Kipling Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #41 Del Skrevet 27. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du kroppen til modellene du valgte, kan du kle deg i hva du vil og fortsatt være heit, er vel noe av det samme som gjelder for kvinner Men seriøst så er du veldig velkledd til mann å være hvis dette er stilen din, så dermed er spørsmålet, er du hetero? Anonymkode: 3ecab...38e Ja veldig, men med min interesse for stil og design klandrer jeg deg ikke for at du lurer. Har forsåvidt også flere andre småhomo interesser også. Liker opera, ballett, musikaler, 50talls filmer, yoga og arkitektur. Heldigvis er jeg rimelig langt unna å se feminin ut selv, så slipper at noen tar feil 😀 Hjelper vel også at jeg er enda mer interessert i boksing, cagefighting, vektløfting og motorsykler,så det jevner seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #42 Del Skrevet 27. oktober 2021 Alt var pent utenom kjedet til lommeboka (?), og kort bukse med bare ankler. Det er det styggeste jeg ser Anonymkode: 69c64...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 27. oktober 2021 #43 Del Skrevet 27. oktober 2021 Likte ingen av antrekkene. Og spesielt likte jeg ikke jakkene. Syns sjeldent strikkegensere er heldig på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #44 Del Skrevet 27. oktober 2021 workersfromreallife.blogspot.com Anonymkode: 48925...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #45 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg hadde styrt unna. Alt for forfengelig for min smak Anonymkode: 2386e...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #46 Del Skrevet 27. oktober 2021 ABM skrev (3 timer siden): Jeg hadde heller stillt i en skitten kjeledress en halvparten av disse antrekkene...🙈...alt for femi etter min smak...men du spurte kanskje ikke menn? Heller mann kledd etter hverdagen og været, enn jålemann. - k33 Anonymkode: 2386e...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #47 Del Skrevet 27. oktober 2021 For noen kjekke menn 😀 Glemte jo å se på klærne 😁 Liker avslappet stil. Smale jeans og t-skjorte aktig. Anonymkode: ab0a7...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 27. oktober 2021 #48 Del Skrevet 27. oktober 2021 Digger 6 og 8 til hverdags, og så 1, 2, 3 og 4 til litt finere anledninger 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 27. oktober 2021 #49 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Heller mann kledd etter hverdagen og været, enn jålemann. - k33 Anonymkode: 2386e...24d 🙈..Takk! Hadde heller stillt i Borat enn den jålefrakken på bilde 1.. 😬🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #50 Del Skrevet 27. oktober 2021 ABM skrev (1 time siden): 🙈..Takk! Hadde heller stillt i Borat enn den jålefrakken på bilde 1.. 😬🤩 Menn kan med fordel jåle seg mer. Er man opptatt av å fremstå som ujålete, så er jo det nettopp jålete. Anonymkode: e6efd...2b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. oktober 2021 #51 Del Skrevet 27. oktober 2021 Elsker det. Mannen min kler seg sånn😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #52 Del Skrevet 27. oktober 2021 Passer kun på bredskuldrete menn med muskler. Høye og tynne blir for femi med en gang i en sånn stil Anonymkode: a3cf9...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 27. oktober 2021 #53 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn kan med fordel jåle seg mer. Er man opptatt av å fremstå som ujålete, så er jo det nettopp jålete. Anonymkode: e6efd...2b6 Du får henge det på hvilken knagg du vil...men jeg ville følt meg ukomfortabel i den..som en klovn egentlig...🙈😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #54 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kåpen på det første bildet er katastrofe. Altfor feminin fasong, ser ut som en damekåpe med innsving i livet. Ellers syns jeg det ser litt teit ut om en prøver for hardt. Anonymkode: 2dd6d...127 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #55 Del Skrevet 27. oktober 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Du får henge det på hvilken knagg du vil...men jeg ville følt meg ukomfortabel i den..som en klovn egentlig...🙈😬 Legg gjerne ved noen bilder av stil du synes er fint da. Da mener jeg som når man prøver å se litt fin eller stilig ut Anonymkode: e6efd...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #56 Del Skrevet 27. oktober 2021 ÅJJÅ, jeg glemte jo Downton Abbey. Mye fint der. Og så variert pent. Ett eksempel bare: Anonymkode: e6efd...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #57 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kipling skrev (20 timer siden): Kipling skrev (20 timer siden): Som sagt, kåpen på første bildet var fæl, og dette antrekket ser også grelt ut. Syns antrekkene på de fleste bildene var fine, men dette her er forferdelig stygt og får assosiasjoner til klysete eiendomsmeglere. Det ser heller aldri bra ut om man prøver for hardt. Anonymkode: 2dd6d...127 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #58 Del Skrevet 27. oktober 2021 ABM skrev (1 time siden): 🙈..Takk! Hadde heller stillt i Borat enn den jålefrakken på bilde 1.. 😬🤩 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Menn kan med fordel jåle seg mer. Er man opptatt av å fremstå som ujålete, så er jo det nettopp jålete. Anonymkode: e6efd...2b6 Altså, den kåpen på første bildet så virkelig ikke bra ut. Jeg liker menn som kler seg pent, men det så ut som mannen hadde lånt kåpen til kjæresten sin.. Anonymkode: 2dd6d...127 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #59 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså, den kåpen på første bildet så virkelig ikke bra ut. Jeg liker menn som kler seg pent, men det så ut som mannen hadde lånt kåpen til kjæresten sin.. Anonymkode: 2dd6d...127 Joda, men det er ikke alle av oss som synes det er turn off når menn og kvinner glir litt over i det androgyne. Det er utradisjonelt og jeg kan like det. Er ikke så glad i den jakken jeg heller, men det er ikke fordi jeg synes den er for feminin for en dude. Jeg hadde ikke kjøpt den selv heller. Anonymkode: e6efd...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #60 Del Skrevet 27. oktober 2021 Her er den stilen jeg foretrekker: Helst kjøpt inn på Dressmann en gang i året😄 Men bildene dine var veldig flotte!! Jeg kan verdsette hvor flott det så ut, men jeg hadde ikke følt meg trygg med en så velkledd mann. (K38) Anonymkode: 3747e...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå