Kipling Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 26. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker 4, 6 og 7, men innser at jeg ofte går med menn som kler seg noe annerledes. Også er jeg veldig glad i at menn går i turtleneck, av en eller annen grunn: Ellers er jeg veldig glad i denne stilen og skulle ønske den kom inn på et tidspunkt: Dagens penklær for menn synes jeg er fryktelig kjedelige. Bare kanter. Anonymkode: e6efd...2b6 Jeg har faktisk ikke en eneste turtle neck per dags dato, men jeg har tenkt i en stund nå at jeg har lyst til å skaffe meg noen pene(ish) turtlenecks for å kunne bruke dem istedet for skjorte under blazere og sportsjakker når det blir litt kaldere. Blir mer og mer fan av ull rett mot huden når det er kjølig, så alle steder jeg kan så har jeg lyst til å kutte ut bomullsskjortene der det går ann uten at det ser dumt ut. Med full dress kan det bli litt 70talls viber, men generelt sett syns jeg det er dritkult. Turtleneck under mørk frakk er også dritkult. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia88 Skrevet 26. oktober 2021 #22 Del Skrevet 26. oktober 2021 Bilde 4, 6 og 8😊 det andre blir litt sossete for min smak😅 liker litt røff og sporty stil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #23 Del Skrevet 27. oktober 2021 Fine antrekk dette. men jeg ser sjelden den type menn/antrekk rundt meg i det virkelige liv (Oslo). Ser menn i dress selvsagt, men ikke så gjennomført som dette. Men dette er jo ikke eksempel på hvordan unge menn kler seg nå til dags sånn som tråden din om kvinner (der jeg var enig med deg). Unge menn nå til dags kler seg jo i det samme som unge kvinner. Alt for store jeans som har null passform, store rare gensere (gjerne strikket) uten passform. Buksene er det verste. 90-tallets passformen trenger ikke gjentas! Anonymkode: c0a46...ccb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #24 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er jo velkledde herrer. Men vi bor i Norge ikke Stockholm🤣 Anonymkode: 2d181...0e1 Der går det vel mest i kjortler, sandaler, pakol og helskjegg med trimmet bart om dagen. Anonymkode: 86203...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #25 Del Skrevet 27. oktober 2021 Ja: 1, 2 og 3 Nøytral: 5, 7 og 9 Nei: 4, 6, 8 og 10 Du skulle nummerert bildene! Anonymkode: ec2cf...e18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 27. oktober 2021 #26 Del Skrevet 27. oktober 2021 Stilen er grei den. Helt ok. Men ikke viss det er snakk om turtle neck. Fy så stygt det er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #27 Del Skrevet 27. oktober 2021 Har du kroppen til modellene du valgte, kan du kle deg i hva du vil og fortsatt være heit, er vel noe av det samme som gjelder for kvinner Men seriøst så er du veldig velkledd til mann å være hvis dette er stilen din, så dermed er spørsmålet, er du hetero? Anonymkode: 3ecab...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #28 Del Skrevet 27. oktober 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Ganske kjedelig og pregløst, det meste av det Anonymkode: 91663...eec Hva foretrekker du? Anonymkode: 29e30...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #29 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kipling skrev (13 timer siden): Startet nylig en tråd om stygg kvinnemote og for å si det sånn, jentene ble sinna. Mange tok det personlig og beskyldte meg for å være en objektifiserer og misogynist (dette er absolutt ikke sant i det hele tatt, jeg er bare en helt alminnelig hverdags-sexist). En del påpekte at mange menn også kler seg stygt (sant nok) og det kom spørsmål om hva slags stil jeg selv har (fair enough), så jeg tenkte jeg skulle lage en tråd om stilen jeg selv liker og hvordan jeg kler meg og få feedbacken deres på det, enten den er positiv eller negativ. Jeg kler meg selvsagt etter været og settingen, men det blir vanligvis variasjoner av dette avhengig av hvor og hva jeg skal: EDIT: Glemte å si det, men dette er for å demonstrere de ulike tingene jeg kan gå med, ikke nødvendigvis hva jeg pleier å gå med i det forholdet det dukker opp her. Så det at det er like mange formelle antrekk som uformelle betyr ikke at jeg går formelt like ofte som jeg går uformelt. Så for eksempel så er det 3 bilder av dresser, men bare 1 bilde av sort tskjorte og jeans, men jeg går mye oftere i sort tskjorte og jeans enn jeg går i dress. bortsett fra det øverste bilde, så synes jeg alle disse stilene er fine Anonymkode: 34b89...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 27. oktober 2021 #30 Del Skrevet 27. oktober 2021 13 hours ago, Kipling said: Føler denne stilen er narsissistisk. Minner meg om Exit, Wolfstreet, osv. Flott stil, men det stråler økonomi og kokain. Typisk tenåringsstil for gutter som vil være «bad». Gir meg inntrykket at han liker Jack Daniels, trøbbel og er eller en dårlig kjærest: Exit stil, men på budsjett. Litt som at de øverste er Chuck Bass og den her Nate etter pengetrøbbel: Denne stilen likte jeg. Avslappet stil, men allikevel bevisst. Han ser hygenisk ut med den stilen: Gir meg «Pappa betaler alt», «slå-til-tryne» eller «jeg spiller golf med pappa sine investorer på onsdager». Det er ikke en stygg stil, men dere skjønner: Det er bare en svart t-skjorte og mørk bukse? Her er det kroppen hans som er i fokus, ikke stilen. Det bra ut så lenge man har en veltrent kropp: Fin stil om man skal ut på yacht eller piknik bak kongens slott: 13 hours ago, Kipling said: Minner meg om Isabel Raad sin type: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #31 Del Skrevet 27. oktober 2021 Synes det er bra du har en stil du liker! Det er dog ikke en stil jeg synes er tiltrekkende på en mann. Anonymkode: 099de...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2021 #32 Del Skrevet 27. oktober 2021 Velig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjøttOPP Skrevet 27. oktober 2021 #33 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kipling skrev (14 timer siden): Man trenger IKKE å kle seg lik Sherlock Holmes, tenker nå jeg😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #34 Del Skrevet 27. oktober 2021 Veldig fin stil for det meste. Jeg likte aller best de som var mest laidback - 4, 6 og 8. Men de mest vestkantede antrekkene liker jeg ikke. Det blir for «pent» for meg. Hvis en mann blir for snobbete kledd, tenker jeg at han kan se flott ut, det er jo estetisk, men jeg tenker at han har helt andre verdier enn meg. At utseende, penger og status og fasade kommer først, og at han fester på Solli plass med andre overfladiske folk. Det er bare mine personlige fordommer 😅 Anonymkode: 4c1ad...809 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #35 Del Skrevet 27. oktober 2021 Dress og frakk, enten som penantrekk eller mer røff, casual hverdagsutgave, er noe av det aller flotteste og hotteste jeg ser på menn. Spesielt når det ikke er glattstriglet, men sånn avslappet, rufsete eleganse. Åååh 🥰 Anonymkode: 46846...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #36 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kipling skrev (14 timer siden): Startet nylig en tråd om stygg kvinnemote og for å si det sånn, jentene ble sinna. Mange tok det personlig og beskyldte meg for å være en objektifiserer og misogynist (dette er absolutt ikke sant i det hele tatt, jeg er bare en helt alminnelig hverdags-sexist). En del påpekte at mange menn også kler seg stygt (sant nok) og det kom spørsmål om hva slags stil jeg selv har (fair enough), så jeg tenkte jeg skulle lage en tråd om stilen jeg selv liker og hvordan jeg kler meg og få feedbacken deres på det, enten den er positiv eller negativ. Jeg kler meg selvsagt etter været og settingen, men det blir vanligvis variasjoner av dette avhengig av hvor og hva jeg skal: EDIT: Glemte å si det, men dette er for å demonstrere de ulike tingene jeg kan gå med, ikke nødvendigvis hva jeg pleier å gå med i det forholdet det dukker opp her. Så det at det er like mange formelle antrekk som uformelle betyr ikke at jeg går formelt like ofte som jeg går uformelt. Så for eksempel så er det 3 bilder av dresser, men bare 1 bilde av sort tskjorte og jeans, men jeg går mye oftere i sort tskjorte og jeans enn jeg går i dress. Både ja og nei. De antrekkene med skinnjakken, boblejakken og den med mørk t-skjorte og mørk bukse var enkle og fine. Dressantrekkene er fine, men dette er jo antrekk som kun funker til spesielle anledninger når man skal kle seg veldig pent. De andre ser forsåvidt greie nok ut, de er jo ikke stygge eller ukledelige, men de gir meg litt mye pappagutt-vibes. Ikke min favorittstil på menn. Det øverste antrekket likte jeg ikke. Jakken hadde pent snitt, men stoffet, fargen og måten den bæres på ser litt merkelig ut. Det ser ut som antrekket til en eldre supervillain i en gammel britisk film. Anonymkode: 6c0d7...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #37 Del Skrevet 27. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja: 1, 2 og 3 Nøytral: 5, 7 og 9 Nei: 4, 6, 8 og 10 Du skulle nummerert bildene! Anonymkode: ec2cf...e18 Ja jeg merker det, jeg tror jeg kal gå inn og gjøre en edit der. Jævlig irriterende å måtte telle seg nedover hver gang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 27. oktober 2021 #38 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kipling skrev (15 timer siden): Startet nylig en tråd om stygg kvinnemote og for å si det sånn, jentene ble sinna. Mange tok det personlig og beskyldte meg for å være en objektifiserer og misogynist (dette er absolutt ikke sant i det hele tatt, jeg er bare en helt alminnelig hverdags-sexist). En del påpekte at mange menn også kler seg stygt (sant nok) og det kom spørsmål om hva slags stil jeg selv har (fair enough), så jeg tenkte jeg skulle lage en tråd om stilen jeg selv liker og hvordan jeg kler meg og få feedbacken deres på det, enten den er positiv eller negativ. Jeg kler meg selvsagt etter været og settingen, men det blir vanligvis variasjoner av dette avhengig av hvor og hva jeg skal: EDIT: Glemte å si det, men dette er for å demonstrere de ulike tingene jeg kan gå med, ikke nødvendigvis hva jeg pleier å gå med i det forholdet det dukker opp her. Så det at det er like mange formelle antrekk som uformelle betyr ikke at jeg går formelt like ofte som jeg går uformelt. Så for eksempel så er det 3 bilder av dresser, men bare 1 bilde av sort tskjorte og jeans, men jeg går mye oftere i sort tskjorte og jeans enn jeg går i dress. Jeg hadde heller stillt i en skitten kjeledress en halvparten av disse antrekkene...🙈...alt for femi etter min smak...men du spurte kanskje ikke menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #39 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg synes egentlig alle antrekkene var fine, og absolutt noe jeg liker å se på mannfolk. Menn i dress er stilig, men i det daglige er jeans, t-skjorte, skjorte eller genser mer praktisk og greit. Menn burde generelt bli flinkere til å kle seg mer stilig i hverdagen. Jeg er lei av mannfolk på 50+ i slitne jeans og band t-skjorter. Spesielt når det er band de knapt har hørt om, en gang For en gjennomført stil, bør man ha fin sveis og være glattbarbert. Min mening. Liker ikke skjegg! Anonymkode: f9ae3...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #40 Del Skrevet 27. oktober 2021 Likte hverdagsantrekkene, men ikke de lange jakkene/frakkene. Det ble for striglet. Liker litt mer laidback. Anonymkode: 3520b...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå