Gå til innhold

Gymma i bare strømpebuksa


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Vet ikke helt om jeg forsto hva du mente, men prøver å svare likevel.

Å gymme i strømpebukse kan vel gå greit,men da må barnet ha på enten sko eller sklisokker for å ikke skli. Er det en varm strømpebukse så kan det fort bli varmt, og alt ann på hvor varm barnet er av seg.

Dattern her, på skolen under gym så bruker hun en lett joggebukse,tshirt og joggesko. Tynn bommullsbukse kan også brukes. Shorts på årstiden da det er varmt

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som spurte på sol? Sier her som der, at det har jeg gjort i barneskolen. Det hendte vi gikk i bare strømpebuksa i klasserommet om vi ble våte på tøyet om høsten/vinteren, og at vi gymma i strømpebuksa om vi glemte gymtøy. Men det var før vi var så gamle at vi "måtte" dusje etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Freeze

Jeg og min søster brukte alltid tykke ribbestrikkede strømpebukser (ull) om høsten og vinteren.

Jeg har brukt tykke strømpebukser innenfor shorts når jeg har manglet/glemt treningsbukse.

Joggebukser var liksom ikke på markedet den gangen. Selv nå synes

jeg at ribbestrikkede strømpebukser et godt plagg når det er kjølig ute. Mange jenter bruker tykke ribbestrikkede strømpebukser og jeg ser ikke noe galt i at gutter også kan bruke slike.

Gjerne innenfor jeans eller som koseplagg om kveldene før leggetid.

Husk at det står strømpebukser for "gutter og jenter" på de fleste pakningene. Ofte med størrelser opp til 14år for barn/tenåringer.

Jeg mener at "tykke strømpebukser med fot" er et bedre alternativ en slike "stillongs" som man må bruke sammen med sokker.

Lykke til med dine strømpebukser og gymnastikken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at "tykke strømpebukser med fot" er et bedre alternativ en slike "stillongs" som man må bruke sammen med sokker.

Guttungen min har kun brukt stillongs fra han var fem. Kjempepraktisk! Tråkker han seg våt på føttene er det bare å bytte sokker (har alltid et ekstra par i sekken), uten å måtte flekke av seg alt tøyet.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!

Tror ikke det hadde gjort noe om barnet gymma i strømpebuksa men tror det er llurt at du kjøper noe "skikkelig" å ha på barnet i gymtimen

Som en joggebukse eller noe, bare slik at barnet kan få skifte...

Alt kommer jo ann på alder osv--

Lykke til vidre

Youvela :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...