AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #81 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har på følelsen at det ikke blir lenge til det blir mote for damer å kle seg som tømrere. Sånn baggy stretch bukser over skuldrene og litt sagflis, så har vi det. Dette blir vel høsten 2022 moten - Eau de Sagflis 🤣 Anonymkode: 8fb7d...36b Stretchbukser over skuldrene? Anonymkode: c5ae1...7eb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #82 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mamma hadde sånne store frakker på åttitallet. Jeg kunne arvet dem, men foretrekker en annen fasong. Men ja, de er tilbake. Anonymkode: 0d9d4...b29 Min henger fremdeles i skapet. Men de gigantiske skulderputene ødelegger litt, da. For det hadde jo blitt litt for mye fasong for dagens mote. 😂 Anonymkode: d90ac...f34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #83 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt passiv aggresivitet er alltid gøy. Ja, og det er behagelig for meg også å klø meg i ræva og eventuelt gå ut i "kose og stretch" buksa mi, men jeg gjør ikke det. Jeg kler meg bedre enn det. Ikke for å få en dame i boks, men heller det at min klesstil ikke skal utløse negative meninger fra andre, f eks at de sier at jeg ser ut som en boms som kler seg i baggy klær. Det å være presentabel, for sjansen er at man møter på noen folk om og om igjen siden vi verken er India eller Kina med tanke på befolkning. Så du får snakke så mye du vil om det du kaller for "funksjonalitet", men fakta er at dere kler dere som bomser. Er ikke så lenge siden Ankel-sokker Mafiaen dominerte (ankelsokker + flate sko + vanlige jeans), så nå er det Mom pants (regner med at ancle socks er fortsatt med??) + baggy kåper og annet tull. Takk og lov for at vi kan reise med fly nå, så kan man ta et fly til London, Berlin, København, Paris, Amsterdam, Madrid ++ og finne ut hvordan en ordentlig dame ser ut faktisk. Har på følelsen at det ikke blir lenge til det blir mote for damer å kle seg som tømrere. Sånn baggy stretch bukser over skuldrene og litt sagflis, så har vi det. Dette blir vel høsten 2022 moten - Eau de Sagflis 🤣 Anonymkode: 8fb7d...36b Jeg liker å være passiv aggressiv og det gjør meg ingenting om du påpeker det. Ærlig talt, du slo en liksom smart sammenligning mellom kvinners mote og handmaidstale, hva forventet du? Fly i vei og bruk penga på det, det gjør vel strengt tatt ikke noe for damene her hjemme om du velger å bruke penger på å dra til utlandet for og se på damer. Så kan du lære dem litt om "fakta" i samme slengen, det setter de nok pris på, damene. Anonymkode: e3aa9...5ba 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. oktober 2021 #84 Del Skrevet 25. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Min henger fremdeles i skapet. Men de gigantiske skulderputene ødelegger litt, da. For det hadde jo blitt litt for mye fasong for dagens mote. 😂 Anonymkode: d90ac...f34 kommer neste år, så ikke kast den enda! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #85 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stretchbukser over skuldrene? Anonymkode: c5ae1...7eb Stryk det med stretch, så høres det litt ut som vedkommende snakker om snekkerbuksene jeg gikk i på 90-tallet. (Du trenger ikke stretch når buksa er nesten like vid som den er bred. Jeg veier ca 20 kg mer nå enn jeg gjorde da, og fremdeles er den buksa gigantisk. Den ble forkastet som hagearbeidsantrekk senest i sommer. 😄) Anonymkode: d90ac...f34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #86 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker å være passiv aggressiv og det gjør meg ingenting om du påpeker det. Ærlig talt, du slo en liksom smart sammenligning mellom kvinners mote og handmaidstale, hva forventet du? Fly i vei og bruk penga på det, det gjør vel strengt tatt ikke noe for damene her hjemme om du velger å bruke penger på å dra til utlandet for og se på damer. Så kan du lære dem litt om "fakta" i samme slengen, det setter de nok pris på, damene. Anonymkode: e3aa9...5ba Så flott at du liker å være passiv aggressiv. Det er en egenskap menn pleier å like hos kvinner Jeg gjør mine observasjoner og de er korrekte: Helt baggy, at til og med en nonne i den katolske kirka har strammere antrekk visse steder. Alltid morsomt når damer her til lands mener at de har rett og alle andre kvinner i Berlin / Amsterdam / Paris / London / Milano / Madrid / Munchen / Warszawa / København / Zurich ++ tar feil. Hehe. Det kalles å være høy på seg selv, for å si det mildt. Anonymkode: 8fb7d...36b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #87 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du får snakke så mye du vil om det du kaller for "funksjonalitet", men fakta er at dere kler dere som bomser. Anonymkode: 8fb7d...36b Momjeans er førøvrig ikke bomsete. Det ligner på bukser som menn går med, bare tilpasset den kvinnelige formen. Det er rett og slett ikke-tettsittende-jeans for kvinner. Har ingenting med å klø seg i ræva å gjøre med andre ord, men du maler på. At folk går rundt i joggedress er noe annet. Du kan jo prøve å ikke sause alt sammen. Anonymkode: e3aa9...5ba 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #88 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en egenskap menn pleier å like hos kvinner Så søtt at du tror vi bryr oss. Anonymkode: d2845...101 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #89 Del Skrevet 25. oktober 2021 Folk: kvinner kan ikke kle seg i tettsittende klær for da ber de om å bli voldtatt Moteindustrien: vi hører hva dere sier, vi fikser klær som er komfortable og møter folks krav. Folk: hvorfor kler kvinner seg så stygt nå? Anonymkode: c2d19...f46 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #90 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stryk det med stretch, så høres det litt ut som vedkommende snakker om snekkerbuksene jeg gikk i på 90-tallet. (Du trenger ikke stretch når buksa er nesten like vid som den er bred. Jeg veier ca 20 kg mer nå enn jeg gjorde da, og fremdeles er den buksa gigantisk. Den ble forkastet som hagearbeidsantrekk senest i sommer. 😄) Anonymkode: d90ac...f34 Åja, snekkerbukser ja. det har jo allerede kommet noen selekjoler som er i samme gata, så snekkerbuksene er sikkert rett bak i løypa. Jeg hadde også snekkerbukse på 90-tallet Anonymkode: c5ae1...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #91 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så flott at du liker å være passiv aggressiv. Det er en egenskap menn pleier å like hos kvinner Jeg gjør mine observasjoner og de er korrekte: Helt baggy, at til og med en nonne i den katolske kirka har strammere antrekk visse steder. Alltid morsomt når damer her til lands mener at de har rett og alle andre kvinner i Berlin / Amsterdam / Paris / London / Milano / Madrid / Munchen / Warszawa / København / Zurich ++ tar feil. Hehe. Det kalles å være høy på seg selv, for å si det mildt. Anonymkode: 8fb7d...36b Skal du straffe meg ved å ikke være tiltrukket av meg? Å - uff. Jeg henger med folk som ikke bryr seg særlig om dette, menn og kvinner - disse diskusjonene som vi har nå har jeg utelukkende på kg. At jeg svarer deg på kg er for å få ut litt agg som er en del av mitt temperament og jeg er ikke passiv aggressiv med mindre jeg dulter borti sånne som deg. "Jeg gjør mine observasjoner og de er korrekte". Det kalles å være høy på seg selv, for å si det mildt. Dessuten er ikke dette en vitenskapelig diskusjon - beklager. Anonymkode: e3aa9...5ba 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 25. oktober 2021 #92 Del Skrevet 25. oktober 2021 Det er bare deg 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. oktober 2021 #93 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Så flott at du liker å være passiv aggressiv. Det er en egenskap menn pleier å like hos kvinner Jeg gjør mine observasjoner og de er korrekte: Helt baggy, at til og med en nonne i den katolske kirka har strammere antrekk visse steder. Alltid morsomt når damer her til lands mener at de har rett og alle andre kvinner i Berlin / Amsterdam / Paris / London / Milano / Madrid / Munchen / Warszawa / København / Zurich ++ tar feil. Hehe. Det kalles å være høy på seg selv, for å si det mildt. Anonymkode: 8fb7d...36b Det er nok en egenskap som ikke bare kommer til overflaten ovenfor menn, alle liker jo passiv aggressivitet! Typisk norsk å ha dårlig smak, noen her i landet tror god smak er å bruke mye penger på noe man tror er flott.... Husk hvor uttrykket "hummer og kanari" kommer ifra, de som har stil hopper ikke på alt de blir fortalt at er "mote". Som du sier, ta en tur til en storby i Europa så ser man hvordan stil og mote kombineres og ikke kopieres. Endret 25. oktober 2021 av Tiuren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. oktober 2021 #94 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Folk: kvinner kan ikke kle seg i tettsittende klær for da ber de om å bli voldtatt Moteindustrien: vi hører hva dere sier, vi fikser klær som er komfortable og møter folks krav. Folk: hvorfor kler kvinner seg så stygt nå? Anonymkode: c2d19...f46 Har du noen gang hørt "folk" si dette? Og selv om det er motbydelig å si slikt, det er lettere tvinge vide klær av noen en en trang bukse. Så om moteindustrien sier det du påstår så bløffer de jævlig mye og dårlig. Endret 25. oktober 2021 av Tiuren typo#1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #95 Del Skrevet 25. oktober 2021 Helt enig ts, mye av moten nå til dags er for jævlig. Men nå er det ikke slik at vi eldre skal gå med det samme som den yngre garden og det er helt greit. Litt nostalgisk å se traktor skoene og low rise jeansene komme tilbake. Da en skjønner en begynner å bli gammel. Anonymkode: 793b3...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #96 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så flott at du liker å være passiv aggressiv. Det er en egenskap menn pleier å like hos kvinner Jeg gjør mine observasjoner og de er korrekte: Helt baggy, at til og med en nonne i den katolske kirka har strammere antrekk visse steder. Alltid morsomt når damer her til lands mener at de har rett og alle andre kvinner i Berlin / Amsterdam / Paris / London / Milano / Madrid / Munchen / Warszawa / København / Zurich ++ tar feil. Hehe. Det kalles å være høy på seg selv, for å si det mildt. Anonymkode: 8fb7d...36b Først, du framstår som en idiot med argumentasjonen din. Du skal liksom reise til et annet land for å se hvordan ekte damer ser ut? Hører du selv hvor korttenkt du høres ut som? Hva du mener er fint spiller ingen jæva rolle. Og hvor tror du moten kommer fra? Det kommer nettopp fra de landene du nevner.😄 Anonymkode: 331c0...2bd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #97 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg bryr meg katta om hva andre går med, og er heller ingen moteslave, heldigvis. Men jeg er enig med TS her. Moten som er nå, gjør at alle ser ut som en firkant. Hvis man vil se ut som en firkant, så må man jo få lov til det. Hver sin smak. Det jeg synes er litt trist å se, er at mange følger moten, selv om de overhodet ikke kler det. Å gå meg mom jeans med smalt belte og veldig høyt liv, er ikke flatterende hvis man har noen kilo for mye. Det gjør faktisk at man ser større ut enn man er. Mulig noen går for den looken, men de fleste ønsker å skjule kiloene. Anonymkode: 2480c...612 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #98 Del Skrevet 25. oktober 2021 Tiuren skrev (7 minutter siden): Det er nok en egenskap som ikke are kommer til overflaten ovenfor menn, alle liker jo passiv aggressivitet! Typisk norsk å ha dårlig smak, noen her i landet tror god smak er å bruke mye penger på noe man tror er flott.... Husk hvor uttrykket "hummer og kanari" kommer ifra, de som har stil hopper ikke på alt de blir fortalt at er "mote". Som du sier, ta en tur til en storby i Europa så ser man hvordan stil og mote kombineres og ikke kopieres. Hahaha - tror du norske kvinner lever i vakuum og ikke påvirkes av andre land? Det er nettopp fra det stooooore utland moten kommer fra. Og hvem bryr seg om hva menn som deg syns er fint? Anonymkode: 331c0...2bd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #99 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først, du framstår som en idiot med argumentasjonen din. Du skal liksom reise til et annet land for å se hvordan ekte damer ser ut? Hører du selv hvor korttenkt du høres ut som? Anonymkode: 331c0...2bd Det tror jeg ikke han gjør. At han heller ikke ser at han virker passiv aggressiv når han hele tiden føler han må overbevise motdebatterende kvinner om at de har uattraktive egenskaper, tror jeg heller ikke han ser. Jeg er i det minste ærlig. Jeg kan være passiv aggressiv. Syng med meg! PASSIV AGGRESSIV Anonymkode: e3aa9...5ba 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. oktober 2021 #100 Del Skrevet 25. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hahaha - tror du norske kvinner lever i vakuum og ikke påvirkes av andre land? Det er nettopp fra det stooooore utland moten kommer fra. Og hvem bryr seg om hva menn som deg syns er fint? Anonymkode: 331c0...2bd Haha, nei lurer på det jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå