjorte:

fctyler-main.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...