AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #141 Del Skrevet 25. oktober 2021 Helt forferdelig grusomt! Spesielt buksene🤢 Samler seg en svær «klump» ved tissen, som får det til å se ut som om man har pikk. Anonymkode: c924a...846 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 25. oktober 2021 #142 Del Skrevet 25. oktober 2021 Flintis skrev (4 timer siden): Nå er jeg ingen moteløve eller guru, men dette er triste greier både når det gjelder kvinner og menn. Det mangler helt snitt og passform og henger ikke på kroppen. Klær må gjerne være komfortable, men dette kan da ikke være komfortabelt å vabbe rundt i slikt. Dette kommer nå antageligvis til å spre seg ned til meg også så jeg ikke får kjøpt et anstendig plagg som passer meg. Irriterende er det. Moten kan se bra ut den, men hvis jeg skulle gått i vide svære klær på BÅDE over-og underkroppen hadde jeg sett ut som en mellomting av en sumobryter og en låvedør. Er ikke tjukk, men ikke sylslank heller. Er heller ikke veldig høy. Synes de klærne det er linka til i hi kun er fine på liljeslanke og høye personer. En annen ting som er dritt er at tenåringene nå har begynt å bruke MINE klær. Skal være stort vøtt… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #143 Del Skrevet 25. oktober 2021 HarryDotter skrev (1 minutt siden): Det er naturlig at øynene våre tiltrekkes det som er anatomisk riktig, eller symetrisk riktig. Det er derfor de fleste pene skuespillere og modeller går universalt for å være pene. Symmetrien i ansikt og kropp er helt korrekt. Du skal selvsagt få lov å syntes highwaist er rålekkert, men det bryter med det hjernen din naturlig forteller deg. Det handler om yttre påvirkning. Latterlig. Det mest vanvittige med deg er at du ikke tåler uenighet, ikke en gang ulik smak.Og det kommer alltid like tydelig frem hver eneste gang du skal diskutere kjønn. Anonymkode: e3aa9...5ba 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 25. oktober 2021 #144 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kipling skrev (2 minutter siden): En tråd om god og dårlig stil, tenk noe så vilt.... også i "klær, sko og mote" seksjonen også da, så upassende. Ja, når kommer tråden for menn, da, du som er så interessert i mote? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #145 Del Skrevet 25. oktober 2021 Som flere damer skriver her, de kler seg for å føle seg vel, ikke for at vi menn skal synes de er fine. Litt synd, men det finnes fortsatt både menn og kvinner blant oss som liker å ta seg godt ut overfor det annet kjønn. Jeg aksepterer at det er opp til hver enkelt, men for egen del har faktisk klesdrakt og stil litt å si i forhold til folk jeg ville datet. Det morsomme er jo de kvinnene her som blir krenket av at vi menn setter pris på en stilig klesdrakt til en stilig kvinne 🙂 Anonymkode: 308fb...438 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #146 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fikk samme inntrykket når jeg gikk i byen i helga. Jeg gikk tilfeldigvis bak noen jenter i tidlig 20 års alderen, med "sekkebukse" og rutete jakker, når vi passerte en gjeng med gutter/menn på omtrent samme alder. Den som fikk lange blikk var meg. Dama i 30 åra. Er nok skinny jeans og hæler som gjorde det. Anonymkode: adc2e...ff5 Lol, nei. Anonymkode: 3dcf7...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 25. oktober 2021 #147 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, om man er heldig får man på seg julekjolen fra 4 år tilbake så man slipper å pynte seg i et lårkort telt med rysjer og bestemorskrave (som er slik mange av fjorårets penkjoler så ut i mine øyne). 😂 Anonymkode: d90ac...f34 Hahaha…. Samma her. Sparer penger da hvertfall 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. oktober 2021 #148 Del Skrevet 25. oktober 2021 3 minutter siden, Lava Anne said: Ja, når kommer tråden for menn, da, du som er så interessert i mote? Det er da åpent for de fleste å åpne tråder om det man har interesse for, så lenge det er i rett forum? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 25. oktober 2021 #149 Del Skrevet 25. oktober 2021 Tiuren skrev (Akkurat nå): Det er da åpent for de fleste å åpne tråder om det man har interesse for, så lenge det er i rett forum? Ja, det er det. Men jeg regner jo med at en som er så interessert i mote, slik som ts, vil gjøre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #150 Del Skrevet 25. oktober 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det mener jeg. Jeg synes verken det ser fint eller behagelig ut. Her er et til: Ser mye mer anatomisk riktig ut enn f.eks dette: Anonymkode: e3aa9...5ba Nederste bukse er jo mye finere Anonymkode: e52d1...60a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 25. oktober 2021 #151 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kipling skrev (1 time siden): Det er ikke en dårlig idee... Ok her er noen eksempler på kvinner som kan kle seg. Jeg har plukket litt forskjellige perioder og alder på kvinnen, men alle disse er gode eksempler på estetisk bra stil, om de er moteriktige akkurat nå er en annen sak, men de er pene. Legg merke til at ingenting er 15 størrelser for stort eller har grelle farger eller absurd passform. Med andre ord klærne er faktisk relativt pene, og de passer. Helt enig. Dette var mye bedre enn eksemplene i hi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #152 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Overrasket over det du postet. Her var det mye fint. Til ettertanke. For menn også, ettersom de nesten ser helt like ut alle sammen. Så nå lurer jeg på hva slags stil du har? Anonymkode: e3aa9...5ba Hva forventet du? Miniskjørt som ligner mer på et belte og gjennomsiktig blondetopp uten BH under? Tro det eller ei, men jeg syns faktisk eleganse og god stil er et poeng, og det er fint mulig å få til uavhengig av hvor mye eller lite kropp man viser eller hvordan kroppen under ser ut. Ikke at jeg har noe imot at kroppen under klærne er deilig, eller at det synes, men det er ikke poenget her. Når det gjelder min egen stil: Endret 25. oktober 2021 av Kipling 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #153 Del Skrevet 25. oktober 2021 Helt enig med TS! Horribel klesstil disse dager. En venninne av meg postet en video på snapchat og jeg trodde personen som gikk foran var en uteligger, ser på neste snap at det var venninnen hennes som hun filmet. Selv prøver jeg å alltid kle meg elegant og presentabelt. Ikke noe for utfordrende, men likevel vise en feminin siluett. Foretrekker skjørt og kjoler, men har et par jeans, disse sitter kroppsnært og ingen bleierumpe. Feminine snitt på jakke og ullkåper som sitter fint på (ikke telt og baggy). Nå er jeg 38 uker gravid og ser likevel mer presentabel ut enn stilen unge kvinner kler seg i om dagen. Har måtte skaffe meg komfortable sko, da føttene mine hovner opp og bekkenet klager, men normale sneakers, ikke slike monstrøse joggesko med alt for store såler. Er forøvrig i tyveårene og mange av venninnene mine (underlig nok bare de single, de gifte/med samboere kler seg fint og feminint) har adoptert dagens mote. Så er ikke slik at jeg er en gammel dame som ikke skjønner ungdommen. Anonymkode: f85e2...59e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #154 Del Skrevet 25. oktober 2021 1 hour ago, HarryDotter said: Rumpa blir ekstremt avlang og ryggen for kort. Det ser IKKE pent ut! Husk at for dem som allerede har kort overkropp og lange bein da – det kan de ikke noe for. Anonymkode: 1a4d5...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #155 Del Skrevet 25. oktober 2021 De bildene du illustrerer med er noe av det finest jeg har sett 😍 Takk for tips! Anonymkode: 8b6a2...edf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 25. oktober 2021 #156 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Latterlig. Det mest vanvittige med deg er at du ikke tåler uenighet, ikke en gang ulik smak.Og det kommer alltid like tydelig frem hver eneste gang du skal diskutere kjønn. Anonymkode: e3aa9...5ba Nei. Det er sånne som deg som ikke tåler at menn argumenterer for seg i debatter som omhandler kvinner. Det jeg har skrevet her er ikke på noe vis nedsettende eller negativt vinklet mot kvinner. Og jeg argumenterer for mitt syn. Noe du på ingen måte gjør. Spar meg for billige hersketeknikker og prøv meg istede på logikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 25. oktober 2021 #157 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Husk at for dem som allerede har kort overkropp og lange bein da – det kan de ikke noe for. Anonymkode: 1a4d5...8e7 Det ser uansett bra ut da det er naturlig tilpasset. Ikke noe galt eller lite pent med litt lange bein Det er sømmer og design som setter falske linjer og brudd på kroppen som bærer dem. Ikke kroppen i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #158 Del Skrevet 25. oktober 2021 Må jo bare humre litt over alle disse moteekspertene op KG. "Sånn skal jeansene være." "Dette er skikkelig kjærring." Godt at ingen av verdens flotteste kvinner ikke bryr seg😄 Anonymkode: e34dd...37c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #159 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker said: De bildene du illustrerer med er noe av det finest jeg har sett 😍 Takk for tips! Anonymkode: 8b6a2...edf Tenker du på kvinnestil bildene eller herrestil bildene? Fant forsåvidt noen flere, litt av hvert: Endret 25. oktober 2021 av Kipling 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #160 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kipling skrev (7 minutter siden): Tenker du på kvinnestil bildene eller herrestil bildene? Fant forsåvidt noen flere, litt av hvert: Jeg tenkte på TS sine inledningsvise bilder. Elsker denne kåpa Anonymkode: 8b6a2...edf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå