Kipling Skrevet 25. oktober 2021 #1 Del Skrevet 25. oktober 2021 I det siste året eller kanskje litt mer har det plutselig blitt veldig mye styggere klær på unge kvinner syns jeg. Er det bare meg? Fra baggy og formløse lyse jeans og de samme hvite sneakersene eller stygge klumpete sko med alt for tykke såler, og for store hengete jakker. Syns de det faktisk ser estetisk pent ut, eller er det bare "kult"? Dette så ikke bra ut på nittitallet og det ser ikke bra ut nå. Virker som en pandemi av kvinner som er livredd for å faktisk se ut som kvinner, så de går for det mest androgyne og ufeminine de finner. Her er en artikkel fra minmote om de kuleste jakkene for høsten, var vel knapt en eneste en som ikke så jævlig ut. Den beige ullkåpen var ikke så ille (men den ble ødelagt av de stygge jeansene under) og den beige bomullstrenchen var ok, men utover det var det mye ille, og dette kommer fra noen som skal være en autoritet på å fortelle hvordan folk bør kle seg. Hva i all verden er det som skjer her? https://www.minmote.no/mote/klaer/a/AL7lAA/foerste-sniktitt-paa-hoestjakkene?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=1OVMmJ Hvordan går det ann å syns at dette ser bra ut? 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BobbySocks Skrevet 25. oktober 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 25. oktober 2021 Og jeg fatter ikke at dette kalles nittitallsmote, for ingen av oss gikk slik da?! 110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2021 1 minutt siden, BobbySocks said: Og jeg fatter ikke at dette kalles nittitallsmote, for ingen av oss gikk slik da?! Mulig det, men det større poenge er at dere ikke bør gå sånn nå, uansett hvordan dere gikk på nittitallet. Det ser jævlig ut, enten "nittitallsmote" er det korrekte order eller ikke. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Er faktisk enig. Har sett på en del Seinfeld(det faktiske 90-tallet)i det siste og damene der var mer velkledde enn dagens damer😁 Men mote er vanskelig å forstå. Endret 25. oktober 2021 av Kågebruker 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ja det er helt jævlig, minner om klær de bruker i enkelte muslimske land, mangler bare sløret. Anonymkode: 21d7b...52e 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kågebruker Skrevet 25. oktober 2021 Populært innlegg #6 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det er helt jævlig, minner om klær de bruker i enkelte muslimske land, mangler bare sløret. Anonymkode: 21d7b...52e Det. Er. Bare.Bullshit. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #7 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg er enig med deg. Men det er bare deg/oss - vi er i ferd med å bli gamle damer, og har mistet grepet på de unges estetiske smak. Anonymkode: 70abc...4e7 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jeg synes det er ganske kult, og nå er det jo ikke slik at kvinner kler seg for menn heller. De kler seg for andre kvinner. Anonymkode: fd476...d9a 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 Populært innlegg #9 Del Skrevet 25. oktober 2021 Antar at du som mann mener at "å se ut som kvinner" betyr å gå i skjørt og kjole eller trange klær som viser kroppen? Kanskje på tide å innse at kvinner ikke er til for at du skal synes de er fine å se på og at de ikke kler seg i klær for å vise deg kroppen sin. Jeg synes moten er kul selv om jeg ikke følger den stilen selv. Anonymkode: c3f9b...f2f 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #10 Del Skrevet 25. oktober 2021 Fordi vi ikke lenger kler oss for menn, ikke er vi pliktet til å kle oss for at de skal like oss heller. Takke faen for det. Anonymkode: 766ee...f83 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Del Skrevet 25. oktober 2021 … for mannemoten viser menns kropper «slik at de ser ut som menn»… Nei, det er akkurat like baggy og formløst der: https://www.nettavisen.no/livsstil/mote/hostmoten-for-menn-2021-8-trender-til-den-kalde-arstiden/s/12-95-3424166152 Anonymkode: d2845...101 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 Populært innlegg #12 Del Skrevet 25. oktober 2021 Det er alltid like patetisk å høre menn, som nesten bare kler seg i hvitt, blått og sort og som generelt kler seg kjedelig og aldri tør å vise frem pikken med en stram bukse, fortelle at kvinner bør han en annen mote. Jeg håper virkelig kvinner slutter å høre på menn og at moten tar en komfortabel retning. Mange av de plaggene menn vil se kvinner i er ukomfortable, som små truser, trange bukser etc. Illustrert ved Ts, gratulerer. Anonymkode: e3aa9...5ba 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 25. oktober 2021 #13 Del Skrevet 25. oktober 2021 🤣 tenker det er ett tegn på at man blir gammel når man ikke liker moten til de yngre😬😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Del Skrevet 25. oktober 2021 Det er mye rart av mote om dagen som jeg ikke skjønner, ja. Ikke alt er spesielt flatterende, mulig det er kult å se sånn ut blant unge 🤷♀️ synes de får kjøre på med hva de vil uansett. Anonymkode: 15381...e56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #15 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kågebruker skrev (35 minutter siden): Er faktisk enig. Har sett på en del Seinfeld(det faktiske 90-tallet)i det siste og damene der var mer velkledde enn dagens damer😁 Men mote er vanskelig å forstå. Menns bekledning peaket på 20-tallet. Få menn kan kle seg. Kvinner varierer i det minste. Menn ser normcore ut, nesten hele gjengen, bortsett fra homsene som tør å stikke seg ut litt mer. Anonymkode: e3aa9...5ba 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er alltid like patetisk å høre menn, som nesten bare kler seg i hvitt, blått og sort og som generelt kler seg kjedelig og aldri tør å vise frem pikken med en stram bukse, fortelle at kvinner bør han en annen mote. Jeg håper virkelig kvinner slutter å høre på menn og at moten tar en komfortabel retning. Mange av de plaggene menn vil se kvinner i er ukomfortable, som små truser, trange bukser etc. Illustrert ved Ts, gratulerer. Anonymkode: e3aa9...5ba Hvorfor i himmelens navn skal menn vise fram pikken sin i trang bukse? Anonymkode: df729...38f 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #17 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ja jeg tror det er bra med den moten også. Den er iallfall fjærn fra kroppsfokus. Og tenker det kanskje også er litt sunt. Anonymkode: 1e58d...e96 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #18 Del Skrevet 25. oktober 2021 Synes det er grusomt selv! k38 Anonymkode: 1d462...9d0 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #19 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i himmelens navn skal menn vise fram pikken sin i trang bukse? Anonymkode: df729...38f Fordi JEG hadde likt det. Jeg og venninna mi satt og sikla på vår professors utstyr i et fag vi tok. Så nå tenker vi selvfølgelig at vi er berettiget til å bestemme menns mote - duh. Anonymkode: e3aa9...5ba 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #20 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hva mener du er pent da? Siden du la ut bilder av hva du synes er stygt så kan du vel legge ut eksempler på hva du også synes er pent? Jeg er ung, men følger ikke moten slavisk (det gjør vel de færreste), men man plukker ut diverse ting man liker. Løse bukser er komfortabelt. Kraftige såler er praktisk. Joggesko er godt å gå med. Store jakker betyr at man kan gå med flere lag under. Alle vil heller ikke vise frem konturen av kroppen sin når de skal til nærbutikken eller går fra A til B. Jeg skjønner godt at folk velger å kle seg på denne måten selv om jeg ikke går kledd slik selv. Anonymkode: 94694...7f4 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå