Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #1 Del Skrevet 4. oktober 2005 hva har en jente med til en gutt hun skal på date til? eller er det kanskje ikke normalt og ha med noe? jeg tenkte en flaske vin...rød eller hvit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Eline_* Skrevet 4. oktober 2005 #2 Del Skrevet 4. oktober 2005 En kan f.eks. ha med seg en ekstra god mørk sjokolade til vinen. Hva med Varhona f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #3 Del Skrevet 4. oktober 2005 ja det va ett godt tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #4 Del Skrevet 4. oktober 2005 kondom på lur i vesken KAN være greit og ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 4. oktober 2005 #5 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis du skal hjem til ham kan du alltids ta med en flaske vin, men det er vel ingen nødvendighet. Hvis dere skal møtes ute så føler jeg det bare som stress å bare rundt på noe. Ellers funker alltid: Show up naked - bring beer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #6 Del Skrevet 5. oktober 2005 En flaske vin er ikke dumt. Sist gang jeg var på middag hos en fyr, tok jeg med både rød og hvitvin, fordi jeg visste ikke hva han skulle servere, eller hvilken type vin som passet best til maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 5. oktober 2005 #7 Del Skrevet 5. oktober 2005 Et stort smil og en god klem er heller ikke så dumt å ta med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #8 Del Skrevet 5. oktober 2005 Et stort smil og en god klem er heller ikke så dumt å ta med seg ← Men det ehar jeg jo alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #9 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kaffi og kager!!! Eller ikkeno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #10 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kaffi og klager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #11 Del Skrevet 6. oktober 2005 KAGER!! Eller kagø som me seie her! Vent, det gjør vi vel ikke :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #12 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da har hun gjerrne med en kaktus eller en kondom - eller hvis hun bor i Nord-Norge: snus og samekniv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå