Kipling Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #281 Del Skrevet 26. oktober 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Nesten alt var oversized her, minus buksene. Layering er ikke mulig om plaggene ikke er oversized! Anonymkode: 331c0...2bd Det er ikke "oversize" å kjøpe et plagg som skal brukes med plagg under i en slik størrelse at du faktisk får plass til det du skal ha under. Det å ha plass til plagg under er "normal size" for vinterplagg. Hvis jeg skal ha en lang frakk til når jeg skal gå med dress på vinteren, mener du at jeg har kjøpt "oversize" dersom jeg kjøper den i den størrelsen som passer med å ha en dress under? Er dette en oversize frakk etter din mening? For dersom han hadde bare hatt en tskjorte under så kunne han nok gått en størrelse ned på frakken. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #282 Del Skrevet 26. oktober 2021 Kipling skrev (3 minutter siden): Det er ikke "oversize" å kjøpe et plagg som skal brukes med plagg under i en slik størrelse at du faktisk får plass til det du skal ha under. Det å ha plass til plagg under er "normal size" for vinterplagg. Hvis jeg skal ha en lang frakk til når jeg skal gå med dress på vinteren, mener du at jeg har kjøpt "oversize" dersom jeg kjøper den i den størrelsen som passer med å ha en dress under? Er dette en oversize frakk etter din mening? For dersom han hadde bare hatt en tskjorte under så kunne han nok gått en størrelse ned på frakken. Man går ikke kledd sånn på høsten i Norge med mindre man tar transport. Og vinteren er en annen sak. Anonymkode: 6d28e...a78 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #283 Del Skrevet 26. oktober 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: De var alle stygge og ikke vintage. Nummer to er samme som det i linken til OP. De frakkene passer ikke til vinter, bare høst. Hvordan er dette ikke elegant? Anonymkode: 6d28e...a78 Nummer to har ingenting tilfelles med OP, den er i et pent kamelfarget ullstoff, den følger kvinnens naturlige silhuett med rene elegante linjer og den er riktig størrelse da du ser at skulderkantene på frakken sitter akkurat der kvinnen med frakken på faktisk har skuldrene sine. Men har ikke påstått at det er vintage, hva har det med saken å gjøre? Når det gjelder det du la ut av paltrow... Nei det er ikke spesielt elegant nei. Støvlene og strømpene er forsåvidt ikke så ille, men skinnjakka er forferdelig. Det ser ut som at hun har stjålet skinnjakka til faren sin eller noe. Ermene er alt for lange og henger ned så hendene hennes nesten forsvinner i dem. De er også alt for vide som gjør effekten av de forsvinnende hendene enda kraftigere. Skuldrene på jakka henger merkbart langt forbi hennes egne skuldre og kraven står vekk fra halsen hennes fordi hun ikke fyller ut skuldrene eller brystet av jakka. Med andre ord den er bare alt for stor for henne på alle måter, i tillegg til at den har passformen til en kasse. Det mellomste sorte plagget aner jeg ikke hva er og ser det ikke så godt, så det har jeg ingen kommentar til. Den hvite tskjorten ser ikke bra ut, for det gjør aldri hvite rundhals tskjorter når de stikker frem innenfor en v-hals. Det hadde bare sett mye bedre ut med noe sort, eller uten noe her i det hele tatt. V-halsen på mysterieplagget utenpå tskjorten er ikke så dyp at hun trenger noe her i det hele tatt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #284 Del Skrevet 26. oktober 2021 Kipling skrev (2 minutter siden): Nummer to har ingenting tilfelles med OP, den er i et pent kamelfarget ullstoff, den følger kvinnens naturlige silhuett med rene elegante linjer og den er riktig størrelse da du ser at skulderkantene på frakken sitter akkurat der kvinnen med frakken på faktisk har skuldrene sine. Men har ikke påstått at det er vintage, hva har det med saken å gjøre? Når det gjelder det du la ut av paltrow... Nei det er ikke spesielt elegant nei. Støvlene og strømpene er forsåvidt ikke så ille, men skinnjakka er forferdelig. Det ser ut som at hun har stjålet skinnjakka til faren sin eller noe. Ermene er alt for lange og henger ned så hendene hennes nesten forsvinner i dem. De er også alt for vide som gjør effekten av de forsvinnende hendene enda kraftigere. Skuldrene på jakka henger merkbart langt forbi hennes egne skuldre og kraven står vekk fra halsen hennes fordi hun ikke fyller ut skuldrene eller brystet av jakka. Med andre ord den er bare alt for stor for henne på alle måter, i tillegg til at den har passformen til en kasse. Det mellomste sorte plagget aner jeg ikke hva er og ser det ikke så godt, så det har jeg ingen kommentar til. Den hvite tskjorten ser ikke bra ut, for det gjør aldri hvite rundhals tskjorter når de stikker frem innenfor en v-hals. Det hadde bare sett mye bedre ut med noe sort, eller uten noe her i det hele tatt. V-halsen på mysterieplagget utenpå tskjorten er ikke så dyp at hun trenger noe her i det hele tatt. Du er totalt clueless om kvinnemote. Det du la ut er ikke høstantrekk eller vinterantrekk for kvinner i Norge. Om du trykker på linken i OP så ser du jakker som ligner på den ene du la ut. Skinnjakke er noe av det mest elegante som finnes, spesielt ekte vintage. Herregud, jakka er jo åpen selvfølgelig ser den stor ut. Du høres mektig sjalu ut. Du har ingen innsikt i hva som skaper et antrekk. Hold deg til det som er i din mannlige verden. Anonymkode: 6d28e...a78 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #285 Del Skrevet 26. oktober 2021 Ironien er at de antrekkene du la ut ligner mer på OP enn det jeg la ut, gjør. Anonymkode: 6d28e...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 26. oktober 2021 #286 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) cosplay joke Endret 26. oktober 2021 av hunteragain Sarkasme/Humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #287 Del Skrevet 26. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du er totalt clueless om kvinnemote. Det du la ut er ikke høstantrekk eller vinterantrekk for kvinner i Norge. Om du trykker på linken i OP så ser du jakker som ligner på den ene du la ut. Skinnjakke er noe av det mest elegante som finnes, spesielt ekte vintage. Herregud, jakka er jo åpen selvfølgelig ser den stor ut. Du høres mektig sjalu ut. Du har ingen innsikt i hva som skaper et antrekk. Hold deg til det som er i din mannlige verden. Anonymkode: 6d28e...a78 Jo det er de, hvorfor skulle ikke de frakkene fungere helt fint for norsk høst eller vinter? Det er mulig jeg gav deg for mye credit, men jeg regnet med at du ville skjønne at jeg pratet om frakkene og ikke miniskjørtet hun ene hadde på under frakken, og jeg regnet også med at du ville skjønne at man må kjøpe den størrelsen som faktisk passer gitt hva man har tenkt til å ha på under. Hvis du skal bruke noe som høstplagg så kan du kjøpe det slik at det sitter rett på, skal du ha det som vinterplagg må du nok opp en størrelse for å få lag under, og skal du bruke det som vinterplagg på et sted hvor det er -40 så må du enda mer opp i størrelse for å få til de ytterligere ekstra lagene du vil trenge i -40. Men det å gå opp en størrelse eller to for å få til ullgenser etc under er ikke det samme som å gå opp 10 størrelser for å se ut som du har tatt på deg et telt. Og hvem bryr seg om mote? Mote kommer og går, og det meste er rimelig stygt. Jeg bryr meg om hva som er stilig og hva som faktisk ser bra ut. Som Coco Chanel sa, "Fashion fades, style is eternal". 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #288 Del Skrevet 26. oktober 2021 Kipling skrev (9 minutter siden): Jo det er de, hvorfor skulle ikke de frakkene fungere helt fint for norsk høst eller vinter? Det er mulig jeg gav deg for mye credit, men jeg regnet med at du ville skjønne at jeg pratet om frakkene og ikke miniskjørtet hun ene hadde på under frakken, og jeg regnet også med at du ville skjønne at man må kjøpe den størrelsen som faktisk passer gitt hva man har tenkt til å ha på under. Hvis du skal bruke noe som høstplagg så kan du kjøpe det slik at det sitter rett på, skal du ha det som vinterplagg må du nok opp en størrelse for å få lag under, og skal du bruke det som vinterplagg på et sted hvor det er -40 så må du enda mer opp i størrelse for å få til de ytterligere ekstra lagene du vil trenge i -40. Men det å gå opp en størrelse eller to for å få til ullgenser etc under er ikke det samme som å gå opp 10 størrelser for å se ut som du har tatt på deg et telt. Og hvem bryr seg om mote? Mote kommer og går, og det meste er rimelig stygt. Jeg bryr meg om hva som er stilig og hva som faktisk ser bra ut. Som Coco Chanel sa, "Fashion fades, style is eternal". Den frakken jeg la ut er bedre og de du la ut ligner på de i linken på OP. Ingen går opp ti størrelser. Man skal ikke trenge gå opp noen størrelser. Du, Du bryr deg om mote og det vises på hva slags kvinner du liker. Anonymkode: 6d28e...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #289 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): De var alle stygge og ikke vintage. Nummer to er samme som det i linken til OP. De frakkene passer ikke til vinter, bare høst. Hvordan er dette ikke elegant? Anonymkode: 6d28e...a78 Ingenting er elegant med en alt for stor og uformelig skinnjakke. Anonymkode: df729...38f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #290 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingenting er elegant med en alt for stor og uformelig skinnjakke. Anonymkode: df729...38f Elegant er ikke det samme som form. Anonymkode: 6d28e...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #291 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elegant er ikke det samme som form. Anonymkode: 6d28e...a78 Elegant er ikke det samme som skinnjakke. Anonymkode: df729...38f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #292 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg liker det! Anonymkode: 44cae...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #293 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Elegant er ikke det samme som skinnjakke. Anonymkode: df729...38f Nei, hva er det da?. Om jeg er så maskulin og stygg så inviterer jeg alle dere menn til å komme å prøve jakkene og frakkene mine. Anonymkode: 6d28e...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #294 Del Skrevet 26. oktober 2021 Entern skrev (10 timer siden): Misunnelse da tenker jeg. Skinny jeans og høyhælede støvletter er DØDSPENT Nei, jeg er mann. Det var lange blikk pga hvor flott hun var i dette antrekket Anonymkode: da26c...949 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #295 Del Skrevet 26. oktober 2021 Entern skrev (10 timer siden): Misunnelse da tenker jeg. Skinny jeans og høyhælede støvletter er DØDSPENT Det er deilig på unge gutter også når det sagger ❤️ Anonymkode: 6d28e...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #296 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, hva er det da?. Om jeg er så maskulin og stygg så inviterer jeg alle dere menn til å komme å prøve jakkene og frakkene mine. Anonymkode: 6d28e...a78 Jeg er ikke mann. Og du må bare bruke de klærne du vil, jeg gir blaffen i jakkene og frakkene dine. Folk har forskjellig smak og jeg syns ikke for store klær er elegante. Heller ikke alle skinnjakker. Anonymkode: df729...38f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #297 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jo, det er faktisk litt tabu å være elegant. Man skal helst være kantete, tomboy, litt mannete? Jeg gikk på skole hvor drag queen-opplegget mitt ikke passet inn. Alle jentene hadde kort hår omtrent. Dette er 20 år siden. Husker jeg ble fnist av med kjole, øredobber, smykke, strømpebukse, kjole. Nå i senere tid har jeg funnet ut at alle disse har langt, feminint hår og ganske feminine. Synes de jukser litt. 🙈 Kanskje derfor det har kommer en desperat motbevegelse hvor enkelte menn synes å måtte veie opp for manglende feminitet i samfunnet. Menn craver feminitet, tydeligvis, eller noe. Jeg elsker også feminitet, men hadde vært fint å ikke være ‘hun der feminine’ og at de fleste hadde vært feminine sånn at man slapp å skille seg ut. Man kan se ut som lykketroll, se ut som tomboy, se ut som uelegant hipster, gå med flagrende, store kjoler. Bare IKKE noe som er elegant. Hvorfor er eleganse tabu? 🤔 Grasiøsitet og eleganse. Tar det for mye oppmerksomhet fra dem selv? 🤔 Kanskje fordi eleganse er et tegn på en mer utviklet bevissthet? Anonymkode: eb210...d15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #298 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke mann. Og du må bare bruke de klærne du vil, jeg gir blaffen i jakkene og frakkene dine. Folk har forskjellig smak og jeg syns ikke for store klær er elegante. Heller ikke alle skinnjakker. Anonymkode: df729...38f hvordan er en jakke eller frakk for stor bare fordi den ikke har innsvinget midje? Anonymkode: 6d28e...a78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #299 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hvordan er en jakke eller frakk for stor bare fordi den ikke har innsvinget midje? Anonymkode: 6d28e...a78 Hvor har jeg skrevet at jeg mener det? Anonymkode: df729...38f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 26. oktober 2021 #300 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei. Dette handler om mote, sier ts, og tråden er ikke forbeholdt menn - tråden er heller ikke forbeholdt deg som alltid snakker for alle andre menn. Nå må du snart ta og skjerpe deg, dette er din modus operandi - du takler veldig dårlig uenighet og annen smak og prøver alltid å omvende en hel tråd til ett korrekt svar, ditt korrekte svar. Så avfeier du alt annet som pk, ytre påvirkning, feminisme eller hva pokker det er du er irritert på den dagen. Du blir faktisk sur på meg for at jeg har en annen smak enn deg og prøver å overbevise meg om at min smak er falsk. Ser du ikke hvor dumt det ser ut? Det handler ikke om logikk fra din side, men uvilje og kronisk irritasjon over et eller annet. Anonymkode: e3aa9...5ba Kom med et logisk argument i enhver debatt mot meg her på kg og jeg vil prøve å argumentere logisk etter beste evne tilbake. Om du har fulgt med meg over tid her, noe du i skummel grad ser ut til å selektivt ha gjort, ville du se at jeg deltar på alle arenaer med alle temaer og problemstillinger. Visste du at kg er et DISKUSJONSFORUM? Ikke et sosialforum hvor brukere bare deler motetips og ler sammen. Du diskuterer for det du mener er riktig. Jeg argumenterer for hva jeg mener er riktig. Deal with it. Og bruk nå denne tråden som eksempel. Jeg gikk aldri ut fra start og hevdet at alle som liker denne nye moten er teite, dumme eller feministimbesiler? Jeg sa min mening om hvorfor jeg syntes moten er dritschtøgg! Noe alle brukerne her har full rett til å mene noe om. Så kommer en annen bruker (deg? Går helt vill i ab koder) og hevder dagens mote er mye mer "riktig". Så kontrer jeg med informasjon om anatomien hos menneske og hvordan visse symmetri linjer blir brutt ved å f.eks ikle seg highwaist bukser, så klikker du på at jeg er personen som må ha rett?? Skjønner det er kjedelig å diskutere når du hverken har logikk eller noe som helst argumentasjon for dine syn. Det er ikke mitt problem. Forresten....jeg har hatt menneskets anatomi som fag i utdannelsen min. Så dette vet jeg bittelitt om. Sjekk denne: denne tar spesifikt for seg ansiktet. Men kroppen er intet unntak. https://design.tutsplus.com/tutorials/human-anatomy-fundamentals-basics-of-the-face--cms-20417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå