Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2006 #801 Del Skrevet 27. februar 2006 Xavia skrev: Takk, jeg hadde jo klart det selv også, men ville bare si ifra siden jeg aldri har satt meg opp på noen liste. Andre har visst gjort det for meg. ← Ok. Da misforstod jeg. Trodde du ville stå på lista, at du skulle begynne fra mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2006 #802 Del Skrevet 27. februar 2006 Det er bare det at vi ikke vet om vi er ferdig utredet i mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #803 Del Skrevet 28. februar 2006 Xavia skrev: Det er bare det at vi ikke vet om vi er ferdig utredet i mai... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2006 #804 Del Skrevet 28. februar 2006 Naa er vi inne i pp 2. Vet jo at sjansene er smaa (eller null, egentlig!) hvis jeg ikke har el naa heller, saa jeg proever aa gi kroppen min beskjed om aa funke skikkelig denne maaneden! Lykke til til alle dere andre ogsaa! Haaper mars blir en fruktbar maaned for alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 28. februar 2006 #805 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja det satser jeg også på Popelka! Nå er jeg inn i min 8 prøveperiode. Hadde jeg adri trodd! Trodde dette gikk fort jeg skjønner dere. og at det var sjeldent at det tok så lang tid før det klaffa.... Men tok visst feil der gitt Og sjansene blir mindre nå i mars som mannen reiser bort midt el-tida... Ja ja, man vet jo aldri. Kan jo klaffe! Vi kan ikke gjøre annet enn å når vi har anledning, resten får naturen ordne opp i... LYkke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #806 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Vi skal være forsiktige fram til april- Så jeg har testa for el fra dag 13.. Er nå på dag 22, ingen pos el test! Di andre syklusene hadde jeg el rundt dag 15-21.. Er det vanlig å ikke ha el noen perioder?? Endret 1. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #807 Del Skrevet 1. mars 2006 Epica skrev: Er det vanlig å ikke ha el noen perioder?? ← Jeg tror desverre det kan være vanlig. Spesielt etter man har sluttet med hormonprevansjon. Krysser fingrene for neste måned... Da er det jo APRIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #808 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Xavia skrev: Jeg tror desverre det kan være vanlig. Spesielt etter man har sluttet med hormonprevansjon. Krysser fingrene for neste måned... Da er det jo APRIL!!! ← Ok... Satser på el i april! Endret 1. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 4. mars 2006 #809 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Spennende, denne prøvingen. Nå er jeg litt over tiden, men det trenger jo ikke bety noe. Vi får se om mensen kommer, eller om jeg skal bruke enda en test... Endret 4. mars 2006 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2006 #810 Del Skrevet 5. mars 2006 Caramba skrev: Spennende, denne prøvingen. Nå er jeg litt over tiden, men det trenger jo ikke bety noe. Vi får se om mensen kommer, eller om jeg skal bruke enda en test... ← Spennende! Krysser fingrene!! Har du regelmessige sykluser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 6. mars 2006 #811 Del Skrevet 6. mars 2006 Falsk alarm, æsj! Ja, jeg har veldig regelmessige sykluser, men denne måneden er nok blitt litt klusset til med sykdom. Sikkert derfor jeg gikk over tiden. Pleier ellers aldri å skje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #812 Del Skrevet 6. mars 2006 Caramba skrev: Falsk alarm, æsj! Ja, jeg har veldig regelmessige sykluser, men denne måneden er nok blitt litt klusset til med sykdom. Sikkert derfor jeg gikk over tiden. Pleier ellers aldri å skje.. ← Ah så dumt! Krysser fingrene for neste syklus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #813 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg er gravid så jeg trenger visst ikke stå på lista her lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #814 Del Skrevet 10. mars 2006 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee liv De som prøver Lovebird Grace Cymbidium Popelka Minnie Nominella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. mars 2006 #815 Del Skrevet 10. mars 2006 Epica skrev: Jeg er gravid så jeg trenger visst ikke stå på lista her lengre... ← Gratulerer masse, Epica! Men du kan jo staa paa listen likevel? Over de som har faatt klaff?! Putter deg inn, jeg! 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee liv Epica De som prøver Lovebird Grace Cymbidium Popelka Minnie Nominella ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #816 Del Skrevet 10. mars 2006 Det kan jeg Popelka Selv om vi ikke har begynt å prøve enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #817 Del Skrevet 13. mars 2006 Heia jenter!!! Melder meg inn her jeg!! Ser ut som et fint sted å være detta!!! Hadde en sa nå i mars, så vi satser på full prøving igjen i mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. mars 2006 #818 Del Skrevet 14. mars 2006 Velkommen Iss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. mars 2006 #819 Del Skrevet 22. mars 2006 iss skrev: Heia jenter!!! Melder meg inn her jeg!! Ser ut som et fint sted å være detta!!! Hadde en sa nå i mars, så vi satser på full prøving igjen i mai!! ← Haaper dere faar full klaff ASAP!! Hvordan gaar det med dere andre proevere? Selv skal jeg til innvendig ultralyd allerede paa fredag, fikk det fremskyndet en uke. Saa da kraesjer det ikke med mensen, hvertfall! Og vi venter paa aa hoere resultatet fra min kjaeres svoemmerproeve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #820 Del Skrevet 22. mars 2006 Vi venter på div resultater fra prøver....sædprøve, hormonprøver og DNA analyser. Litt av et styr... Håper inderlig at det ikke er for mye "gæli" med oss og at vi kan starte prøvingen i mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå