Pepita Skrevet 2. januar 2006 #681 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #682 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTTÅR!! Skal teste 5-6 januar.. men har bare el tester. de funker vel like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. januar 2006 #683 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTTÅR!! Uff Missbumblebee.. Må være vanskelig.. Kanskje du kan finne på unnskyldninger, som at du går på pencilin.. Eller er syk.. ← Jeg finner nok på noe. Hun var innom i går også og fortalte at hun og en annen felles venninne hadde som nyttårsforsett at de skulle feste mer i 2006, og at jeg måtte være med. Jeg sa at det trodde jeg ikke at jeg kom til å orke, men det ville hun overhodet ikke høre på. Klarer vel å finne på en finurlig måte å slippe unna på tenker jeg Hmm... Jeg går egentlig å lurer på når jeg kan teste jeg... Fikk positiv EL test på dag 22 denne syklusen, men aner ikke når jeg skal ha mensen... (første periode etter p-pillene ble kastet) Noen som vet når det burde syns på en test?? :klø: Ellers håper jeg dere alle får en flott, fruktbar uke i det nye året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #684 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) jeg fikk el 15 dager før mens, etter jeg sluttet på pillene.. vanlig at du har el CA 14 dager FØR mens. Altså får du sikkert mens rundt dag 45.. Endret 2. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. januar 2006 #685 Del Skrevet 2. januar 2006 jeg fikk el 15 dager før mens, etter jeg sluttet på pillene.. vanlig at du har el CA 14 dager FØR mens. Altså får du sikkert mens rundt dag 45.. ← Tusen takk! Føler meg litt grønnsak i dag. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 3. januar 2006 #686 Del Skrevet 3. januar 2006 Slenger meg på her jeg også! Om det er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 3. januar 2006 #687 Del Skrevet 3. januar 2006 Slenger meg på her jeg også! Om det er greit? ← Det må du gjøre, vet du. Veldig fint å ha et sted å tømme tankene sine og få litt støtte og trøst når det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. januar 2006 #688 Del Skrevet 3. januar 2006 Slenger meg på her jeg også! Om det er greit? ← Velkommen til oss!! Håper du får en kort og fruktbar prøveperiode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. januar 2006 #689 Del Skrevet 3. januar 2006 Slenger meg på her jeg også! Om det er greit? ← Velkommen, jeg heter Grace er i PP2 og er verdens mest utålmodige menneske når det gjelder dette å prøve. Så hvis jeg ikke får det til i denne PP`en så ikke bry deg om meg for da kommer jeg sikkert til å være sur i flere dager. Men som sagt velkommen, håper det klaffer snart for deg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 4. januar 2006 #690 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har visst nettopp hatt EL. Da er det bare de lange dagene fram mot IKM igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2006 #691 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har visst nettopp hatt EL. Da er det bare de lange dagene fram mot IKM igjen.... ← hatt sx også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 4. januar 2006 #692 Del Skrevet 4. januar 2006 Jepp, jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. januar 2006 #693 Del Skrevet 4. januar 2006 Spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. januar 2006 #694 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har visst nettopp hatt EL. Da er det bare de lange dagene fram mot IKM igjen.... ← hatt sx også ? ← Jepp, jepp ← Ojojoj... så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2006 #695 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Fikk tanta igår! :-D Er tilbake som prøver om 3 mnd!! Endret 6. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 6. januar 2006 #696 Del Skrevet 6. januar 2006 Fikk tanta igår! :-D Er tilbake som prøver om 3 mnd!! ← Bra! Da er det bare bryllup å tenke på framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 #697 Del Skrevet 6. januar 2006 Fikk tanta igår! :-D Er tilbake som prøver om 3 mnd!! ← Vi gleder oss til å se deg om 3 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. januar 2006 #698 Del Skrevet 7. januar 2006 Når du er tilbake har vi andre forhåpentligvis litt store mager, og kan fortelle deg alt om begynnelsen av et svangerskap Er lov å håpe er det ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 #699 Del Skrevet 7. januar 2006 Når du er tilbake har vi andre forhåpentligvis litt store mager, og kan fortelle deg alt om begynnelsen av et svangerskap Er lov å håpe er det ikke?? ← ER MED PÅ DEN, JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. januar 2006 #700 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg henger meg på med Grace og Cr@sh!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå