AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #21 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi JEG hadde likt det. Jeg og venninna mi satt og sikla på vår professors utstyr i et fag vi tok. Så nå tenker vi selvfølgelig at vi er berettiget til å bestemme menns mote - duh. Anonymkode: e3aa9...5ba Jeg syns det er turn off med menn i trange bukser. Anonymkode: df729...38f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #22 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns det er turn off med menn i trange bukser. Anonymkode: df729...38f Jaja deg om det! Anonymkode: e3aa9...5ba 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 25. oktober 2021 #23 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg elsker den store, formløse kåpen min. Føler meg fantastisk i den. Hvem følger smaken til "kjerringene på KG" uansett? De liker jo ingenting. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #24 Del Skrevet 25. oktober 2021 Årets kvinnemote er faenmeg det styggeste jeg noen sinne har sett 🤢🤮 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #25 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg liker moten med store plagg. Har ikke behov for å vise frem kroppen min. Anonymkode: e34dd...37c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #26 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg synes mye av det er jævlig, men også noe av det er kult. Og så er jeg ikke 20 år lenger, så sånn blir det da. Dessuten ser gutta alltid ut som de dasser rundt i potetsekker med glorete joggesko til alt. Anonymkode: 0d9d4...b29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #27 Del Skrevet 25. oktober 2021 Gutta ser ikke bedre ut enn jentene forresten. Hadde jeg vært konspi-freak ville jeg vært rimelig sikker på at dagens mote for unge er for å stoppe folk fra å forplante seg... For ingen frisk person kan tenne på noe sånn!!!😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 Disse klærne gjør jo brukeren like tiltrekkende som en død sau😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #28 Del Skrevet 25. oktober 2021 Enda bra vi ikke kler oss for å gjøre deg til lags da. Jeg synes den nye moten er helt fantastisk. Anonymkode: b68e8...bd8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #29 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kipling skrev (1 time siden): I det siste året eller kanskje litt mer har det plutselig blitt veldig mye styggere klær på unge kvinner syns jeg. Er det bare meg? Fra baggy og formløse lyse jeans og de samme hvite sneakersene eller stygge klumpete sko med alt for tykke såler, og for store hengete jakker. Syns de det faktisk ser estetisk pent ut, eller er det bare "kult"? Dette så ikke bra ut på nittitallet og det ser ikke bra ut nå. Virker som en pandemi av kvinner som er livredd for å faktisk se ut som kvinner, så de går for det mest androgyne og ufeminine de finner. Her er en artikkel fra minmote om de kuleste jakkene for høsten, var vel knapt en eneste en som ikke så jævlig ut. Den beige ullkåpen var ikke så ille (men den ble ødelagt av de stygge jeansene under) og den beige bomullstrenchen var ok, men utover det var det mye ille, og dette kommer fra noen som skal være en autoritet på å fortelle hvordan folk bør kle seg. Hva i all verden er det som skjer her? https://www.minmote.no/mote/klaer/a/AL7lAA/foerste-sniktitt-paa-hoestjakkene?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=1OVMmJ Hvordan går det ann å syns at dette ser bra ut? Dagens jentemote er utrulig støgg. Anonymkode: 70277...88e 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #30 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dagens jentemote er utrulig støgg. Anonymkode: 70277...88e Tror faktisk aldri den har vært støggere 🤢🤮 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #31 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor i himmelens navn skal menn vise fram pikken sin i trang bukse? Anonymkode: df729...38f Det er faktisk noe av det kleineste jeg ser! Har ingen behov for at menn går rundt og ser ut som påfugler heller. Anonymkode: 15381...e56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 25. oktober 2021 #32 Del Skrevet 25. oktober 2021 Nå er jeg ingen moteløve eller guru, men dette er triste greier både når det gjelder kvinner og menn. Det mangler helt snitt og passform og henger ikke på kroppen. Klær må gjerne være komfortable, men dette kan da ikke være komfortabelt å vabbe rundt i slikt. Dette kommer nå antageligvis til å spre seg ned til meg også så jeg ikke får kjøpt et anstendig plagg som passer meg. Irriterende er det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #33 Del Skrevet 25. oktober 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Tror faktisk aldri den har vært støggere 🤢🤮 Er du ferdig snart eller? Hva i all verden bunner dette behovet for å skulle bestemme hva damer skal kle seg i? La damer være i fred. Slutt å mas. Anonymkode: e3aa9...5ba 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #34 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kipling skrev (1 time siden): I det siste året eller kanskje litt mer har det plutselig blitt veldig mye styggere klær på unge kvinner syns jeg. Er det bare meg? Fra baggy og formløse lyse jeans og de samme hvite sneakersene eller stygge klumpete sko med alt for tykke såler, og for store hengete jakker. Syns de det faktisk ser estetisk pent ut, eller er det bare "kult"? Dette så ikke bra ut på nittitallet og det ser ikke bra ut nå. Virker som en pandemi av kvinner som er livredd for å faktisk se ut som kvinner, så de går for det mest androgyne og ufeminine de finner. Her er en artikkel fra minmote om de kuleste jakkene for høsten, var vel knapt en eneste en som ikke så jævlig ut. Den beige ullkåpen var ikke så ille (men den ble ødelagt av de stygge jeansene under) og den beige bomullstrenchen var ok, men utover det var det mye ille, og dette kommer fra noen som skal være en autoritet på å fortelle hvordan folk bør kle seg. Hva i all verden er det som skjer her? https://www.minmote.no/mote/klaer/a/AL7lAA/foerste-sniktitt-paa-hoestjakkene?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=1OVMmJ Hvordan går det ann å syns at dette ser bra ut? Det är nye mote veit du. Ska helst se så hipster ut som mulligt Anonymkode: 16156...a71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #35 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du ferdig snart eller? Hva i all verden bunner dette behovet for å skulle bestemme hva damer skal kle seg i? La damer være i fred. Slutt å mas. Anonymkode: e3aa9...5ba Jeg er enig med den du siterer og jeg er dame. Anonymkode: df729...38f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #36 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det är nye mote veit du. Ska helst se så hipster ut som mulligt Anonymkode: 16156...a71 Disse hipsterjentene er jo verst, med gravidbukser opp til halsen og den teite hårknuten 🤢🤮 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #37 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig med den du siterer og jeg er dame. Anonymkode: df729...38f Eh, ja? Hva så? At du hermer etter menn og ikke klarer å la være og kommentere hvordan damer skal gå og ikke gå, har ingen betydning for det jeg skrev. Anonymkode: e3aa9...5ba 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #38 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du ferdig snart eller? Hva i all verden bunner dette behovet for å skulle bestemme hva damer skal kle seg i? La damer være i fred. Slutt å mas. Anonymkode: e3aa9...5ba Jeg skal slutte å klage når moten blir sinnsfrisk 😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #39 Del Skrevet 25. oktober 2021 For en flott diskusjon deres satte i gang. Bare kommentarer om hvor schtøgge damer er i visse klær og hvordan stilen deres gjør dem uattraktive, spysmilyer etc. etc. For en bukett dere er. Anonymkode: e3aa9...5ba 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #40 Del Skrevet 25. oktober 2021 Det Olga Mikalsen var for sang, er dagens mote for klesestetikk 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå